Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00254729/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKLICZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 32
1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zakliczyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-335f2511-034a-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003474/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254729/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91804,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z miejscowości Bieśnik, Faściszowa, Faściszowa Modrzewiowe Wzgórze, Kończyska, Kończyska Biała Góra, Wróblowice, Lusławice, Słona, Stróże, Wesołów, Wesołów Chrapy, Wola Stróska, Zakliczyn, Zdonia, Zawda Lanckorońska dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Lanckorońskich w Zakliczynie, do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Stróżach oraz do Szkoły Podstawowej Faściszowa na trasach obejmujących ww. miejscowości.
Ilość uczniów 256 w roku szkolnym 2022/2023.
Rozkład jazdy ma zapewniać w dniach nauki szkolnej uczniom dojazd do placówki minimum na 10 minut przed rozpoczęciem lekcji (7.50) oraz odwóz do miejsca zamieszkania o godz. 12:30, 14:30 lub 15:20. Szczegółowy wykaz uczniów z podziałem na poszczególne przystanki na trasie Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31sierpnia 2022 r.
Zamawiający wymaga wykorzystania minimum dwóch pojazdów o minimalnej liczbie 70 miejsc siedzących oraz dwóch pojazdów na 35 miejsc siedzących. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kilku pojazdów przy zachowaniu podanych wymagań odnośnie rozkładu jazdy oraz liczby miejsc siedzących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 91804,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do ZS-P w Paleśnicy (przystanek Paleśnica Szkoła) oraz do ZSPiP w Filipowicach (przystanek Filipowice Szkoła) na trasie Zdonia-Stróże – Filipowice – Ruda Kameralna – Borowa – Olszowa – Jamna – Bujne -Dzierżaniny – Roztoka Brzeziny, Tropie oraz na trasie Piaski Drużków – Filipowice (przystanek Filipowice Szkoła)
Ilość uczniów 128 w roku szkolnym 2022/2023.
Godziny dowozu i odwozu zgodne z obowiązującym uczniów planem lekcji, tj. dla:
- ZS-P Paleśnica dowóz w godzinach 7:00-7:45, a odwóz o godz. 14:10 i 15:10,
- ZSPiP Filipowice dowóz na godzinę 7:55, a odwóz. godz. 14:45 lub 15:15
Szczegółowy wykaz uczniów z podziałem na poszczególne przystanki na trasie Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2022 r.
Zamawiający wymaga wykorzystania minimum 2 pojazdów o minimalnej liczbie 38 miejsc siedzących oraz 1 pojazdu o minimalnej liczbie 20 miejsc siedzących. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kilku pojazdów przy zachowaniu podanych wymagań odnośnie rozkładu jazdy oraz liczby miejsc siedzących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do placówek w Tarnowie
i Wierzchosławicach.
Przewidywana ilość to ok. 6 uczniów uczęszczających do SOSW w Wierzchosławicach-Dwudniaki
i w Tarnowie. Dowóz do placówek na godz. 8.00, a odwóz w godzinach 14.00-15.00. Trasa Wróblowice-Zakliczyn ul. Jacka Malczewskiego 56 – Wierzchosławice - Tarnów. Ilość uczniów może się zmienić w przeciągu roku szkolnego. Przejazd wyłącznie miejsca siedzące.
Szczegółowy wykaz uczniów wraz z godziną ich dowozu i odwozu Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Towarowo Pasażerski TRANSPORT Leszek Borgula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730013568
7.3.3) Ulica: Dąbrówka Tuchowska
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BORGULA LESZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BORGULA LESZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99148,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
W przedmiotowym postępowaniu dot. części II w wyznaczonym terminie tj. do dnia 25.07.2022 r. godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1289,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1289,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI ZAKLICZYN
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
więcej: przetargi ZAKLICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024
- Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny w roku szkolnym 2024/2025
- "DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ WRAZ Z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.
- Zakup biletów miesięcznych w celu przewozu (dowóz i odwóz) uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Wiązów w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Bilety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.