eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Doświetlenie przejść dla pieszych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doświetlenie przejść dla pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doświetlenie przejść dla pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e8ed09e-51df-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001079/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Doświetlenie przejść dla pieszych CPV 45233261-6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294349/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty. Zamawiający w dniu 16 września 2021r. zawarł 5 umów o udzielenie dofinansowania ze środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejeść dla pieszych. W związku z powyższym Zamawiający przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy. W pierwszym jak i drugim postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Pierwsze postępowanie znak: PZP.271.1.16.2021 wszczęte ogłoszeniem o zamówieniu dnia 25 sierpnia 2021r. 2021/BZP 00159837/01 zostało zakończone 14 września 2021r. zawiadomieniem o unieważnieniu - nie złożono żadnej oferty.
cdn. w SEKCJI IX

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0d2fd79b-2a67-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 258155,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w/w zadania obejmuje budowę oświetlenia ulicznego (doświetlenie przejść dla pieszych) w lokalizacjach (zgodnie z projektem budowlanym): ul. Reja, ul. Armii Krajowej, ul. 11 Listopada, ul. Rolna i Obwodnica Miejska – skrzyżowanie z ul. Św. Rocha oraz wykonanie stałej organizacji ruchu drogowego wraz z budową wyniesienia przejść dla pieszych w lokalizacjach: ul. Reja, ul. Armii Krajowej, ul. 11 Listopada i ul. Rolna; obejmującą w szczególności:
1.1. Ul. Reja, ul. Armii Krajowej, ul. 11-Listopada, ul. Rolna i Obwodnica Miejska - skrzyżowanie z ul. Św. Rocha (łącznie sześć przejść dla pieszych):
1) wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
2) wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia,
3) wbudowanie nowych elementów oświetlenia ulicznego: słupy wraz z fundamentami i z wysięgnikami, oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła, linie zasilające, szafki zasilające i inne,
4) wbudowanie lamp wczesnego ostrzegania wraz z czujkami ruchu (dotyczy lokalizacji: Obwodnica Miejska – skrzyżowanie z ul. Św. Rocha),
5) podłączenie, pomiary wykonawcze (pomiary okablowania, instalacji uziemiającej, skuteczności zerowania, natężenia oświetlenia i inne), uruchomienie i regulacja wybudowanego oświetlenia ulicznego oraz czujników ruchu,
6) wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
7) wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
1.2. Ul. Reja, ul. Armii Krajowej, ul. 11-Listopada i ul. Rolna (łącznie pięć przejść dla pieszych):
1) wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
2) wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych/przebudowy istniejących elementów, robót ziemnych; koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia,
3) wykonanie stałej organizacji ruchu drogowego wraz z wykonaniem wyniesienia przejścia dla pieszych z prefabrykowanych elementów mocowanych do nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem robót regulacyjnych i uzupełniających istniejących elementów (jezdnia, chodnik, pobocze, krawężniki, obrzeża i inne) w zakresie połączenia projektowanych elementów przejścia z istniejącymi w/w elementami,
4) wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu drogowego i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
5) wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym w zakresie określonym w pkt 1 Zaproszenia, projektami stałej organizacji ruchu drogowego, warunkami technicznymi/uzgodnieniami; wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej oraz umową.
UWAGA: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania doświetlenia przejść dla pieszych w ul. Wyszyńskiego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) wzór-projekt umowy - dod. 5 do Informacji,
2) Projekt budowlany budowy sieci elektroenergetycznej o napięciu do 1 kV-Budowa oświetlenia ulicznego wraz z zabudową latarni oświetleniowych – doświetlenie przejść dla pieszych w pasie dróg powiatowych i miejskich- dod. 6 do Informacji,
3) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego – Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej nr 112757E ulicy Reja w Radomsku-dod. 7 do Informacji,
4) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego – Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej nr 112655E ulicy Armii Krajowej w Radomsku-dod. 8 do Informacji,
5) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego – Budowa dwóch wyniesionych przejść dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej nr 112651E ulicy 11 Listopada w Radomsku-dod. 9 do Informacji,
6) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego – Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w pasie drogowym drogi gminnej nr 112802E ulicy Rolnej w Radomsku- dod. 10 do Informacji,
7) STWOiRB-Budowa oświetlenia przejść dla pieszych -dod. 11 do Informacji,
8) STWOiRB – Budowa wyniesionych przejść dla pieszych-dod. 12 do Informacji.
4. Przedmiary robót (dod. 13 i 14 do Informacji ) ze względu na charakter wynagrodzenia ( ryczałt ) pełnią jedynie funkcję informacyjną.
5. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy: -szczegóły we wzorze /projekcie umowy dod. 5 do Informacji, jak w zamówieniu PZP.271.1.25.2021
6. Zamawiający nie dopuszcza podziału niniejszego zamówienia na części.
Powyższe uzasadnione jest: Ze względu na charakter zamówienia oraz organizację, podział niniejszego zamówienia na części jest bezzasadny i może utrudniać realizację przedmiotu zamówienia dla potencjalnego wykonawcy jak i nadzór nad jego realizacją przez zamawiającego. Podział realizacji zadania na poszczególne branże spowodowałby trudności realizacyjne, zwiększenie kosztów realizacji oraz ryzyko nieterminowego wykonania zamówienia, ponieważ wykonywanie robót poszczególnych branż przenika się wzajemnie i nie jest możliwe zakończenie robót jednej branży bez jednoczesnego wykonywania robót innej branży. Zamówienie nie zostało podzielone na części również z uwagi na możliwość utrudnionej koordynacji robót prowadzonych przez niezależnych Wykonawców znajdujących się na tym samym placu budowy. Ze względu na wielkość i wartość zamówienia wskazać należy, że zamówienie jest skierowane do podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Podział zamówienia na części ze względów ekonomicznych i organizacyjnych jest niezasadny, ponadto wprowadziłby dodatkowe koszty związane z koordynacją robót prowadzonych przez niezależnych Wykonawców, a w konsekwencji problemy związane z uzyskaniem jednego wspólnego celu jakim jest terminowe wykonanie zadania. W przypadku podziału na części wystąpiłyby nadmierne trudności związane z terminowością wykonania zadania. Niepodzielenie zamówienia na części nie naruszy zasady uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Ponadto nie ograniczono udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia.
7. Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie łódzkim na 2021r.
8. Zamawiający ujawnia szacunkową wartość zamówienia, tj. Kwotę 258 155,45 zł netto, 317 531,20 zł brutto-kosztorysy inwestorskie wszystkich branż załączone do Informacji.
9. Termin wykonania zamówienia: pięć miesięcy od zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Musiał Biuro Projektowe MM Projekt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 364839090

