eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łagowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 29063540000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@lagowgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopslagow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-658781d5-dfe8-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00105445/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS 26.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć „Kreatywne – zrób to sam” w świetlicy środowiskowej w Płuckach - 88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć „Kreatywne – zrób to sam” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce- 88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć „Kreatywne – zrób to sam” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie - 88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć „Kreatywne – zrób to sam” w j filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie - 88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć „Kreatywne – zrób to sam” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach - 88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Świetlicowy Eko ludek” w świetlicy środowiskowej w Płuckach – 88 h
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Świetlicowy Eko ludek” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce – 88 h
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Świetlicowy Eko ludek” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie – 88 h
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Świetlicowy Eko ludek” w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie– 88 h
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Świetlicowy Eko ludek” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów dietetycznych w świetlicy środowiskowej w Płuckach -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów dietetycznych w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów dietetycznych w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów dietetycznych w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie-88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów dietetycznych w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „W zdrowym ciele zdrowy duch” w świetlicy środowiskowej w Płuckach -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „W zdrowym ciele zdrowy duch” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „W zdrowym ciele zdrowy duch” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie-88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „W zdrowym ciele zdrowy duch” w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „W zdrowym ciele zdrowy duch” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Trening niwelowania agresji i wali ze stresem” w świetlicy środowiskowej w Płuckach-88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Trening niwelowania agresji i wali ze stresem” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Trening niwelowania agresji i wali ze stresem” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie-88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Trening niwelowania agresji i wali ze stresem” w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Trening niwelowania agresji i wali ze stresem” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Krok w natury świat ” w świetlicy środowiskowej w Płuckach- 44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Krok w natury świat ” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce- 44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Krok w natury świat ” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie- 44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Krok w natury świat ” w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie - 44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie warsztatów „Krok w natury świat ” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach - 44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć modelarskich w świetlicy środowiskowej w Płuckach -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć modelarskich w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć modelarskich w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć modelarskich w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć modelarskich w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -88 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 36

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć „Świat bez barier” w świetlicy środowiskowej w Płuckach -44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 37

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć „Świat bez barier” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce-44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 38

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć „Świat bez barier” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie-44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 39

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć „Świat bez barier” w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie -44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 40

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć „Świat bez barier” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 41

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Porady, konsultacje, warsztaty psychologa w Punkcie Wsparcia Rodziny – 44 godz.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ

Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5280 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zwolińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67091101689

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zwolińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67091101689

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zwolińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67091101689

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zwolińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67091101689

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zwolińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67091101689

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Babicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012500581

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Babicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012500581

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Babicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012500581

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Babicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012500581

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21824,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Babicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012500581

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Bochniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69081607348

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Bochniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69081607348

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Bochniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69081607348

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Bochniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69081607348

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Bochniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69081607348

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 35

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 36

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 36)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 36)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zalińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011612760

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 36)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 37

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 37)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 37)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zalińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011612760

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 37)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 38

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 38)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 38)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zalińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011612760

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 38)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 39

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 39)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 39)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zalińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011612760

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 39)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 40

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 40)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 40)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zalińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011612760

7.3.4) Miejscowość: Łagów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 40)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Część 41

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 41)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4576,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 41)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji – Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651260491

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 41)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4576 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.