eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę na potrzeby realizacji zadania "Scena za rzeką - etap I"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę na potrzeby realizacji zadania „Scena za rzeką – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Dramatyczny im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elektryczna 12

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-080

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dramatyczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dramatyczny.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę na potrzeby realizacji zadania „Scena za rzeką – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-962cb1fc-2673-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072401/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania „Scena za rzeką – etap I”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-962cb1fc-2673-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej : sekretariat@dramatyczny.pl.
Składanie ofert wraz z załącznikami do oferty (m. in. oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) następuje wyłącznie
przy użyciu Platformy e-zamowienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi odbywa się drogą
elektroniczną przy użyciu formularzy do komunikacji na Platformie e-zamowienia dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze
do komunikacji”) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@dramatyczny.pl.
Na stronie prowadzonego postępowania będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty dotyczące postępowania:
ocds-148610-5fbc2bbc-dd46-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
4 Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W
przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710),
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowaniu ze środków UE,
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **);
− na podstawie art. 77 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca
bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych,
których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Oświadczenie Wykonawcy w tej sprawie zawarte jest w Formularzu Oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.05.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę dotyczącego budowy budynku Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku znajdujących się przy ul. J. K. Branickiego 15 w Białymstoku, na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu przygotowania i wystawiania przedstawień teatralnych oraz edukacji kulturalnej wraz z zagospodarowaniem terenu z infrastrukturą terenową i jego uzbrojeniem nadziemnym i podziemnym wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 874 o powierzchni 2627 m2, zlokalizowanej przy ul. J. K. Branickiego 15 w Białymstoku.
3. Działka znajduje się w części w strefie ochrony konserwatorskiej. Rozwiązania projektowe powinny zostać uzgodnione z właściwym Konserwatorem zabytków.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) opracowania projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę dla budynku „Sceny za rzeką”, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. W ramach projektu budowlanego należy opracować i przedstawić do akceptacji Zamawiającego dokumentację projektową dla wszystkich branż uwzględniającą wymagania zawarte w obowiązujących przepisach, w formie planów, rysunków, opisów, projektu wykończenia wnętrz i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, lokalizację elementów przedsięwzięcia,
uwarunkowania wykonania przedsięwzięcia, w tym w szczególności m.in.:
a) projekt zagospodarowania terenu – 3 egz.,
b) projekt architektoniczno-budowlany – 3 egz.,
c) projekt techniczny dla każdej z branż – 3 egz.,
d) badania geotechniczne podłoża gruntowego – 1 egz.,
e) całość dokumentacji, o której mowa w ust. 7 pkt 1 zostanie przygotowana w wersji papierowej wg wskazania powyżej oraz w wersji elektronicznej na nośniku danych (część opisową opracowań w dokumencie tekstowym obsługującym format DOC/DOCX oraz w formacie PDF, natomiast część graficzną (rysunki, zdjęcia itp.) Wersja elektroniczna powinna stanowić skan egzemplarza ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i pieczęciami.
2) przeniesienia majątkowych praw autorskich do opracowanej przez Wykonawcę
dokumentacji,
3) uzyskania pozwolenia na budowę, po akceptacji projektu przez Zamawiającego,
4) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania: (jeśli będzie wymagana) inwentaryzacji zieleni w terenie, złożenia wniosku o wycinkę drzew oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na wycinkę drzew; uzyskania niezbędnych opinii, badań i opinii geotechnicznych, map, wtórników, warunków, uzgodnień, decyzji, opracowania projektu branżowego dodatkowego układu drenażowego (o ile badania geotechniczne wykażą że drenaż jest wymagany) oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do poprawnego opracowania dokumentacji projektowej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz podstawę wykonania
przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy wraz z
rysunkami, stanowiący załączniki nr 3 i 3a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DEKLAROWANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp
dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej -Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 120 000 zł (sto dwadzieścia tysięcy złotych,

2. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę, która polegała na wykonaniu dokumentacji projektowej albo wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z realizacją inwestycji, na budowę/przebudowę budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej
niż 2.600 m2.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, tj. posiadającymi odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego w zakresie poniższych specjalności wraz z doświadczeniem:
b.1. do sprawowania funkcji projektanta posiadającego uprawnienia do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez
ograniczeń – w specjalności architektonicznej; który będzie pełnił także funkcję kierownika zespołu;
b.2. do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez
ograniczeń – w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;
b.3. do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez
ograniczeń – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
b.4. do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez
ograniczeń – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych;
b.5. do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez
ograniczeń – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
telekomunikacyjnych;
b.6. do sprawowania funkcji projektanta, posiadającego uprawnienia do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania – bez
ograniczeń – w specjalności inżynieryjnej drogowej
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia jednej osobie pełnienia więcej niż jednej funkcji przy realizacji zamówienia
pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień (np. w sytuacji, gdy jedna osoba posiada kilka rodzajów uprawnień).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających niepodleganie wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ubezpieczenie - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 120.000,00 zł (sto dwadzieścia tysięcy złotych ).
W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi wykazywać spełnianie określonego w niniejszym punkcie warunku.
2) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie zawierający co najmniej jedną usługę w zakresie określonym w Rozdziale VII ust. 1 pkt 4 lit. a) oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr
4 do SWZ.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi zostały wykonane w sposób należyty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 6 do SWZ.
2. W przypadku podmiotu, który udostępnia zasoby - oświadczenie podmiotu w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganie wykluczeniu (Załącznik nr 2a do SWZ).
3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja)
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z
nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują w zakresie w jakim każdy z nich spełnia warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem Rozdziału VII SWZ.
3) W odniesieniu do warunków dot. doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy
wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 6 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w szczególności, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania Oferty przez Wykonawcę,
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść Oferty Wykonawcy lub jest istotna,
3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, gdy ich przyczyny nie leżą po stronie Wykonawcy, w szczególności, gdy będzie miał miejsce przypadek siły wyższej,
4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga zatrudnienia w okolicznościach, o których mowa w art. 95
ustawy Pzp , przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2022 r. poz. 1510 ze zm.) w zakresie czynności wykonywanych przy realizacji zamówienia i na warunkach określonych w projekcie umowy (o ile czynności te nie są wykonywane przez osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEiDG).
Obowiązki Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób określono w Postanowieniach umownych tj. załączniku nr 7 do SWZ. Zamawiający nie określa wymiaru czasu pracy, liczby etatów oraz liczby osób zatrudnionych na umowę o pracę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.