eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dydnia › "Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szkoły Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2022/2023 - na podstawie zakupu biletów miesięcznych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szkoły Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2022/2023 – na podstawie zakupu biletów miesięcznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 224

1.5.2.) Miejscowość: Dydnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 430 81 43

1.5.8.) Numer faksu: (13) 430 81 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zosdydnia@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szkoły Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2022/2023 – na podstawie zakupu biletów miesięcznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19546b6e-fddf-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048376/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szkoły Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2022/2023 – na podstawie zakupu biletów miesięcznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244384/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOS.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych umożliwiających dojazd do szkół i powrotu ze szkół w ramach zadania pn. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szkoły Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2022/2023– na podstawie zakupu biletów miesięcznych”.

Część I:
Zadanie 1 obejmujące dowóz uczniów na trasie:
a) Witryłów, Końskie – Szkoła Podstawowa w Dydni,
b) Krzywe – Szkoła Podstawowa w Dydni,
c) Dydnia Górna – Szkoła Podstawowa w Dydni,
d) Krzemienna – Szkoła Podstawowa w Dydni,
e) Temeszów – Szkoła Podstawowa w Dydni,
f) Obarzym – Szkoła Podstawowa w Dydni,
g) Niewistka – Szkoła Podstawowa w Dydni.

Liczba osób dowożonych: 89 uczniów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 132407 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych umożliwiających dojazd do szkół i powrotu ze szkół w ramach zadania pn. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szkoły Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2022/2023– na podstawie zakupu biletów miesięcznych”.

Część II.
Zadanie 1 obejmujące dowóz uczniów na trasie:
a) Witryłów – Szkoła Podstawowa w Końskiem,
Zadanie 2 obejmujące dowóz uczniów na trasie:
b) Ulucz – Szkoła Podstawowa w Dobrej (gmina Sanok).

Liczba osób dowożonych: 32 uczniów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 72222 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych umożliwiających dojazd do szkół i powrotu ze szkół w ramach zadania pn. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szkoły Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2022/2023– na podstawie zakupu biletów miesięcznych”.
Część III.
Zadanie 1 obejmujące dowóz uczniów na trasie:
a) Wydrna – Szkoła Podstawowa w Jabłonce,
Zadanie 2 obejmujące dowóz uczniów na trasie:
b) Grabówka – Szkoła Podstawowa w Niebocku.

Liczba osób dowożonych: 22 uczniów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116234 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175775 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116234 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVELPL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871959890

7.3.3) Ulica: Witkiewicza 4

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116234 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVELPL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-19-59-890

7.3.3) Ulica: Witkiewicza 4

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAVELPL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-19-59-890

7.3.3) Ulica: Witkiewicza 4

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.