eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zaprojektowanie i budowa budynku żłobka w ramach zadania pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach "Maluch+"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa budynku żłobka w ramach zadania pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach „Maluch+”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/904132

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa budynku żłobka w ramach zadania pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach „Maluch+”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86beedc1-e77a-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046162/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zaprojektowanie i budowa budynku żłobka w ramach zadania pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach „Maluch+”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie prowadzone jest w związku z uczestniczeniem w realizacji projektu FERS współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5233199,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn.: „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Grabówki w ramach ‘’Maluch +’’.
2. Zadanie realizowane jest w związku z uczestniczeniem w realizacji projektu FERS współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
3. Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na calu prawidłowe, zgodne z przepisami prawa, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Koncepcji Architektonicznej i innymi dokumentami stanowiącymi załącznik do SWZ, zaprojektowanie i wykonanie przedmiotu Zamówienia.
4. Celem budowy jest utworzenie 100 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat trzech w gminie Wieliczka. Projektowana inwestycja polega na budowie dwukondygnacyjnego budynku żłobka wraz z infrastrukturą techniczną i terenem rekreacyjnym (plac zabaw dla dzieci), usytuowanego na działce nr ew. 247/7 w miejscowości Grabówki, gm. Wieliczka. Projektuje się budynek w zabudowie wolnostojącej na regularnym rzucie złożonych prostokątów o wymiarach w osi 15,50 x 29,10 m i wysokości 10,30 m od poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku do kalenicy dachu. Wejście do budynku od strony północnej z zadaszonego ganku. Kształt bryły projektowanego budynku horyzontalny. Dach budynku w podstawowej formie dwuspadowy w układzie osiowym, o nachyleniu głównych połaci dachowych w wielkości 35 stopni w części dach zielony. W budynku w poziomie parteru projektuje się dwie sale zabaw z zapleczem socjalnym, szatnie dla dzieci, pomieszczenia biurowo administracyjne, salę dla opieki pielęgniarskiej, ogólnodostępną ubikację dla niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze na środki czystości, klatkę schodową z windą dla niepełnosprawnych, pomieszczenia gastronomiczne dla cateringu z windą gastronomiczną, układ komunikacji poziomej i wiatrołap wejściowy. Na poziomie piętra (poddasza) projektuje się dwie sale zabaw dla dzieci z zapleczem socjalnym, salę dla logopedy, pomieszczenia socjalne dla personelu, pomieszczenia gastronomi catering (rozdzielnia), pomieszczenie techniczne pompy ciepła i elektryczne dla instalacji fotowoltaicznej, pomieszczenie gospodarcze, układ komunikacji poziomej i klatkę schodową z windą dostępną dla niepełnosprawnych.
Budynek będzie wyposażony w podstawowe instalacje wewnętrzne, wod.-kan., centralnego ogrzewania z kotłem gazowym i pompą ciepła, instalacją gazową, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacje elektryczne, fotowoltaiczne, monitoringu, system przywołań, wideodomofon i inne.
Na terenie działki jako obiekty towarzyszące zabudowie projektuje się układ dojść i dojazdów z parkingami dla samochodów osobowych oraz dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Od strony południowej i północnej projektuje się tereny rekreacyjne, a w tym: ogród, plac zabaw dla dzieci oraz obiekty małej architektury takie jak ławki parkowe do siedzenia, drzewa i zieleń niska.
Sposób zaopatrzenia w wodę, energię elektryczną i cieplną – zgodnie z zapisami PFU.
Sposób odprowadzenia ścieków i gospodarka odpadami – zgodnie z zapisami PFU.
Teren inwestycji ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej, jaką jest droga powiatowa. Dojazd do przedmiotowej działki bezpośrednio z drogi powiatowej poprzez projektowany zjazd publiczny. Zatoka autobusowa w pasie drogowym kolidująca z projektowanym zjazdem do działki żłobka projektowana jest do przebudowy i przesunięcia w kierunku północnym.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy i elementy małej architektury zgodnie z opisem wyposażenia placu zabaw, które stanowią załącznik do SWZ.

Uwaga. W zakres zamówienia nie wchodzi dostawa wyposażenia ruchomego pomieszczeń żłobka. Dostawa wyposażenia ruchomego będzie przedmiotem odrębnego postępowania, a opis wyposażenia ruchomego załączony do SWZ ma charakter pomocniczy.

