eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Białostocka › Sukcesywna dostawa w obrocie bezgotówkowym oleju napędowego ekodiesel do pojazdów eksploatowanych przez BOSS w Dąbrowie Białostockiej w okresie od 01.09.2023 r. do 31.08.2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa w obrocie bezgotówkowym oleju napędowego ekodiesel do pojazdów eksploatowanych przez BOSS w Dąbrowie Białostockiej w okresie od 01.09.2023 r. do 31.08.2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO OBSŁUGI SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W DĄBROWIE BIAŁOSTOCKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050399492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857122403

1.5.8.) Numer faksu: 857122403

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boss@zetobi.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-boss-umdabrowabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-712c2f69-1b18-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka budżetowa gminy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa w obrocie bezgotówkowym oleju napędowego ekodiesel do pojazdów eksploatowanych przez BOSS w Dąbrowie Białostockiej w okresie od 01.09.2023 r. do 31.08.2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-712c2f69-1b18-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075133/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju napędowego ekodiesel do pojazdów należących do Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej w ilości około 80 000 litrów w okresie od 01.09.2023 r. do 31.08.2026 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOSS.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 632000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w obrocie bezgotówkowym oleju napędowego ekodiesel do pojazdów eksploatowanych przez Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Białostockiej w okresie od 01.09.2023 r. do 31.08.2026 r. Zamówienie realizowane będzie poprzez zapewnienie możliwości tankowania paliwa do zbiorników pojazdów służbowych Zamawiającego na stacji paliw płynnych zlokalizowanej w Dąbrowie Białostockiej.
2. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku niemożliwości tankowania paliwa na stacji wskazanej w umowie, spowodowanego zdarzeniem losowym wskazać inne miejsce odbioru paliwa lub dostarczyć żądaną ilość palowa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliwa we własnych zbiornikach.
4. Olej napędowy wydawany będzie wyłącznie do zbiorników paliwowych autobusów szkolnych i samochodu osobowego należących do Zamawiającego poprzez legalizowany przepływomierz.
5. Przewidywana ilość paliwa, jakie Zamawiający zamierza zakupić w okresie trwania umowy ustalono na podstawie danych o zakupach dokonanych na przestrzeni poprzednich 12 miesięcy, z uwzględnieniem spodziewanego wzrostu zapotrzebowania w trakcie realizacji zamówienia i wynosi ona 80000 litrów przez okres realizacji zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanego paliwa do aktualnych potrzeb, przy czym podane wyżej wartości należy traktować jako maksymalny poziom zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie zamówienia na poziomie 80% zapotrzebowania. Z tytułu niezrealizowania zamówienia w pozostałym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia.
7. Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionego oleju napędowego na druku zwanym „Zamówienie”, na którym odnotowane zostaną: data wydania paliwa, nazwisko i imię osoby pobierającej olej napędowy, nr rejestracyjny pojazdu, ilość zatankowanych litrów. W przypadku stosowania przez Wykonawcę kart flotowych/paliwowych prowadzenie druku „Zamówienie” nie jest konieczne.
8. Do faktury załączone zostaną dokumenty potwierdzające wykaz transakcji faktycznie dokonanych w danym okresie rozliczeniowym.
9. Stacje paliw płynnych, na których Zamawiający dokonywać będzie zakupu paliw muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1853 i z 2017 r. poz. 282),
10. Dostarczane paliwo musi spełniać warunki określone w:
- rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2020 r. poz. 727),
- rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. z 2017 r. poz. 247).
11. Olej napędowy dostarczany będzie w gatunku odpowiednim do okresu letniego, przejściowego i zimowego stosownie do aktualnej temperatury otoczenia w dacie tankowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw Krysztopik M. Krzysztopik K. sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5450000089

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2026-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.