eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baboszewo › Dostawa wyposażenia rozwijającego kompetencje przyszłości uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Baboszewo w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU "LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia rozwijającego kompetencje przyszłości uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Baboszewo w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A

1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 2326611091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia rozwijającego kompetencje przyszłości uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Baboszewo w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-291fe3e7-5679-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300863/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Dostawa wyposażenia podstawowego w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”,
Zadanie 1 zamówienia:
Dostawa wyposażenia podstawowego w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Baboszewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A.1. do SWZ,

Zadanie 2 zamówienia:
Dostawa wyposażenia podstawowego w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Brodeckiego w Polesiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B.1. do SWZ,

Zadanie 3 zamówienia:
Dostawa wyposażenia podstawowego w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Księdza Macieja Kazimierza Sarbiewskiego w Sarbiewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C.1. do SWZ,

Zadanie 4 zamówienia:
Dostawa wyposażenia podstawowego w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Mystkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1D.1. do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 24730,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Dostawa wyposażenia z zakresu robotyki i mikroelektroniki w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”,
Zadanie 1 zamówienia:
Dostawa wyposażenia z zakresu robotyki i mikroelektroniki w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Baboszewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A.2. do SWZ,
Zadanie 2 zamówienia:
Dostawa wyposażenia zakresu robotyki i mikroelektroniki w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Brodeckiego w Polesiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B.2. do SWZ,

Zadanie 3 zamówienia:
Dostawa wyposażenia zakresu robotyki i mikroelektroniki w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Księdza Macieja Kazimierza Sarbiewskiego w Sarbiewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C.2. do SWZ,
Zadanie 4 zamówienia:
Dostawa wyposażenia zakresu robotyki i mikroelektroniki w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Mystkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1D.2. do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 98400,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Dostawa sprzętu do nagrywania rejestrowania i obróbki obrazu w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”,

Zadanie 1 zamówienia:
Dostawa sprzętu do nagrywania rejestrowania i obróbki obrazu w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Baboszewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A.3. do SWZ,

Zadanie 2 zamówienia:
Dostawa sprzętu do nagrywania rejestrowania i obróbki obrazu w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Brodeckiego w Polesiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B.3. do SWZ,

Zadanie 3 zamówienia:
Dostawa sprzętu do nagrywania rejestrowania i obróbki obrazu w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Księdza Macieja Kazimierza Sarbiewskiego w Sarbiewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C.3. do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32341000-5 - Mikrofony

32342100-3 - Słuchawki

4.5.5.) Wartość części: 10811,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”, dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Baboszewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A.4. do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39711211-1 - Miksery kuchenne

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

39713500-8 - Żelazka elektryczne

42715000-1 - Maszyny do szycia

4.5.5.) Wartość części: 26056,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53097,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53097,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53097,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100283710

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-236

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53097,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110154,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110154,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON100283710

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-236

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110154,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15489,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15489,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100283710

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-236

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15489,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.