eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 24 czerwca 2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 24 czerwca 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: CUW Cieszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241591129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +334794336

1.5.8.) Numer faksu: +334794336

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@um.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.cieszyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 24 czerwca 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7a696a8-5f1a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060136/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.um.cieszyn.pl/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP, które ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Zamawiający dopuszcza komunikację na adres mailowy jedynie w przypadkach wskazanych w niniejszej SWZ.
Wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji, zawiadomienia oraz inne informacje do upływu terminu otwarcia ofert w postępowaniu należy przesyłać wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu w formie umożliwiającej kopiowanie treści pisma i wklejenie jej do innego dokumentu. Zamawiający udzieli wyjaśnień poprzez publikację na stronie postępowania.
Wykonawcy mogą składać wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później do końca 4 dnia przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Wniosek spóźniony Zamawiający może pozostawić bez rozpoznania.
Po upływie terminu otwarcia ofert Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w pkt. 9.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami,
w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
Maksymalny rozmiar plików lub spakowanych plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB;
Dopuszczalny format plików to: .doc, docx, odt, pdf, xls.;
Dopuszczalny format kompresji to: zip7, rar;
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s;
b. komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10 lub iOS; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub FireFox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla, FireFox, Safari;
d. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę, w przypadku używania podpisu kwalifikowanego.
Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES;
b. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem (w związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem);
c. w przypadku podpisywania dokumentów podpisem zewnętrznym – Wykonawca spakuje pliki (podpis + dokument) w jedno archiwum (zamawiający dopuszcza formaty .zip, .7z, RAR) i spakowany plik umieści na Platformie e- Zamawiający.
Inne dopuszczalne formaty podpisów: wykonawcy nieposiadający kwalifikowanego podpisu elektronicznego, ofertę lub oświadczenia lub dokumenty podpisują podpisem zaufanym lub osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie z siedzibą przy ul. Ratuszowej 1, 43–400 Cieszyn, tel: 33 479 43 31, e–mail: cuw@um.cieszyn.pl.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e–mail: arczyz@um.cieszyn.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
– art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego CUW01.272.25.2021 pn.: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych
w roku 2022”, prowadzonym w trybie podstawowym o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych,
– art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy, jeżeli oferta będzie najkorzystniejsza.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)., dalej „ustawa Pzp”, a także firmy informatyczne świadczące usługi IT dla Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie, organy kontroli.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt, przez okres 5 lat począwszy od roku następnego od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza ten, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących1,
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2,
– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3,
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW01.272.25.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 113821,14 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn
do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 24 czerwca 2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100%
Cena [C] – 100 pkt
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg wzorów:
Przewóz na terenie Gminy Cieszyn 30 dzieci/uczniów przez okres maksymalnie
110 dni:
Cena najtańszej oferty brutto
cena [C] = ––––––––––––––––––––––––– x 70
Cena badanej oferty brutto

Przewóz poza Gminę Cieszyn 12 dzieci/uczniów przez okres maksymalnie 110 dni na terenie powiatu cieszyńskiego:

Cena najtańszej oferty brutto
cena [C] = ¬¬–––––––––––––––––––––––––– x 30
Cena badanej oferty brutto

15.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
15.3. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (Zgodnie
z art. 116 ustawy Pzp).
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi o wartości co najmniej 40 000,00 zł (brutto) każda, polegające na dowozie osób;
2) dysponuje (będzie dysponował) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane poniżej:
a) kierowcą posiadającym kwalifikacje niezbędne dla wykonania zamówienia, zgodnie z art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby osoba wskazana jako wykonująca czynności w zakresie realizacji zamówienia, została zatrudniona w okresie realizacji, umowy przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy;
b) opiekunem, tj. osobą pełnoletnią, posiadającą zaświadczenie/certyfikat ukończenia kursu/szkolenia „Pierwsza pomoc przedmedyczna”, dającą rękojmię bezpiecznego przejazdu dzieci. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby osoba na wskazana jako wykonująca czynności w zakresie realizacji zamówienia, została zatrudniona w okresie realizacji, umowy przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowiska kierowcy ze stanowiskiem opiekuna.
3) dysponuje min. 2 pojazdami wyprodukowanymi w 2010 roku lub wcześniej, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającymi aktualne badania techniczne, ubezpieczenia OC i NNW z zastrzeżeniem, że pojazdy, którymi będą przewożone dzieci muszą zapewnić miejsce i urządzenia dedykowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, w tym urządzenia umożliwiające bezpieczne wsiadania np. platforma, odpowiednią szerokość drzwi oraz miejsca do przewozu dzieci niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich zabezpieczone w pasy bezpieczeństwa.
5.1.4.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja).
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłącznie zadania, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył.
5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunku określonego w pkt 5.1.4.4. (zdolności technicznej lub zawodowej) wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (zgodnie
z art. 117 ust 3 ustawy Pzp). W tym przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp).
6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oceniane będzie przez Zamawiającego sumarycznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony umowy dopuszczają zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach, o których mowa w ust. 2. Zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy niniejszej umowy w przypadku wprowadzenia zmian w:
1) stawce podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
3. W przypadku wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1 wynagrodzenie należne Wykonawcy zgodnie z umową zostanie podwyższone lub obniżone:
1) na pisemny wniosek Wykonawcy o podwyższenie wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zostać złożony w siedzibie Zamawiającego. We wniosku Wykonawca powinien zawrzeć uzasadnienie faktyczne i prawne, które powinno zawierać m.in. dokładne wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku ze zmianą stawki podatku oraz wyjaśnienie w jakim zakresie zmiana tego podatku wpłynęła na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości udowodnić, że zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w odniesieniu do towaru lub usługi związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. Ciężar dowodu w tym zakresie obciąża Wykonawcę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone przez Zamawiającego o kwotę wynikającą z wprowadzonych zmian, w zakresie, w jakim uzna, iż miały one wpływ na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. Ewentualna zmiana wynagrodzenia w formie aneksu będzie obowiązywać od dnia złożenia przez Wykonawcę kompletnego wniosku, o którym mowa powyżej, jednak nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa w ust. 2 pkt 1, z zastrzeżeniem ust. 6;
2) na pisemne wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego o obniżenie wynagrodzenia. Na pisemny wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie do 10 dni roboczych od przekazania wniosku kalkulację kosztów obrazującą wpływ zmiany stawek podatku na koszt wykonania zamówienia. Ewentualna zmiana wynagrodzenia w formie aneksu następuje od miesiąca rozliczeniowego, następującego po miesiącu, w którym weszły w życie zmiany przepisów, o których mowa w ust. 2 pkt 1, z zastrzeżeniem ust. 5.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na konieczność dokonania zmian prawa miejscowego obowiązującego na terenie Miasta Cieszyn określonego przez uchwały Rady Miejskiej Cieszyna, wpływające na zakres realizowanej umowy;
2) usunięcia rozbieżności i niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści niniejszej umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie jej zapasów w celu jej jednoznacznej interpretacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie, ul. Ratuszowa 1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-27 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.