eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Usuwanie barier architektonicznych poprzez rozbudowę, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku byłej szkoły w Bostowie na budynek służby zdrowia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie barier architektonicznych poprzez rozbudowę, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku byłej szkoły w Bostowie na budynek służby zdrowia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 56

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14

1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pawlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56e6ba7d-0e78-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie barier architektonicznych poprzez rozbudowę, przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku byłej szkoły w Bostowie na budynek służby zdrowia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56e6ba7d-0e78-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064758/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po byłej szkole w msc. Stary Bostów dla potrzeb Ośrodka Zdrowia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKiP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3609005,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania budynku byłej szkoły w Starym Bostowie zlokalizowanego na działkach nr 181/3, 182, 183/2 (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie) na potrzeby opieki zdrowotnej. Istniejący budynek byłej szkoły to obiekt wykonany w 1994r. w technologii tradycyjnej murowanej, posiadający 3 kondygnacje nadziemne: parter, piętro oraz wysokie suteryny. Dach nad główną bryłą budynku – dwuspadowy, pokryty blachą trapezową. Budynek obecnie nie jest użytkowany.
W ramach rozbudowy zostanie dobudowany szyb windowy z miejscem na zlokalizowanie widy umożliwiającej dostęp na kondygnację parteru i pietra przez osoby niepełnosprawne.
Przebudowa obejmie wszystkie kondygnacje budynku. Zostaną wymurowane nowe ścianki działowe, powstaną nowe otwory drzwiowe w istniejących ścianach wewnętrznych, niektóre otwory okienne w ścianach zewnętrznych oraz drzwiowe w ścianach wewnętrznych będą zamurowane, rozbiórce podlegać będą częściowo ściany wewnętrzne nośne, zostaną całkowicie rozebrane i przebudowane schody zewnętrzne, także jeden z kominów wentylacyjnych zostanie rozebrany, powstaną nowe kominy wentylacyjne. Zostaną wymienione posadzki wraz z ociepleniem. Całość stolarki okiennej i drzwiowej podlegać będzie wymianie. Zostanie wykonane dodatkowe ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych oraz ścian fundamentowych wraz z izolacją przeciwwilgociową oraz zmienione zostanie pokrycie dachowe nad całością budynku.
W poziomie piwnic zostanie wygospodarowane miejsce na pomieszczenia techniczne, pomieszczenie porządkowe, serwerownię, pomieszczenie odpadów medycznych, kotłownię gazową a także pomieszczenia socjalne dla pracowników z szatnią z węzłami sanitarnymi. Na parterze zaplanowano utworzenie strefy ogólnodostępnej dla pacjenta z poczekalnią, punktem szczepień, gabinetem lekarskim, rejestracją pacjentów. Ponadto zaplanowane jest utworzenie punktu aptecznego z zapleczem oraz w.c. dla pacjentów, dzieci oraz personelu i pomieszczenia porządkowego. Na piętrze zaprojektowano: gabinet ginekologiczny z rejestracją i węzłem sanitarnym, gabinet zabiegowy, gabinet stomatologiczny, gabinet USG i EKG, punkt pobrań laboratoryjnych, dwa gabinety lekarskie, ponadto w.c dla pacjentów oraz pomieszczenie porządkowe.
Zestawienie podstawowych wielkości charakteryzujących obiekt po projektowanej rozbudowie, przebudowie i zmianie sposobu użytkowania:
1. Powierzchnia zabudowy całego budynku: 334,15m2
1.1. Powierzchnia zabudowy projektowanej rozbudowy: 25,40m2
2. Powierzchnia użytkowa całego budynku: 727,03m2
2.1. Powierzchnia użytkowa części rozbudowanej: 51,16m2
3. Powierzchnia całkowita całego budynku: 996,85m2
3.1. Powierzchnia całkowita części rozbudowanej: 70,60m2
4. Kubatura brutto całego budynku: 2 942,15,m3
4.1. Kubatura brutto części rozbudowanej: 234,68m3.
Na dachu budynku zostanie zlokalizowana instalacja fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 9,9 kwp.
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji:
Zakres robót: roboty rozbiórkowe; roboty ziemne; roboty fundamentowe; wykonanie ścian suteryn; wykonanie ścian parteru; wykonanie stropu nad parterem; wykonanie ścian piętra; wykonanie stropu nad piętrem; wykonanie przebudowy; wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem; wykonanie elewacji; wykonanie instalacji wewnętrznych; roboty wykończeniowe.
Kolejność realizacji: rozbiórka i przeniesienie ogrodzenia; rozbiórka istniejących nawierzchni; wykonanie rozbudowy i przebudowy; wykonanie instalacji gazu w gruncie; dojście i dojazdy, urządzenie zieleni.
Budynek zaprojektowano zapewniając niezbędne warunki do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. Stanowią one integralną część niniejszej SWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami zawartymi w SWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się wykonawcy ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w tym także uwarunkowaniami jego wykonania.
Termin wizji lokalnej każdy z Wykonawców powinien ustalić indywidualnie z osobami wskazanymi do kontaktu w SWZ mając na uwadze, że wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego i w terminach ustalonych z wyprzedzeniem. Wizja lokalna może odbyć się wyłącznie przed przewidzianym terminem składania ofert. Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (wzór protokołu stanowi załącznik do SWZ).
Koszt odbycia wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy.
Brak udziału w wizji lokalnej Wykonawcy skutkuje odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej.
Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych:
1) Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3) Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
Inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262522-6 - Roboty murarskie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 13.07.2023r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert w postępowaniu j.w.
W postępowaniu w wyznaczonym terminie wpłynęły 2 oferty.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Z uwagi na powyższe w dniu 21.07.2023r. zdecydowano o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.