eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Prowadzenie wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, na powierzchni 109,6 ha

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, na powierzchni 109,6 ha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276711980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ignacego Krasickiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 267 44 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biurozpk@zpk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98b6d09f-1006-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, na powierzchni 109,6 ha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98b6d09f-1006-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026015/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Prowadzenie wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, na powierzchni 109,6 ha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP-S.5000.1.4.2023.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156281,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, w okresie czerwiec – październik 2023 r. na powierzchniach wskazanych przez Zamawiającego.
Obszar I (Skałki Duże i Małe, Cegielnia, Statkowa Górka, Ostra Górka, Góry Towarne, Olsztyn) - łącznie 24 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 34222,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, w okresie czerwiec – październik 2023 r. na powierzchniach wskazanych przez Zamawiającego.
Obszar II (Lipówki i Biakło, Olsztyn) - łącznie 8,5 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 12120,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, w okresie czerwiec – październik 2023 r. na powierzchniach wskazanych przez Zamawiającego.
Obszar III (Góra Szwajcera w Mstowie) - łącznie 2 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 2851,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, w okresie czerwiec – październik 2023 r. na powierzchniach wskazanych przez Zamawiającego.
Obszar IV (Wzgórza w Mstowie Golizna) - łącznie 15,5 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 22101,85 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, w okresie czerwiec – październik 2023 r. na powierzchniach wskazanych przez Zamawiającego.
Obszar V (Rzędkowice, Łutowiec, Niegowa - Bukowiec, Piaseczno, Morsko) - łącznie 28,5 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 40638,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, w okresie czerwiec – październik 2023 r. na powierzchniach wskazanych przez Zamawiającego.
Obszar VI (Suliszowice, Trzebniów – Kazubiec, Wzgórza w Ludwinowie, Zdów) - łącznie 7,5 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 10694,44 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, w okresie czerwiec – październik 2023 r. na powierzchniach wskazanych przez Zamawiającego.
Obszar VII: Ryczów I (Cisownik, Grochowiec, Łysa Pałka, Babia Góra),
Ryczów II (obszar przy cmentarzu), Kromołowiec w Niegowonicach - łącznie 20,5 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 29231,48 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa prowadzenia wypasu zwierząt gospodarskich na obszarze siedlisk ciepłolubnych, w okresie czerwiec – październik 2023 r. na powierzchniach wskazanych przez Zamawiającego.
Obszar VIII: Kyciowa Skała, Strzegowa - łącznie 3,1 ha, zgodnie z zakresem prac i opisem wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 4420,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36912,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36912,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36912,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo rolne Dominik Modlasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152162414

7.3.3) Ulica: Ogrodowa

7.3.4) Miejscowość: Kłomnice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-270

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36912,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13005,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13005,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13005,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192

7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13005,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3076,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3076,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3076,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo rolne Dominik Modlasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152162414

7.3.3) Ulica: Ogrodowa

7.3.4) Miejscowość: Kłomnice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-270

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3076,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23792,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23792,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23792,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192

7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23792,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43747,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43747,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43747,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192

7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43747,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11475,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11475,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192

7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11475,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31467,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31467,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31467,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192

7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31467,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4743,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4743,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wrzesień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385710192

7.3.3) Ulica: Skalskiego 10/117

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4743,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.