eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bonin › Dostawa oleju napędowego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: IHAR PIB Zakład Doświadczalny Bonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00007948000105

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bonin 48

1.5.2.) Miejscowość: Bonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-009

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdbonin@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdbonin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad242cf9-fd64-11ee-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka badawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rolnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad242cf9-fd64-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238864/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju napędowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZDBO/2024/D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego (kod CPV 09134100-8).
2. Szczegółowe warunki, na jakich Zamawiający udzieli zamówienia, w tym przede wszystkim obowiązki Wykonawcy określa niniejsza SWZ, w tym w szczególności załącznik nr 6 do SWZ (wzór umowy).
3. Olej napędowy musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1314).
4. Olej napędowy musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe zgodnie
z obowiązującymi przepisami, tj. polską normą PN-EN 590.
5. Miejscem dostawy oleju napędowego są zbiorniki Zamawiającego mieszczące się w siedzibie Zamawiającego, tj.: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy
Instytut Badawczy w Radzikowie, Zakład Doświadczalny Bonin, Bonin 48, 76-009 Bonin.
6. Dostawa oleju napędowego sukcesywnie w ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego:
1) Szacunkowa ilość zamawianego oleju napędowego wynosi 130.000 litrów.
2) Przybliżona ilość jednorazowej dostawy oleju napędowego wynosi: 10.000 litrów.
7. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie na zgłoszenie telefoniczne zamówienie w terminie nieprzekraczającym, w dni robocze, 24 godzin od dnia otrzymania zamówienia.
8. Do każdej partii dostarczonego oleju napędowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć „świadectwo jakości” (atest) producenta paliwa lub kopie atestu dot. dostarczanej partii paliwa. Ewentualne niezgodności w ateście na olej napędowy danej partii z parametrami określonymi w niniejszej SWZ oraz przedłożonej ofercie Wykonawcy będzie uznane za dostawę niezgodną z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji – w trybie i na zasadach określonych w ust. 10.
9. Do każdej partii dostarczonego oleju napędowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument WZ zawierający termin dostawy oleju napędowego, ilość dostawy, a także informację o ciężarze właściwym oleju w przeliczeniu na kg, w celu kontroli ciężaru oleju napędowego przy pomocy wagi wozowej, znajdującej się na terenie Zakładu Doświadczalnego Bonin.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania próbki oleju napędowego w ilości 0,0005 m3 przy każdej dostawie. W przypadku stwierdzenia, iż olej napędowy nie spełnia wymogów określonych w SWZ Zamawiający zwróci Wykonawcy całą partię oleju napędowego na koszt Wykonawcy. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe
z powodu złej jakości dostarczonego oleju napędowego.
11. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nieuczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785109,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 785109,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMSO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692200740

7.3.3) Ulica: PIŁSUDSKIEGO 56

7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN

7.3.5) Kod pocztowy: 75-525

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 785109,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.