eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - L3/08/IX - Świetliki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 (Szkoła Podstawowa nr 31 i Miejskie Przedszkole nr 19) w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - L3/08/IX - Świetliki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 (Szkoła Podstawowa nr 31 i Miejskie Przedszkole nr 19) w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno Przedszkolny nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368036850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marcinkowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-232

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 255 42 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp31@zsp6.katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp31sienkiewicz.5v.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO - L3/08/IX - Świetliki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 (Szkoła Podstawowa nr 31 i Miejskie Przedszkole nr 19) w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09899e2d-1720-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/331/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu świetlicy z zapleczem, holu przy świetlicy i zaplecza sali gimnastycznej w zakresie robót malarskich, częściowej wymiany wykładziny podłogowej, wymiany drzwi i wykonaniu obudów grzejnikowych oraz modernizacji oświetlenia.
Zakres robót obejmuje:
ZADANIE I : BO - L3/08/IX - Świetliki - Remont świetlicy z zapleczem, holu przy świetlicy i zaplecza sali gimnastycznej.
ZADANIE II: BO - L3/08/IX - Świetliki - Modernizacja oświetlenia w świetlicy, zapleczu świetlicy i holu przy świetlicy oraz w zapleczu sali gimnastycznej.

1. Zadanie I obejmuje :
a) Roboty posadzkowe:
 demontaż wykładziny PCV na zapleczu świetlicy oraz świetlicy przy włazie do kanału,
 przygotowanie powierzchni pod nową wykładzinę PCV heterogeniczną,
 położenie wykładziny wraz z klejeniem do podłoża,
 spawanie wykładziny,
 montaż listew wykończeniowych w progu i przy włazie,
b) Roboty malarskie:
 zeskrobanie farb i wykonanie napraw tynku,
 gruntowanie powierzchni ścian i sufitów,
 wykonanie gładzi gipsowej,
 dwukrotne malowanie ścian powyżej lamperii i sufitów,
 szpachlowanie i malowanie lamperii,
 malowanie innych elementów zgodnie z przedmiarem.
c) Roboty stolarskie:
 wymiana drzwi do zaplecza świetlicy oraz na zapleczu Sali gimnastycznej zgodnie z przedmiarem,
 montaż obudów grzejnikowych w świetlicy,
 wykonanie zabezpieczeń uchylnych kwater dolnych okien przed całkowitym otwarciem, poprzez zamontowanie np. łańcuszków,
d) Roboty i czynności pozostałe:
 wywóz gruzu i zbędnego osprzętu.

2. Zadanie II obejmuje:
a) Roboty elektryczne wraz z robotami towarzyszącymi:
 wymiana instalacji elektrycznej wraz z puszkami w pomieszczeniach,
 demontaż starych lamp i osprzętu,
 montaż lamp LED, gniazd i wyłączników,
 montaż instalacji sieci komputerowych w świetlicy i dodatkowych gniazd,
 montaż instalacji ewakuacyjnego i awaryjnego oświetlenia,
 wykonanie badań i pomiarów wykonanej instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 64 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną złożona przez Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe A-M, ul. Kadecka 2, 41-503 Chorzów, NIP: 627-000-72-39 w kwocie 94 370,46 zł, znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94370,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100650,99 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.