eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 na okres 24 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Łazy: Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 na okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 20031 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łazach, ul. Topolowa 1, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 32 6709790, faks 32 6709799.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łazach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 na okres 24 miesięcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Nazwa zamówienia:Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 na okres 24 miesięcy II. Opis przedmiotu zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektu krytej pływalni przy wykorzystaniu własnych środków do sprzątania (czyszczących, myjących i dezynfekcyjnych) niezbędnych do wykonania usługi. Zamawiający wymaga, aby środki używane do sprzątania posiadały wszelkie wymagane przepisami atesty, oraz nie zmieniały struktury wody basenowej. 1)Zakres czynności prac serwisu sprzątającego Powierzchnie: Poziom -1 - 89,70m2 Poziom 0 - hala basenowa 439,39m2 Poziom 0 - pozostałe 318,44m2 Poziom 1 - biura 102,41m2 Poziom 2 - 358,80m2 2)Sprzątanie posadzek terakotowych na basenie, w szatniach oraz pod natryskami, czyszczenie i odsysanie wody - wg potrzeb - stały dozór 3)Mycie płytek ceramicznych ściennych w części basenowej i pozostałych -2x w tygodniu 4)Dezynfekcja miejsc siedzących na hali basenowej i w szatniach z częstotliwością co dwie godziny, oraz dodatkowo po opuszczeniu pływalni przez zorganizowaną grupę korzystających z basenu. Dezynfekcja musi być potwierdzana pisemnie przez osobę wykonującą czynność dezynfekcji, na dokumencie uzgodnionym z Zamawiającym. 5)Sprzątanie natrysków -1x dziennie + stały dozór 6)Sprzątanie i czyszczenie holu, przebieralni, szatni, , zespołu saun -1x dziennie + stały dozór, czyszczenie elementów drewnianych i glazury w saunach, utrzymanie czystości powierzchni szklanych do wys.2,5 m, mycie ręczne i maszynowe podłóg 7)Sprzątanie pomieszczeń biurowych -5x w tygodniu, odkurzanie podłóg, usuwanie zabrudzeń z mebli, pranie wykładzin -na zlecenie 8)Mycie okien do wys.2,5 metra -raz na dwa miesiące, stały dozór nad czystością przeszkleń drzwi stref wejściowych, galerii i widowni 9)Sprzątanie widowni wg potrzeb, (dokładne mycie 2x w tygodniu) 10)Mycie okien wysokich powyżej 2,5m - na zlecenie (mycie wysokościowe) 11)Mycie ławek i leżaków -1x w tygodniu 12)Opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymiana worków, wynoszenie nieczystości do miejsc oznaczonych -1x dziennie lub wg potrzeb, stały dozór 13)Utrzymanie czystości węzłów sanitarnych, mycie glazury naściennej i terakoty podłogowej -2x w tygodniu, mycie wraz z dezynfekcją urządzeń sanitarnych, armatury, luster -7x w tygodniu + zastosowanie środków zapachowych, mycie szafek w przebieralniach -7x w tygodniu, ręczne i mechaniczne mycie podłóg -7x w tygodniu, stały dozór nad czystością wymienionych pomieszczeń 14)Nadzór nad stanem zużycia środków ogólnodostępnych, uzupełnianie na bieżąco dozowników w mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe 15)Sprzątanie pomieszczenia socjalnego techników 1x na tydzień, mycie schodów do piwnic i pomieszczenia wyłożonego wykładzina PCV- 2x na tydzień 16)Czynności dla niecek basenowych, mycie i dezynfekcja niecki basenu sportowego i relaksacyjnego -1x w roku, mycie i dezynfekcja brodzika dla dzieci -2x w miesiącu, mycie i dezynfekcja wanny jacuzzi -7x w tygodniu, mycie wraz z dezynfekcją hamowni zjeżdżalni 1 x w tygodniu 17)-1x w miesiącu, mycie i dezynfekcja zjeżdżalni -1x w tygodniu, czyszczenie ścian niecek basenowych nad lustrem wody -1 x w miesiącu mycie rynien przelewowych basenów -2x w tygodniu, usuwanie wody i czyszczenie podestów zjeżdżalni -1x dziennie, mycie brodzików w szatni męskiej i damskiej -1x dziennie, mycie brodzika w szatni dla niepełnosprawnych wg potrzeb jednak nie rzadziej niż -2x w tygodniu 18)Sprzątanie windy - wg potrzeb.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 na okres 24 miesięcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spólka jawna Ład-Komplex Mariola i Piotr Kopocz, ul. Energetyków 5, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 359568,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 448999,20

  • Oferta z najniższą ceną: 448999,20 / Oferta z najwyższą ceną: 507744,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zapytanie o cenę na podstawie art.70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.), który stanowi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy p.z.p. Uzasadnienie wyboru trybu: Postępowanie na usługę sprzątania można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 grudnia 2015r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. z 2015, poz. 2263.) Jako obowiązują wskazówkę w tej materii należy uznać przyjęty w dniu 18 listopada 2010 r. przez Komitet Stały Rady Ministrów dokument rządowy: -Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę. W dokumencie tym czytamy: -(...) Jako przykład usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach Sąd wskazał usługi sprzątania pomieszczeń, mycia szyb, prania, usługi żywienia, proste usługi poligraficzne, usługi translatorskie itp. Zdaniem Sądu tryb zapytania o cenę nie ma też zastosowania do dostaw i usług bardzo skomplikowanych, specjalistycznych, wymagających indywidualnego podejścia do potrzeb zamawiającego. Powszechna dostępność istnieje gdy wiele firm z danej branży jest w stanie wykonać zamówienie bez specjalnych przygotowań. Ustalone standardy jakościowe mogą wynikać z przepisów prawa ale także z pewnych zwyczajowo przyjętych schematów działania wykonawców. Przedmiotem zamówienia są usługi bieżącego użytku, służące zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie obiektów w czystości. Oceny tej nie zmienia okoliczność, że w tym przypadku przedmiot zamówienia obejmuje zagregowane różne czynności mieszczące się w ramach tych usług, co stanowi pożądane uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem rodzajów powierzchni podlegających sprzątaniu i utrzymaniu w czystości występujących u Zamawiającego. Żadna z tych czynności nie wykracza poza to, co powszechnie rozumie się przez sprzątanie. Jednocześnie o każdej z czynności składającej się na przedmiot zamówienia można stwierdzić, że ma ustalony na rynku tego typu usług standard jakościowy, który w tym przypadku sprowadza się do tego, że wiadomo jest, jaki ma być jej rezultat - czysta podłoga, schody, glazura, okna, drzwi, umywalka itd.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.