eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › CZĘŚĆ NR 1 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego (...) CZĘŚĆ NR 2 - Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 13 (...) CZĘŚĆ NR 3 - Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
CZĘŚĆ NR 1 – Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego (...)
CZĘŚĆ NR 2 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 13 (...)
CZĘŚĆ NR 3 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.lukowicz@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://myslowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CZĘŚĆ NR 1 – Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego (...)
CZĘŚĆ NR 2 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 13 (...)
CZĘŚĆ NR 3 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1e16aea-096e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007087/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 13 w Mysłowicach - PT + wykonawstwo

1.1.13 Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 w Mysłowicach - PT + wykonawstwo

1.1.14 Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego w Mysłowicach - PT + wykonawstwo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165073/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2021.LŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3919001,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1 – Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego w Mysłowicach - PT + wykonawstwo.
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje między innymi:
1.1 docieplenie ścian zewnętrznych i dachu;
1.2 wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem;
1.3 wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;
1.4 wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
1.5 przebudowę ścian i murów oporowych przyległych do budynku;
1.6 remont i przebudowę tarasu oraz schodów zewnętrznych;
1.7 budowę pochylni dla niepełnosprawnych;
1.8 dostawę i montaż platformy dla niepełnosprawnych;
1.9 remont nawierzchni utwardzonych dojść, chodników i parkingu;
1.10 remont schodów skarpowych i piaskownicy;
1.11 wymianę wewnętrznych instalacji wodny zimnej, ciepłej, cyrkulacji i hydrantowej;
1.12 modernizację układu wodomierzowego;
1.13 modernizację istniejącej (nowej) kotłowni gazowej polegającą na jej rozbudowie o system przygotowywania cwu w zasobnikach;
1.14 wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
1.15 rozbudowę oraz montaż instalacji elektrycznej dla potrzeb zmodernizowanej kotłowni gazowej;
1.16 montaż instalacji ochrony odgromowej i elementów oświetlenia zewnętrznego;
1.17 montaż instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie cwu;
1.18 roboty ogólnobudowlane niezbędne do prawidłowej realizacji termomodernizacji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1080579,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 13 w Mysłowicach - PT + wykonawstwo.
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje między innymi:
1.1 docieplenie ścian zewnętrznych i dachu;
1.2 wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem;
1.3 wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;
1.4 wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
1.5 przebudowę ścian i murów oporowych przyległych do budynku;
1.6 remont i przebudowę tarasu oraz schodów zewnętrznych;
1.7 budowę pochylni dla niepełnosprawnych;
1.8 wykonanie nawierzchni utwardzonych;
1.9 wymianę wewnętrznych instalacji wodny zimnej, ciepłej, cyrkulacji i hydrantowej;
1.10 modernizację układu wodomierzowego;
1.11 modernizację kotłowni gazowej co i cwu;
1.12 wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania;
1.13 rozbudowę oraz montaż instalacji elektrycznej dla potrzeb zmodernizowanej kotłowni gazowej;
1.14 montaż instalacji ochrony odgromowej i elementów oświetlenia zewnętrznego;
1.15 montaż instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie cwu;
1.16 roboty ogólnobudowlane niezbędne do prawidłowej realizacji termomodernizacji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 974276,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3 – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 w Mysłowicach - PT + wykonawstwo.
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje między innymi:
1.1 docieplenie ścian zewnętrznych i dachu;
1.2 wykonanie izolacji ciężkiej przeciwwodnej i cieplnej fundamentów;
1.3 wymianę wszystkich okien z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
1.4 wymianę drzwi zewnętrznych;
1.5 remont elementów zewnętrznych: tarasów, murków oporowych i schodów zewnętrznych;
1.6 wykonanie nowych obróbek blacharskich rynien, rur spustowych, itp.;
1.7 wymiana istniejących barierek na nowe;
1.8 wymianę wewnętrznych instalacji wodny zimnej, ciepłej, cyrkulacji i hydrantowej;
1.9 modernizację układu wodomierzowego;
1.10 przebudowę wewnętrznej instalacji gazu;
1.11 montaż kotłowni gazowej do przygotowania cwu;
1.12 wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z zewnętrznej sieci cieplnej niskoparametrowej;
1.13 rozbudowa oraz montaż instalacji elektrycznej dla potrzeb kotłowni gazowej;
1.14 montaż instalacji ochrony odgromowej i przeciwoblodzeniowej;
1.15 montaż instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie cwu;
1.16 roboty ogólnobudowlane niezbędne do prawidłowej realizacji termomodernizacji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1864146,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1428849,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1508000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1428849,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwański Mateusz MARMATORA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-271-01-53

7.3.3) Ulica: Sadowa 1b/2

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1428849,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1409888,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1420650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1409888,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwański Mateusz MARMATOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-271-01-53

7.3.3) Ulica: Sadowa 1b/2

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1409888,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2384905,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2495300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2384905,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Iwański MARMATOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-271-01-53

7.3.3) Ulica: Sadowa 1b/2

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 43-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2384905,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.