eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i w częściach wspólnych oraz instalacji ochrony odgromowej (z wykonaniem pomiarów)



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i w częściach wspólnych oraz instalacji ochrony odgromowej (z wykonaniem pomiarów)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina - Miasto Płock Zarząd Budynków Komunalnych w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364131770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 13A

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbrzozowski@mzgm-plock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zbk.plock.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mzgm-plock.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i w częściach wspólnych oraz instalacji ochrony odgromowej (z wykonaniem pomiarów)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56baf132-0d75-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018461/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i w częściach wspólnych oraz instalacji ochrony odgromowej (z wykonaniem pomiarów).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278799/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO/5/TI/ZBK/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i w częściach wspólnych oraz instalacji ochrony odgromowej (z wykonaniem pomiarów) w budynkach będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku, stanowiących własność Gminy Miasto Płock oraz wykonanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku, stanowiących własność Gminy Miasto Płock, a znajdujących się w budynkach wspólnot mieszkaniowych, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz. U. 2021.2351).
Łącznie należy wykonać pomiary:
w pozostałych (poza lokalami) częściach budynku:
- instalacja WLZ - ilość 125
- instalacja oświetlenia - ilość 154
- instalacja odgromowa - ilość 34
w lokalach:
- mieszkalnych - ilość lokali 2971
- użytkowych - ilość lokali 263

1. W ramach zakresu należy wykonać w szczególności:
a) kontrolę instalacji elektrycznych w budynkach oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych, oraz w pozostałej (poza lokalami – instalacja oświetleniowa, WLZ) części budynku,
b) kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami aktualnej normy,
c) drobne naprawy techniczne takie jak dokręcenie styków w rozdzielni,
d) sporządzanie protokołów w wyniku kontroli okresowych, które powinny zawierać określenie:
• stanu technicznego elementów budynku objętych kontrolą,
• rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt a),
• zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonania.
2. Kontrola winna obejmować co najmniej:
a) oględziny w zakresie ochrony przed dotykiem bezpośrednim i ochrony przeciwporażeniowej,
b) pomiary rezystancji izolacji,
c) badania ciągłości przewodów ochronnych,
d) badania przed dotykiem pośrednim,
e) próby działania urządzeń różnicowoprądowych.
3. Przeglądy powinny obejmować w szczególności:
a) przegląd instalacji w mieszkaniach i lokalach użytkowych, w tym:
• przeglądy tablic elektrycznych w mieszkaniach i lokalach użytkowych wraz z dokręceniem styków
• sprawdzenie stanu techn. wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo-prądowych i wył. różnicowoprądowych,
• sprawdzenie tablic licznikowych i licznika,
• sprawdzenie stanu gniazdek wtyczkowych i wyłączników,
• ciągłości przewodów ochronnych , w tym połączeń wyrównawczych,
• wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
• skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
• skuteczności środków ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym,
• rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
• sprawdzenie skuteczności działania wyłącznika różnicowo-prądowego.
b) przegląd instalacji w pozostałych (poza lokalami) częściach budynku (dotyczy budynków będących własnością Gminy Miasto Płock), w tym:

• przegląd i ocena sprawności wyłączników, przycisków oraz opraw oświetleniowych,
• sprawdzenie stanu techn. wkładek topik. lub wyłączników nadmiarowo-prądowych w tablicach administracyjnych,
• wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
• skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
• rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.
4. przegląd instalacji wewnętrznej linii zasilania (wlz) w klatce schodowej (dotyczy budynków będących własnością Gminy Miasto Płock), w tym:
a) sprawdzenie stanu technicznego zabezpieczenia budynku (przegląd, ocena sprawności techn. od strony mechanicznej),
b) przegląd tablic rozdzielczych piętrowych wraz z dokręceniem styków,
c) sprawdzenie stanu techn. wkładek topik. lub wyłączników nadmiarowo-prądowych,
d) sprawdzenie tablic licznikowych i liczników,
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych,
f) wykonanie badań i sporządzenie protokołów:
▪ skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
▪ rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
▪ sprawdzenie rozdzielnic tablicowych,
5. przegląd w zakresie instalacji piorunochronnej obiektu (dotyczy budynków będących własnością Gminy Miasto Płock) , w tym:
a) oględziny instalacji części naziemnej,
b) sprawdzenie ciągłości połączeń części naziemnej,
c) pomiar rezystancji uziemienia,
d) sprawdzenie stanu uziomów i sporządzenie protokołu oporności.
6. Wykonawca zobowiązany jest ustalić kolejność przeglądów dla każdego Rejonu Obsługi Mieszkańców z Kierownikiem ROM administrującego zasobami zamawiającego lub osobą przez niego upoważnioną. Zamawiający informuje, że istnieje konieczność skoordynowania terminów z terminem kontroli. Protokoły z przeglądów należy dostarczać na bieżąco do właściwego ROM w terminie do 5 dni po jego wykonaniu.
7. Administrator Zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych sprawdzi przedłożone protokoły pod względem ich zupełności. W przypadku zgłoszonych zastrzeżeń do protokołów Wykonawca zobowiązany jest do ich poprawienia, uzupełnienia i ponownego przedłożenia w ciągu 7 dni kalendarzowych lub złożenia pisemnych wyjaśnień.
8. Wykonawca przed przystąpieniem do kontroli powinien najpóźniej w terminie 3 dni od podpisania umowy skontaktować się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w § 3 umowy.
9. Protokoły po ich sprawdzeniu w trybie określonym w pkt.7 zostaną przekazane administratorowi Zamawiającego (Dział TI MZGM - TBS sp. z.o.o.) w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD w formacie PDF) i papierowej.
10. Wraz z protokołami z wykonanych kontroli Wykonawca przedłoży:
a) kserokopię stosownych uprawnień osób realizujących przedmiot zamówienia,
tj.: świadectwo kwalifikacyjne dozoru nad eksploatacją urządzeń instalacji i sieci energetycznych, wymagane przy prowadzeniu prac objętych przedmiotem zamówienia
b) kserokopię aktualnych świadectw wzorcowania mierników wielkości elektrycznych użytych podczas
dokonywania pomiarów, wydanych przez jednostkę upoważnioną przez Główny Urząd Miar (GUM).
11. W przypadku nieobecności użytkownika lokalu należy podać daty i godziny co najmniej 3 wizyt i uzyskać podpis sąsiada w celu potwierdzenia nieobecności danego użytkownika lokalu.
12. Informacje o braku dostępu do lokali należy przekazywać w formie pisemnego wykazu, do Kierownika Rejonu Obsługi Mieszkańców. Administrator Zamawiającego wraz z Wykonawcą podejmie działania w ciągu tygodnia celem dostępu do lokalu, do którego mimo trzykrotnej próby Wykonawca nie dostał się.
13. Wzór protokołu kontroli okresowej instalacji elektrycznej (przegląd 5-letni) zgodny z wymogami aktualnych norm i przepisów, należy uzgodnić przed przystąpieniem do pomiarów elektrycznych z inspektorem nadzoru, wyznaczonym w umowie.
14. Wykonawca zawiadomi lokatorów o planowanych przeglądach instalacji elektrycznych w budynku oraz w lokalach, poprzez umieszczenie informacji o terminie przeglądu w widocznym miejscu na klatce schodowej lub na budynku, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ oraz „Informacja o lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach do przeglądów elektrycznych” stanowiąca Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144291,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144291,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144291,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa Inżynieryjna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo - Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359051

7.3.3) Ulica: Franciszka Marii Lanciego 14 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-792

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144291,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-22 do 2022-10-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.