eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie proj.budowlanego i wykonawczego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami - Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C w osi ul. Dybowskiej, wał przeciwpowodziowy Niziny Nieszawskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie proj.budowlanego i wykonawczego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami - Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C w osi ul. Dybowskiej, wał przeciwpowodziowy Niziny Nieszawskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.torun.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie proj.budowlanego i wykonawczego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami - Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C w osi ul. Dybowskiej, wał przeciwpowodziowy Niziny Nieszawskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd2ce762-0119-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016520/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C w osi ul. Dybowskiej, wał przeciwpowodziowy Niziny Nieszawskiej – projekt budowlany i wykonawczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272494/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 80/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnego projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, w tym pozwoleniem na budowę dla zadania „Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C (Struga Wielanda) w osi ul. Dybowskiej, wał przeciwpowodziowy Niziny Nieszawskiej w km 0+000”
2. W ramach dokumentacji projektowej należy uwzględnić m.in.:
1) budowę przepustu wałowego dla rowu C,
2) budowę klapy zwrotnej od strony odwodnej na stany powodziowe,
3) reprofilację i umocnienie koryta odpływowego po stronie odwodnej na długości 100 m.
- Lokalizacja obiektu objętego opracowaniem - ul. Dybowska (dz. nr 21, 75/2, 76 obręb 65 Toruń) w osi istniejącego przepustu.
- W ramach prac projektowych należy przewidzieć konieczność wykonania inwentaryzacji do celów projektowych, w niezbędnym zakresie do wykonania przedmiotu zamówienia.
- W ramach prac projektowych należy przewidzieć udział w ewentualnych spotkaniach dotyczących omówienia i uzgodnienia rozwiązań projektowych lub innych wynikających z zakresu opracowania.
- W ramach prac projektowych należy przewidzieć zastosowanie rozwiązań, które nie będą wymagały dysponowania przez Zamawiającego pracownikami, posiadającymi szczególne umiejętności i kwalifikacje do prawidłowej i skutecznej obsługi przepustu.
- W ramach prac projektowych należy uwzględnić ustalenia projektu przebudowy wału przeciwpowodziowego Niziny Nieszawskiej od km 0+000 do km 3+390, miasto Toruń, autorstwa TRACTEBEL ENGINEERING S.A., Katowice oraz innych dokumentacji będących w posiadaniu Państwowego Gospodarstwa Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gdańsku.
- W ramach prac projektowych należy uwzględnić wykonanie pomiarów geodezyjnych w profilu podłużnym projektowanego przepustu.
- W ramach prac projektowych należy pozyskać informacje o charakterystycznych stanach wód rzeki Wisły i uwzględnić je w projektowanych rozwiązaniach.
- Do wszystkich projektowanych robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów, gwarantujące pełną sprawność urządzenia w okresie min. 20 lat.
- Materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone szczegółowe wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów, bez podawania nazw własnych oraz nazw producenta, z zastrzeżeniem zapisów ust. 2 Uwaga I.
Uwaga I:
W przypadku, gdy projektant w wyjątkowej sytuacji musi użyć znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to w każdym takim przypadku musi uzupełnić o dodatkowy zwrot "lub równoważne", z podaniem parametrów technicznych i warunków równoważności. Nie dopuszcza się jedynie ogólnego sformułowania dotyczącego równoważności zawartego na początku dokumentacji. Do przekazanej dokumentacji projektowej Wykonawca musi dostarczyć oświadczenie, że nie przywoływał i nie używał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a jeżeli użył - to należy wyszczególnić, w których miejscach dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem zdania pierwszego i drugiego.
1.3. Wykaz czynności i opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) Sporządzenie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia (ewentualnie raport o oddziaływaniu na środowisko jeżeli będzie potrzebny). Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – jeżeli okaże się to konieczne oraz decyzji o warunkach prowadzenia robót. W przypadku braku konieczności uzyskania decyzji środowiskowej Wykonawca uzyska opinię RDOŚ;
2) Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku oraz uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego;
3) Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji, zgód, opinii i innych elementów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i uzyskanie tej decyzji;
4) Wykonanie Projektu technicznego wraz z rysunkami wykonawczymi sporządzonymi ze szczegółowością pozwalają na realizację robót budowlano-montażowych;
5) Wykonanie dodatkowych elementów dokumentacji tj.: informacji do planu BIOZ, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
6) Projekt budowlany powinien składać się z następujących elementów:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego, w tym:
- projekt hydrotechniczny,
- projekt konstrukcji z obliczeniami statycznymi,
- inne opracowania w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji obiektu,
d) opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w § 5 ust.1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 1609) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
e) instrukcja obsługi przepustu z uwzględnieniem stanów charakterystycznych wód rzeki Wisły,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże) + wersja elektroniczna (format pdf + wersja edytowalna),
6) Przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
7) Kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
8) Zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji („ZZK”), w tym wynikające m.in. z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, wyposażenia i innych,
9) Inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji urządzenia i uzyskania pozwolenia na budowę,
10) Całość opracowań przedmiotu umowy także w wersji elektronicznej w formacie pdf oraz formatach edytowalnych: doc, dwg (zapisane w wersji AutoCAD 2008) oraz ath (dla przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich).

1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) pozyskanie mapy syt.-wys. w skali 1:500,
2) dostarczenie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z wypisem z rejestru gruntów,
3) przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne wymagane przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego), z zastrzeżeniem zapisów ust. 4 Uwaga II,
4) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym wzorem umowy.

Uwaga II:
Zamawiający dopuszcza udzielenie Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w imieniu Gminy Miasta Toruń do właściwych organów administracji oraz jednostek organizacyjnych w sprawie uzyskania dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 4 pkt 3 wzoru umowy (na pisemny wniosek Wykonawcy - poprzez wskazanie imienne wyznaczonego reprezentanta Wykonawcy), które to czynności Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 wzoru umowy.
1.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ oraz dokumenty stanowiące załączniki nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Studiów i Projektów Budownictwa Wodnego „Hydroprojekt“ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-00-03-171

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-783

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.