eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa i rozbudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej przy ul. Sportowej 22 w Suwałkach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych wraz z budową
i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej przy ul. Sportowej 22 w Suwałkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kombatantów

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-102

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 664 31 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bialystok@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obrót ziemią ZWRSP

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych wraz z budową
i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej przy ul. Sportowej 22 w Suwałkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84f940b-f15d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049635/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty w zakresie różnych nawierzchni - Remont parkingu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218603/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIA.WOP.260.2.2022.MSO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1147389,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa parkingów i ciągów komunikacyjnych wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej przy ul. Sportowej 22
w Suwałkach, polegająca na:
• przebudowie dróg wewnętrznych;
• przebudowie miejsc parkingowych, w tym dla osób niepełnosprawnych;
• budowie miejsc postojowych na rowery;
• przebudowie ciągów pieszych;
• budowie przyłącza wodociągowego i instalacji wodociągowej;
• budowie instalacji kanalizacji deszczowej wraz z przyłączem do miejskiej kanalizacji deszczowej;
• budowie oświetlenia ciągów komunikacyjnych;
• budowie wewnętrznego kanału technologicznego do przeprowadzenia instalacji zasilającej bramę wjazdową;
• budowie ogrodzenia działki;
• urządzeniu zieleńców.
Zakres zamówienia obejmuje również:
1) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie;
2) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
3) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków
w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem
i staraniem;
4) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5) realizacje prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych;
6) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
7) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
8) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów;
9) wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania (materiał ziemny) Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
5.1.1. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót i przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
2) Dokumentacja projektowa,
3) Przedmiary robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym i szacunkowym, z którego wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku,
4) Decyzje i inne dokumenty formalno – prawne,
5) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST),
6) Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45247110-4 - Budowa kanałów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1142000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1142000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1142000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE "TERMO COMPLEX" Tomasz Dyga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661746209

7.3.3) Ulica: Ogrodowa

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-027

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1142000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.