eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61415 88 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7395372-da4c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101212/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) przesyłek listowych o wadze do 2 000 g i wymiarach (liczonych z tolerancją +/- 2 mm): maksymalnych – 900 mm, stanowiących sumę długości, szerokości i wysokości, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 600 mm, a w przypadku przesyłki listowej w formie rulonu 1040 mm, stanowiących sumę długości i podwójnej średnicy, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 900 mm, minimalnych – 170 mm w przypadku przesyłki listowej w formie rulonu, stanowiących sumę długości i podwójnej średnicy, przy czym największy wy-miar nie może być mniejszy niż 100 mm, minimalnej stronie adresowej – 90 x 140 mm.
b) paczek pocztowych o masie do 10 000 g i wymiarach, z których żaden nie przekracza 1 500 mm, a suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3 000 mm. 2) zwrot do siedziby Zamawiającego lub do siedzib terenowych Punktów Obsługi Klienta (POK) Zamawiającego przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy; 3) odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego i terenowych Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego i dostarczanie ich do placówki pocztowej Wykonawcy. 3.Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe: zwykłe – przesyłki nierejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, polecone – przesyłki rejestrowane, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, polecone priorytetowe - rejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowa-ne, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, polecone priorytetowe ze (ZPO) – przesył-ki rejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, 2) paczki: polecone ze (ZPO) – rejestrowane, niebędące paczkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, polecone priorytetowe ze (ZPO) –rejestrowane, będące paczkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru, 4. Wyszczególnienie rodzajów przesyłek listowych, paczek, zwrotów przesyłek niedoręczonych oraz przewidywane przez Zamawiającego ich szacunkowe ilości, w okresie realizacji zamówienia, zostały zawarte w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. Wskazane w nim ilości są wielkościami maksymalnymi i stanowią element niezbędny, którego celem jest porównanie ofert i wybór oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. W przypadku wyczerpania ilościowego limitu wysłanych przesyłek listowych i paczek dla danych pozycji, Zamawiający ma prawo do zwiększenia tych limitów wykorzystując kwoty odpowiadające niewysłanym przesyłkom listowym i paczkom w innych pozycjach. Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia na 65% łącznej ilości przesyłek określonych w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ. 5. Zamawiający przewiduje, iż w zakresie przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych, tak będących jak i niebędących przesyłkami najszybszej kategorii, miejsce doręczenia 90% przesyłek znajdowało się będzie w granicach administracyjnych Miasta Poznania.
6. Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia: 1) Z zachowaniem szczegółowych wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SWZ, Zamawiający wymaga od Wykonawców realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1041) oraz obowiązujących aktów wykonawczych; 2) Przesyłki powinny być doręczane z zachowaniem podanych poniżej maksymalnych wskaźników terminowości. Termin doręczenia określany jest jako D+n, gdzie „D” oznacza dzień nadania, a „n” liczbę dni od dnia nadania do dnia doręczenia przesyłki pocztowej włącznie: D+2 – dla przesyłek pocztowych będących przesyłkami najszybszej kategorii D+4 – dla przesyłek pocztowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii, Powyższe oznacza, że terminem doręczenia przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii, która została nadana np. w poniedziałek jest środa tego samego tygodnia, a przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii, która została nadana np. w poniedziałek jest piątek tego samego tygodnia. Do liczby dni określających termin doręczenia nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Określone powyżej wskaźniki terminowości doręczania przesyłek odnoszą się jedynie do przesyłek krajowych; 3) Zamawiający wymaga, aby usługa doręczania przesyłek listowych i paczek świadczona była do każdego, wskazanego przez Zamawiającego, adresu w Polsce i