eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zadzim › Poprawa efektywności systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Zadzim poprzez przebudowę i rozbudowę stacji poboru i uzdatniania wody w Woli Zaleskiej, gm. Zadzim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Zadzim poprzez przebudowę i rozbudowę stacji poboru i uzdatniania wody w Woli Zaleskiej, gm. Zadzim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zadzim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zadzim 44

1.5.2.) Miejscowość: Zadzim

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-232

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 678-61-60

1.5.8.) Numer faksu: 43 678-66-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_zadzim@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazadzim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https//miniportal.uzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Zadzim poprzez przebudowę i rozbudowę stacji poboru i uzdatniania wody w Woli Zaleskiej, gm. Zadzim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d34ca0-072d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031464/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności systemu zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Zadzim poprzez przebudowę i rozbudowę stacji poboru wody w Woli Zaleskiej, gm. Zadzim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”, typ operacji: „Gospodarka wodno-ściekowa".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265142/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.341.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie zadania pod nazwą: „Poprawa efektywności systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Zadzim poprzez przebudowę i rozbudowę stacji poboru i uzdatniania wody w Woli Zaleskiej, gm. Zadzim”.

Lokalizacja – planowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Wola Zaleska na działce numer 249/2, obręb Wola Zaleska, jednostka ewidencyjna Zadzim, powiat poddębicki, województwo łódzkie. Działka stanowi własność Zamawiającego. Teren jest uzbrojony, ogrodzony, oświetlony, posiada drogi o nawierzchni utwardzonej.
Inwestycja obejmuje:
1) zinwentaryzowanie terenu inwestycji;
2) wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych;
3) uzyskanie niezbędnych podkładów mapowych (do celów projektowych) umożliwiających realizację zadania;
4) wykonanie kompletnej dokumentacji wielobranżowej dla w/w zadania inwestycyjnego;
5) opracowanie materiałów do uzyskania stosowanych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji;
6) uzyskanie decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych;
7) wykonanie robót budowlanych związanych z budową SUW wraz z niezbędną infrastrukturą technologiczną, budową nowego budynku technologicznego, modernizacją istniejącego ujęcia wody, budową zbiornika retencyjnego wody czystej, budową zbiornika na odparowanie wód z płukania filtrów, doprowadzeniem elektryki do nowoprojektowanego budynku technologicznego wraz z niezbędną automatyką i sterowaniem, budowa układu zasilania, automatyki i sterowania;
8) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy około 50kW;
9) utwardzenia terenu do budynku technologicznego oraz montaż oświetlenia zewnętrznego;
10) wykonanie ogrodzenia terenu SUW;
11) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych;
12) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania robót budowlanych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie nieodpłatnie okresowych czynności serwisowych, przeglądów, konserwacji oraz zakupu i wymiany materiałów eksploatacyjnych itp. czynności gwarantujących prawidłową eksploatację obiektu, a także wymaganych przez producentów zamontowanych w ramach zamówień urządzeń w zakresie niezbędnym do zachowania warunków gwarancji w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45000000-7 - Roboty budowlane

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3696150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3696150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3696150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODNER II Kazimierz Żurawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100956557

7.3.3) Ulica: Ner Kolonia 22

7.3.4) Miejscowość: Wartkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3696150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.