7.3.3) Ulica: ul. Św. Rocha 147

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

cd. z SEKCJI III pkt 3.1.1.)
Kolejne postępowanie Znak: PZP.271.1.25.2021 zostało wszczęte 11 października 2021r. ogłoszeniem o zamówieniu 2021/BZP 00227559/01 i zakończone 2 listopada 2021r.unieważnienia postępowania w obydwu przypadkach był art. 255 pkt 1) ustawy. Zgodnie z § 14 ust. 1 pkt 2 umów o udzielenie dofinansowania, Zamawiający ( w umowie o dofinansowanie Beneficjent) zobowiązany jest zawrzeć umowę na realizację zadania do 15 grudnia roku, na który w planie finansowym Funduszu przeznaczono środki na dofinansowanie dla tego zadania i którego przewidziany czas realizacji jest nie dłuższy niż 12 miesięcy, w przeciwnym bowiem razie umowa wygaśnie z mocy prawa. W związku z brakiem możliwości przeprowadzenia kolejnego postępowania o udzielenia zamówienia publicznego przy zachowaniu procedury, zastosowaniu trybu, o którym mowa w art. 275 ust. 1 ustawy i koniecznością zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 15 grudnia 2021r. niezbędnym jest udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki. Pierwotne warunki zamówienia opisane w drugim postępowaniu znak: PZP.271.1.25.2021- ocds-148610-0d2fd79b-2a67-11ec-b885-f28f91688073 tj. opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją zamówienia ( w tym m.in.: dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia), termin realizacji zamówienia, projektowanych postanowieniach umowy nie zostały w istotny sposób zmienione.
W związku z przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki , zawarto umowę z w/w Wykonawcą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.