eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Remont i przebudowa budynku "Poniatówki w Parku Miejskim w Piasecznie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zad Modernizacja zabyt bud Poniatówki w Parku Miejskim projekt realizacja roboty dod



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa budynku „Poniatówki w Parku Miejskim w Piasecznie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zad Modernizacja zabyt bud Poniatówki w Parku Miejskim projekt realizacja roboty dod

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04817e1c-11b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa budynku „Poniatówki w Parku Miejskim w Piasecznie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zad Modernizacja zabyt bud Poniatówki w Parku Miejskim projekt realizacja roboty dod

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04817e1c-11b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na pods: art. 305 pkt 1 Pzp w zw. z art 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Wykonawca prowadzi prace budowlane w budynku Poniatówki od 2021r. Dotyczy on realizacji przez dotychczasowego Wykonawcę dod robót bud których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, a roboty stały się niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów technicznych, w szczególności dotyczących zamienności, robót, zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zam, wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy. Zakres prac uwzględniono w prot konieczności nr 1 zgodnie ze spotkaniem z dnia 04.04.2023r. Zakres prac do wykonania został określony w protokole konieczności.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: spr.67/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
1) Dostawa i montaż rolet antywłamaniowych w klasie RC2 i RC3 wraz wykonaniem drewnianych obróbek dekoracyjnych na parterze i na piętrze, montaż w świetle drzwi.
2) Montaż krat antywłamaniowych we wszystkich oknach na wszystkich kondygnacjach,
3) Montaż składanej ścianki szklanej bezklasowej przezroczystej bezszprosowej na parterze oddzielającej parter od piętra,
4) Montaż dodatkowych tapet ściennych w pomieszczeniu B (pomieszczenie restauracji) na jednej ścianie, wzór taki sam jak na ścianach pozostałych,
5) Wykonanie systemu KD do zabezpieczenia serwerowni i ścianki szklanej z pkt. 5,
6) Montaż floorboxów ukrytych wraz z rozbudowaniem o dodatkowe gniazda 230V oraz montaż dodatkowych floorboxów z doprowadzeniem zasialania oraz sieci LAN,
7) Doprowadzenie zasilania oraz sieci LAN do urządzeń: biletomat, dyspozytor kluczy, projektor, rolety antywłamaniowe,
8) Doprowadzenie zasilania dla oświetlenia gablot w DALI,
9) Rozbudowa systemu CCTV o dodatkowe 5 kamer zewnętrznych oraz zmiana wideorejestratora i montaż dodatkowych szaf RACK,
10) Rozbudowa systemy SSWIN o dodatkowe kontaktrony we wszystkich oknach, drzwiach i roletach oraz zmiana modelu czujek PIR na opcje z dodatkowych czujnikiem zbicia szyby oraz montaż dodatkowych ekspanderów w piwnicy, na parterze i piętrze,
11) Montaż dodatkowej klimatyzacji SPLIT w pomieszczeniu serwerowni
12) Wykonanie deskowania połaci dachowych z płyt OSB oraz izolacja z folii polietylenowej,
13) Wykonanie polichromii w pomieszczeniach D i F na wybranych ścianach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pro-form Daniel Flisek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRO-FORM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (PRO-FORM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-210-46-44

7.3.3) Ulica: Puławska 111A lok. 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-707

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1161003,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.