poza granicami kraju. W zakresie przesyłek nadawanych poza granice Rzeczypospolitej Polskiej wystarczającym jest dostarczanie przez Wykonawcę tych przesyłek do każdego miejsca w państwach będących stronami Ósmego protokołu dodatkowego do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Pierwszego protokołu dodatkowego do Regulaminu Generalnego Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem – Regulaminem wewnętrznym Kongresów oraz Światowej Konwencji Pocztowej (Dz.U. z 2014 r., poz.1824); 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, z zastrzeżeniem pkt 6.5 niniejszej SWZ, aby punkty odbioru przesyłek niedoręczonych pod wskazany przez Zamawiającego adres (awizowanych), znajdowały się /na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej/ na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej w stosunku do adresu odbiorcy przesyłki; 5) Zamawiający wymaga, aby na terenie Miasta Poznania, punkty odbioru przesyłek niedoręczonych pod wskazany przez Zamawiającego adres (awizowanych), usytuowane były w takiej ilości i rozmieszczeniu, aby przynajmniej jeden taki punkt przy-padał na każde 20 000 mieszkańców; 6) Jeżeli punkty odbioru przesyłek niedoręczonych Wykonawcy - zarówno tych, o których mowa w pkt 6.4 jak i w pkt 6.5 – znajdują się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza i jednocześnie działalność ta jest działalnością dominującą, musi on posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych; 7) Zamawiający wymaga, aby punkty odbioru przesyłek niedoręczonych (awizowanych), które odpowiadają wymogom określonym w pkt 6.4 i w pkt 6.5 niniejszej SWZ, były czynne przynajmniej 5 dni w tygodniu, przy czym na obszarze Miasta Po-znania przez co najmniej 8 godzin dziennie. Jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa. Punkty odbioru przesyłek niedoręczonych muszą być w sposób widoczny i czytelny oznaczone logo Wykonawcy; 8) Wykonawca, poprzez swojego upoważnionego przedstawiciela, świadczyć będzie usługi odbioru przesyłek przeznaczonych do wysyłki z siedziby Zamawiającego, pięć razy w tygodniu – tj. codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 1300 do 1400; 9) Wykonawca, poprzez swojego upoważnionego przedstawiciela, świadczyć będzie usługi odbioru przesyłek przeznaczonych do wysyłki z terenowych Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego, pięć razy w tygodniu – tj. codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Godziny odbioru przesyłek przeznaczonych do wysyłki z terenowych Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego zostaną uzgodnione z Wykonawcą. 10) Terenowe POK Zamawiającego usytuowane są w Poznaniu w niżej wyszczególnionych lokalizacjach: POK Nr 1 – ul. Brzask 3 (parter), POK Nr 2 – os. Piastowskie 77 (I piętro), POK Nr 3 – ul. 23 Lutego 4/6A (parter),POK Nr 4 – ul. Łozowa 26 (parter), POK Nr 5 – ul. Nehringa 2 (parter). 11)Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru z siedziby Zamawiającego i terenowych Punktów Obsługi Klienta Zamawiającego; 12) Przesyłki będą przekazywane Wykonawcy do wysyłki wraz z 2 egzemplarzami pocztowej książki nadawczej tj. rodzajowym i ilościowym zestawieniem korespondencji z wyszczególnieniem adresów; 13)Wykonawca będzie dostarczał zwrotnie do siedziby Zamawiającego oraz do POK Zamawiającego, 1 egzemplarz pocztowej książki nadawczej, z adnotacją potwierdzającą ilość oraz określającą wagę poszczególnych przesyłek, pięć razy w tygodniu – tj. codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy), w dniu następnym po dniu nadania przesyłek, z uwzględnieniem godzin pracy Zamawiającego, tj.: poniedziałek 730 – 1700, wtorek – piątek 730-1530; 14) Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego awizo. W tym terminie, po 7 dniach od pozostawienia pierwszego awizo, przesyłka jest awizowana powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka jest niezwłocznie zwracana do Zamawiające-go wraz z podaniem przyczyny jej nieodebrania przez adresata (usługa: zwrot przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy); 15) Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego i terenowych POK Zamawiającego pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru”, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki; (do pkt. 15)

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1232922,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1232922,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1232922,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1232922,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.