eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › Modernizacja ulic w Jedlinie-Zdroju w ramach dwóch zadań: Zadanie 1 - Modernizacja ul. Krótkiej w Jedlinie-Zdroju, Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej ul. Fredry w Jedlinie-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ulic w Jedlinie-Zdroju w ramach dwóch zadań: Zadanie 1 - Modernizacja ul. Krótkiej w Jedlinie-Zdroju, Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej ul. Fredry w Jedlinie-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlina-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Jedlina-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48748510955

1.5.8.) Numer faksu: +48748510980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jedlinazdroj.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jedlinazdroj.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ulic w Jedlinie-Zdroju w ramach dwóch zadań: Zadanie 1 - Modernizacja ul. Krótkiej w Jedlinie-Zdroju, Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej ul. Fredry w Jedlinie-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aefbf47e-ebdd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042412/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja ulic w Jedlinie-Zdroju w ramach dwóch zadań: Zadanie 1 - Modernizacja ul. Krótkiej w Jedlinie-Zdroju, Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej ul. Fredry w Jedlinie-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210443/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OEL.271.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190705,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2.SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i przebudowie ulic w Jedlinie-Zdroju w podziale na 2 części, zwane dalej „zadania”:
1) Zadanie 1 - Modernizacja ul. Krótkiej w Jedlinie-Zdroju w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja ulicy Krótkiej w Jedlinie-Zdroju”,
2) Zadanie 2 -Przebudowa drogi gminnej ul. Fredry w Jedlinie-Zdroju w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja ulic w Jedlinie-Zdroju”.
UWAGA:Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania.
2.3.SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z poszczególnych części (zadań) określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy (odrębny dla każdego zadania) stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ, oraz dla Zadania Nr 1:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca Załącznik Nr 1.1 do SWZ,
b) Projekt budowlany, stanowiący Załącznik Nr 2.1 do SWZ,
c) Przedmiar robót, stanowiący Załącznik Nr 3.1 do SWZ,
d) Plan zagospodarowania terenu, stanowiący Załącznik Nr 4.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 180037,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2.SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i przebudowie ulic w Jedlinie-Zdroju w podziale na 2 części, zwane dalej „zadania”:
1) Zadanie 1 - Modernizacja ul. Krótkiej w Jedlinie-Zdroju w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja ulicy Krótkiej w Jedlinie-Zdroju”,
2) Zadanie 2 -Przebudowa drogi gminnej ul. Fredry w Jedlinie-Zdroju w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja ulic w Jedlinie-Zdroju”.
UWAGA:Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania.
2.3.SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z poszczególnych części (zadań) określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy (odrębny dla każdego zadania) stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ, oraz dla Zadania Nr 2:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca Załącznik Nr 1.2 do SWZ,
b) Przekrój konstrukcyjny, stanowiący Załącznik Nr 2.2 do SWZ,
c) Przedmiar robót, stanowiący Załącznik Nr 3.2 do SWZ,
d) Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 54529,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228621,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250510,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228621,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842299357

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 12

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228621,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83599,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95702,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83599,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budosprzęt - Wałbrzych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862927816

7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 11

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-305

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83599,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.