Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00290023/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00306221/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00315438/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP/8/2024 Sukcesywne dostawy części eksploatacyjnych do pojazdów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Łódź Sp. z o.o.
1.2.) Oddział zamawiającego: MPO-Łódź Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470797081
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Tokarzewskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 91-842
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpolodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319506
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00290023
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponują lub będą dysponować w celu realizacji zamówienia, platformą
internetową wspomagającą system zamawiania części zamiennych
spełniającą przynajmniej następujące funkcje:
- możliwość dokumentowania zamówień danego odbiorcy;
- możliwość wyszukania odpowiedniej części zamiennej wg numeru katalogowego;
- możliwość wyszukania odpowiedniej części zamiennej po numerze VIN;
- możliwość podglądu cen detalicznych, cen z uwzględnionym rabatem;
- możliwość podglądu stanu realizacji zamówienia złożonego przez Zamawiającego;
- możliwość wydrukowania faktury lub jej kopii.
Platforma nie może być rozwiązaniem prototypowym, stworzonym wyłącznie na potrzeby przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca jest zobligowany do złożenia oświadczenia w tym zakresie w załączniku nr 8 do SWZ, jak również, że platforma jest standardowo wykorzystywana przez Wykonawcę oraz udostępniana innym Zamawiającym.
Zamawiający uzna warunek dysponowania platformą za spełniony, jeżeli wszystkie wymienione funkcje będą spełniane bezpośrednio przez platformę lub platformę oraz dodatkowy program bądź katalog. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część niniejszego postępowania, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował jedną platformą o której mowa powyżej.
W przypadku ubiegania się o zamówienie wspólnie przez dwa lub więcej podmioty (w ramach np. konsorcjum), Zamawiający wymaga, aby warunek w całości został spełniony przez jeden podmiot.
Po zmianie:
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponują lub będą dysponować w celu realizacji zamówienia, platformą
internetową wspomagającą system zamawiania części zamiennych
spełniającą przynajmniej następujące funkcje:
- możliwość dokumentowania zamówień danego odbiorcy;
- możliwość wyszukania odpowiedniej części zamiennej wg numeru katalogowego;
- możliwość podglądu cen detalicznych, cen z uwzględnionym rabatem;
- możliwość podglądu stanu realizacji zamówienia złożonego przez Zamawiającego;
- możliwość wydrukowania faktury lub jej kopii.
Platforma nie może być rozwiązaniem prototypowym, stworzonym wyłącznie na potrzeby przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca jest zobligowany do złożenia oświadczenia w tym zakresie w załączniku nr 8 do SWZ, jak również, że platforma jest standardowo wykorzystywana przez Wykonawcę oraz udostępniana innym Zamawiającym.
Zamawiający wyjaśnia, iż użyte sformułowanie, platforma jest standardowo wykorzystywana przez Wykonawcę oraz udostępniana innym Zamawiającym, ma na celu zapewnienie Zamawiającemu korzystania z funkcjonalności platformy polegającej na możliwości sprawdzeniu ceny (katalogowej ceny Wykonawcy, tzn. ceny za jaką Wykonawca oferuje daną część innym zamawiającym/podmiotom) danej części zamiennej przed udzieleniem przez Wykonawcę upustu wynikającego z złożonej oferty oraz zawartej umowy. Jeżeli platforma posiada taką możliwość, Zamawiający uzna, iż treść oferty jest zgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający uzna warunek dysponowania platformą za spełniony, jeżeli wszystkie wymienione funkcje będą spełniane bezpośrednio przez platformę lub platformę oraz dodatkowy program bądź katalog. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część niniejszego postępowania, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował jedną platformą o której mowa powyżej.
W przypadku ubiegania się o zamówienie wspólnie przez dwa lub więcej podmioty (w ramach np. konsorcjum), Zamawiający wymaga, aby warunek w całości został spełniony przez jeden podmiot.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-15 10:00
Po zmianie:
2024-05-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-15 10:30
Po zmianie:
2024-05-16 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-13
Po zmianie:
2024-06-14
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- Dostawa akumulatorów do UPS oraz dostawa urządzeń UPS
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.