eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kije › "Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Gminy Kije"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Gminy Kije”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kije

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna, 19

1.5.2.) Miejscowość: Kije

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-404

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (0-41) 35 680 09

1.5.8.) Numer faksu: (0-41) 35 680 09 w.11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kije.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kije.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://kije.biuletyn.net/?bip=1&cid=1185

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Gminy Kije”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bed37c0-0817-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268426/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem.

2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wydelegowanych przez Zamawiającego trzech kierowców w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu w siedzibie Wykonawcy. Koszt szkolenia kierowców jest wliczony w cenę dostawy samochodu.

Szczegółowy opis minimalnych parametrów oraz wymagań jest określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ i w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zamontuje na dostarczonym samochodzie otrzymane od Zamawiającego przedmioty, w szczególności: Lukas, torby PSP R1, piły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO-TRUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572942226

7.3.3) Ulica: ks. P. Ściegiennego 270

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-21

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył jeden wykonawca, tj. MOTO-TRUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. ks. P. Ściegiennego 270, 25-116 Kielce, KRS: 0000762878, NIP: 6572942226, REGON: 382091601.

Zamawiający informuje, że wybrał ofertę najkorzystniejszą, tj. ofertę złożoną przez MOTO-TRUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. ks. P. Ściegiennego 270, 25-116 Kielce, KRS: 0000762878, NIP: 6572942226, REGON: 382091601, która to oferta otrzymała 70 punktów na 100 punktów możliwych do uzyskania.

Powyższa oferta spełnia wymogi formalne przewidziane w SWZ oraz jest ofertą najkorzystniejszą.

Zamawiający początkowo zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 900.000,00 zł brutto (dziewięćset tysięcy złotych 00/100), o czym Zamawiający poinformował, zgodnie z przepisem art. 222 ust. 4 p.z.p.

Jednakże Zamawiający zdecydował się zwiększyć kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, tj. do kwoty 939.720,00 zł brutto (dziewięćset trzydzieści dziewięć tysięcy siedemset dwadzieścia złotych 00/100).

Zgodnie zaś z przepisem 255 pkt 3 in fine p.z.p., zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Mając na uwadze treść powyższego przepisu oraz przytoczony powyżej fakt zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia należy uznać, że nie zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, zaś Zamawiający poprawnie dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty.

Oferta została wybrana w terminie związania ofertą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.