eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Budowa placów zabaw w Gminie Strzegom- w miejscowości Goczałków i Strzegom przy ul. Brzegowej



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw w Gminie Strzegom- w miejscowości Goczałków i Strzegom przy ul. Brzegowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 856 05 99

1.5.8.) Numer faksu: 74 856 05 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placów zabaw w Gminie Strzegom- w miejscowości Goczałków i Strzegom przy ul. Brzegowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23e21cc7-fde2-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000303/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa 3 placów zabaw w Gminie Strzegom – Goczałków, Rogoźnica, Strzegom ul.Brzegowa.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245632/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.13.2022.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 331130,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162238,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla Zadania I obejmuje dostawę i montaż urządzeń dla potrzeb placu zabaw oraz małej architektury wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni oraz zagospodarowaniem terenu w zakresie zieleni. Przedmiotowy teren znajduje się przy budynku Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki z odziałem przedszkolnym przy ul. Parkowej 4 w Goczałkowie, na działce nr 344, obręb Nr 0002 Goczałków.
Roboty należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym , decyzją o udzielenie pozwolenia na budowę Nr 849/2021 z dnia 28 maja 2021r. wydaną przez Starostę Świdnickiego, ST oraz Specyfikacją Warunków Zamówienia. Zakres robót dla zadania Nr I obejmuje m.in.:
a) Dostawę i montaż urządzeń :
-huśtawka wahadłowa podwójna (1szt),
-zestaw sprawnościowy ze zjeżdżalnią (1szt.) ,
-huśtawka wagowa 2 – osobowa (1szt.) ,
-bujak sprężynowy pojedynczy (1szt.) ,
-karuzela tarczowa (1szt.) ,
-ławka parkowa (4 szt.),
-regulamin placu zabaw (1szt) .
b) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z piasku wydzielonej bezpiecznym obrzeżem poliuretanowym,
c) Zieleń :
-wykonanie trawnika
-nasadzenie 3 szt. drzew
-wykonanie klombu (o wym. 10m x 3m) wraz z humusowaniem, nasadzeniami krzewów, sadzonek i cebul,
-wydzielenie terenu klombu oraz okręgów o średnicy ok 1,5 m wokół nasadzonych drzew obrzeżem trawnikowym, wysypanie korą.
Rodzaj krzewów, cebul, sadzonek, ilości oraz szczegółowe wymagania dot. zieleni zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik do SWZ.
d) Demontaże istniejących urządzeń.
UWAGA ! Przy budowie i montażu projektowanych urządzeń oraz wykonaniu nawierzchni należy w szczególności zwrócić uwagę na istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej, biegnącej wzdłuż projektu placu zabaw. Projektowe elementy należy tak wykonać, aby nie naruszać sieci kanalizacyjnej i zamontować je w bezpiecznej odległości.
Należy stosować urządzenia i wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego użytku, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 64677,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla Zadania II obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz małej architektury dla potrzeb placu zabaw wraz z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni oraz zagospodarowaniem terenu przy budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Strzegomiu przy ul. Brzegowej 1, na działce nr 1955, obręb Nr 003, Śródmieście Nr 3. Roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową oraz zgłoszeniem nr WB.6743.695.2019.2.WS z dnia 24 października 2019r. wydanym przez Starostę Świdnickiego, ST oraz Specyfikacją Warunków Zamówienia.
2.4.4 Zakres robót do Zadania II, obejmuje m.in:
a) Dostawę i montaż urządzeń zabawowych :
-zestaw sprawnościowy ze ślizgawką (1 szt.),
-zestaw sprawnościowy typu sześciokąt gimnastyczny(1 szt.),
-karuzela tarczowa z siedziskami i kierownicą napędową (1 szt.),
-bujak sprężynowiec – jednoosobowy (2 szt.) ,
-huśtawka wahadłowa poczwórna (1 szt.),
-huśtawka wagowa (1 szt.),
-domek/ chata trapera (1 szt.),
-tablica regulaminowa (1 szt.),
b) elementy małej architektury:
-ławka bez oparcia ( 1 szt.),
-kosz na śmieci (1 szt).
-regulamin placu zabaw (1szt) .
c) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni:
-trawiastej oraz piaskowej wydzielonej bezpiecznym obrzeżem poliuretanowym.
Należy stosować urządzenia i wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego użytku, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77253,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77253,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77253,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Główny Ośrodek Certyfikacji i Nadzoru Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365

7.3.3) Ulica: Powstańców Listopadowych 29C/14

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-606

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77253,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99021,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110664,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99021,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Główny Ośrodek Certyfikacji i Nadzoru Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365

7.3.3) Ulica: Powstańców Listopadowych 29C/14

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-606

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99021,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.