eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Dostawa ch³odni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¦widnicy



Og³oszenie z dnia 2022-08-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ch³odni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¦widnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W ¦WIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723960

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wa³brzyska 25-27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 852 30 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swidnica@wroc.wiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: piw.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Realizacja zadañ z zakresu weterynarii

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ch³odni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¦widnicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ff626484-2399-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00318251

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00302260/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa ch³odni kontenerowych dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¦widnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7aac4edb-bcbb-448b-b224-d93af0b49f7f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ , oraz poczty elektronicznej swidnica@wroc.wiw.gov.pl .
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w ¦widnicy z siedzib± przy ul. Wa³brzyskiej 25-27, 58-100 ¦widnica;
• z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w ¦widnicy kontakt mo¿liwy jest na drodze komunikacji elektronicznej na adres e-mail: abi@vp.pl ;
• Pani/Pana dane osobowe zawarte w ofertach/wnioskach o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej R ǀ P, Krajowy Rejestr Karny) bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego / postêpowaniem konkursowym / rozpatrzenia oferty oraz podjêcia dzia³añ przed zawarciem ewentualnej umowy;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w szczególno¶ci ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny, a w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego / postêpowañ konkursowych w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej zwana ustaw± PZP);
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
• w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PIWet.gosp.241.25.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i dostarczenie ch³odni kontenerowych z przedsionkiem dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¦widnicy w ilo¶ci 6 sztuk.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±: Formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. Wykonawca ma obowi±zek wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, obowi±zuj±cymi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy (wzór umowy stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ).
4. Wymagania Zamawiaj±cego w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa towaru odbywaæ siê bêdzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca lub miejsc ich posadowienia wskazanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w ¦widnicy na terenie powiatu ¶widnickiego.
2) Dowodem zrealizowania dostawy przedmiotu zamówienia bêdzie pisemne potwierdzenie odbioru, po sprawdzeniu kompletno¶ci przedmiotu zamówienia, dokonane przez osobê uprawnion± przez Zamawiaj±cego oraz przedstawiciela Wykonawcy.
3) Terminem dostawy przedmiotu zamówienia bêdzie data podpisania protoko³u odbioru bez uwag.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42513200-7 - Urz±dzenia ch³odnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy ocenie oferty w celu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Kryterium nr 1: Cena – 60%
Kryterium nr 2: Termin dostawy– 20%
Kryterium nr 3: Okres gwarancji – 20%
2. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert okre¶la Rozdz. XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej piêæ dostaw ch³odni kontenerowych, ka¿da o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 60.000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
1) podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa Rozdz. VI pkt. 1 SWZ:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie odnosz±cym siê do:
• podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6,
• podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4,
• przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
- zgodnie ze wzorem o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
1) podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdz. VII pkt 2:
a) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ. Z wykazu ma wynikaæ, ¿e Wykonawca wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej piêæ dostaw ch³odni kontenerowych, ka¿da o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 60.000,00 z³ brutto;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Informacja o przedmiotowych ¶rodkach dowodowych:
1) Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, tj. karty katalogowe lub inne dokumenty jednoznacznie potwierdzaj±ce zgodno¶æ zaoferowanych ch³odni kontenerowych z wymaganiami okre¶lonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 3 do SWZ)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

karty katalogowe lub inne dokumenty jednoznacznie potwierdzaj±ce zgodno¶æ zaoferowanych ch³odni kontenerowych z wymaganiami okre¶lonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 3 do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy (OFERTA) zgodny w tre¶ci ze wzorem podanym w za³±czniku nr 1 do SWZ;
2) Wype³niony i podpisany Formularz cenowy zgodny w tre¶ci ze wzorem podanym w za³±czniku nr 2 do SWZ;
3) Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodne w tre¶ci ze wzorem bêd±cym za³±cznikiem nr 4 do SWZ;
4) Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – zgodnie w tre¶ci ze wzorem bêd±cym za³±cznikiem nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy);
5) Stosowne pe³nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z w³a¶ciwego rejestru;
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z brzmieniem art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany niniejszej umowy, w przypadku:
1) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiaj±cego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejêæ, przekszta³ceñ, zmiany siedziby, aneks
do niniejszej umowy mo¿e dotyczyæ zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego;
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
3) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obni¿enia cen producenta;
4) zmiany w zakresie przedmiotowym, tj. zast±pienie produktu objêtego umow± odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu objêtego umow±, przy czym zmiana ta bêdzie dopuszczalna pod warunkiem, i¿ odpowiednik przy tej samej cenie bêdzie równowa¿ny z oferowanym.;
5) zmiany producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji okre¶lonego towaru przez dotychczasowego producenta, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana jest mo¿liwa tylko przy zachowaniu dotychczasowego wynagrodzenia lub jego zmniejszenia.
2. Oprócz okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1, zmiany niniejszej umowy mog± nast±piæ wy³±cznie
w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1-2 nie powoduje powstania u ¿adnej ze Stron niniejszej umowy roszczenia o zmianê umowy.
4. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z przyczyn wymienionych w ust. 1-2, ka¿dej ze Stron niniejszej umowy przys³uguje prawo do wyst±pienia do drugiej strony o zmianê niniejszej umowy. Wyst±pienie o dokonanie zmiany winno zawieraæ:
a) szczegó³owy opis przyczyn uzasadniaj±cych zmianê umowy,
b) uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
a w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2) i 3) niniejszej umowy Strona umowy, która powo³uje siê na zaistnia³± zmianê zobowi±zana jest wykazaæ stosownymi dokumentami drugiej stronie, ¿e:
a) zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê
oraz
b) podaæ o jak± dok³adnie warto¶æ zmieni± siê koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
5. Wyst±pienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawê do podjêcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-01 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-01 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia – do 42 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. (Uwaga: parametr stanowi±cy Kryterium nr 2 oceny ofert, zgodnie z Rozdz. XVII SWZ)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.