eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Dostawa materiałów i armatury na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji".



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów i armatury na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48768462911

1.5.8.) Numer faksu: +48768462960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.przetargi@pgm-polkowice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eae51f2e-0993-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów i armatury na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eae51f2e-0993-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy9/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156475,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i armatury na potrzeby Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ; zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do formularza ofertowego
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i normy zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na podstawie składanych zamówień, zwanych dalej „zamówieniami częściowymi” i „zamówieniami pilnymi”.
4. Asortyment i wielkość dostawy będzie ustalana każdorazowo w „zamówieniach: częściowych” i „pilnych”.
5. Zamówienia częściowe Dostawca zobowiązuje się dostarczyć nie później niż w ciągu 7 dni licząc od daty otrzymania zamówienia, w dniach roboczych w godzinach
od 7:00 do 15:00
6. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego lub prowadzona budowa / awaria przez Zamawiającego na terenie gminy Polkowice.
7. Zamawiający w szczególnych przypadkach wynikających z nagłych potrzeb, będzie składał zamówienia pilne z terminem realizacji wynoszącym do 12 godzin od daty złożenia zamówienia przez 7 dni w tygodniu.
8. Zamawiający każdorazowo będzie składał zamówienia telefonicznie na nr tel. wskazany przez Dostawcę, a następnie potwierdzi je e-mailem na wskazany przez niego adres.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu umowy do wysokości 25% podstawowej wartości umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych, na co Dostawca niniejszym wyraża zgodę.
10. Dostawca będzie dostarczał materiały fabrycznie nowe zgodne z normami, atestami, aprobatami technicznymi, certyfikatami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
11. Dostawca zapewni właściwe opakowanie towarów, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostarczenia.
12. Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu stosownych certyfikatów, atestów, świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski oraz kart katalogowych na wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44163160-9 - Przesyłowe przewody rurowe i akcesoria

44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych

44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych

44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych

44167110-2 - Kołnierze

42131230-7 - Zawory zasuwowe

44423740-0 - Pokrywy włazów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126848,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150081,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126848,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: N.T.I. Sp. z o.o. Nowoczesne Techniki Instalacyjne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931005669

7.3.3) Ulica: Portowa 1

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126848,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.