Dane techniczne projektowanej budowy:
Powierzchnia zabudowy: 411,90 m2
Powierzchnia użytkowa: 624,80 m2
w tym: parter 330,00 m2
piętro (poddasze) 294,80 m2
Kubatura budynku: 3 312,00 m2
Wysokość budynku wg. mpzp 10,30 m
Obiekty kubaturowe i terenowe zagospodarowania terenu:
Powierzchnia terenu inwestycji (pow. działki w MN) 2 435,00 m2
Powierzchnia zabudowy - projektowany budynek żłobka: 411,90 m2
Dojazdy i dojścia wewnętrzne: 237,00 m2
Parking dla samochodów osobowych: 105,50 m2
Powierzchnia zainwestowania: 754,40 m2
5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Podane wielkości w zakresie powierzchni użytkowych, powierzchni zabudowy, kubatury, powierzchni pomieszczeń, powierzchni obiektów terenowych są orientacyjne, a Zamawiający dopuszcza odchylenie od wskazanych wskaźników i danych technicznych w wielkości +/- 5% pod warunkiem, że spełniają wymogi przepisów, norm oraz zapisów mpzp Miasta i Gminy Wieliczka-obszar B.
Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia, a w szczególności następującego rodzaju czynności oraz roboty:
1) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót;
2) W dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia;
3) Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego po uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na budowę;
4) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy;
5) Oznakowanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy oraz montaż tablicy zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane;
6) Doprowadzenie mediów dla potrzeb budowy i ponoszenie kosztów ich zużycia;
7) Ubezpieczenie budowy (o którym mowa w pkt 3.14.7 SWZ;
8) Pozyskanie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia;
9) Wykonanie pomiarów i badań;
10) Sporządzenie map do celów projektowych w skali 1:500;
11) Uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów;
12) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków zasilania w media dla projektowanych obiektów,
13) Sporządzenie wszystkich dokumentów koniecznych dla rozpoczęcia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami (dokumentów dla zgłoszenia robót, projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane – tekst jedn. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.), w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, zgód, uzgodnień, opinii, decyzji, a także zgłoszenie robót w imieniu Zamawiającego do właściwego organu i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia (dla robót niewymagających pozwolenia na budowę), wystąpienie do właściwego organu w imieniu Zamawiającego i uzyskanie ostatecznych decyzji
o pozwoleniu na budowę (dla robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę) wraz z opłatami za te uzgodnienia;
14) Sporządzenie Koncepcji Architektonicznej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego,
15) Sporządzenie kompletnego projektu budowlanego (projekt zagospodarowania terenu (dalej PZT), projekt architektoniczno- budowlany i projekt techniczny wielobranżowy) oraz kompletnych projektów wykonawczych wielobranżowych wraz z wizualizacją i kolorystyką, w tym także projekt aranżacji wnętrz wraz z zestawieniem wyposażenia z podziałem na stałe i ruchome elementy, technologie pomieszczeń, w których będą urządzenia elektroniczne i związane z wyposażeniem pomieszczenia gastronomi catering (rozdzielnia);
16) Sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót i wyposażenia w urządzenia ruchome i stałe oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
17) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, który zostanie przedstawiony do akceptacji Inspektorowi Nadzoru;
18) Sporządzenie instrukcji BHP i p.poż.;
19) Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ;
20) Dostarczenie Świadectwa charakterystyki energetycznej budynku sporządzonego przez uprawnioną osobę zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.2024 r. o charakterystycznej energetycznej budynków (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 101);
21) Wykonanie i umieszczenie w miejscu robót tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, zgodnie ze wzorem tablicy określonym w wytycznych Programu. Tablica wymaga akceptacji Zamawiającego;
22) Organizacja i utrzymanie zaplecza Wykonawcy, sali narad, placów składowych, wraz z wykonaniem koniecznych przyłączy i dojazdów, a także ich usunięcie po zakończeniu robót budowlanych;
23) Dostawa materiałów i urządzeń na teren budowy;
24) Wykonanie robót budowlanych na podstawie prawomocnego pozwolenia na budowę, w sposób zgodny z: dokumentacją projektową Wykonawcy zatwierdzoną przez Zamawiającego, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, SWZ i załączonymi do niego dokumentami oraz poleceniami Inspektora Nadzoru;
25) Obsługa geodezyjna robót, w tym sporządzenie operatów, inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji geodezyjno – kartograficznej i przekazanie jej do właściwego ośrodka;
26) Nadzór autorski projektantów wraz z wydaniem nadzoru autorskiego;

Uwaga. z uwagi na ograniczenia techniczne formularza (limit znaków) , pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45321000-3 - Izolacja cieplna

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45313100-5 - Instalowanie wind

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5310800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8299201,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5310800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „SIKORA” WOJCIECH SIKORA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 7352474516, Regon: 120623768

7.3.3) Ulica: os. Niwa 103a

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca:
ARP Manecki Architekci sp. z o.o
ul. Wielopole 18B, 31-072 Kraków
NIP: 676 25 74 406
Nr KRS: 0000927209
Zakres części zamówienia:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, przedprojektowej i powykonawczej w tym uzyskanie
pozwolenia na budowę wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie obowiązywania umowy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5310800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.