Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122387/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie gm. Nozdrzec w m. Huta Poręby, Izdebki, Wesoła z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Izdebkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181143621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Izdebki 383 A
1.5.2.) Miejscowość: Izdebki
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-203
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134298020 wew. 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nozdzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nozdrzec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7354101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie gm. Nozdrzec w m. Huta Poręby, Izdebki, Wesoła z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a28700-bbf2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSP.ZP.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198028,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głównym zamierzeniem inwestycyjnym jest rozwój infrastruktury turystyczneji rekreacyjnej na terenie gm. Nozdrzec w m. Huta Poręby, Izdebki, Wesoła realizowanym w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę obiektów małej architektury oraz wiat służących rekreacji codziennej. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części:
I. Budowa dwóch obiektów małej architektury służących rekreacji codziennej: zestawu zabawowego i bujaka oraz wiaty w miejscowości Huta Poręby;
II. Budowa wiaty wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Izdebki;
III. Budowa obiektów małej architektury: siedmiu obiektów rekreacji codziennej, tablicy regulaminowej oraz dwóch ławek parkowych w ramach otwartej strefy aktywności ruchowej w miejscowości Wesoła;
Szczegółowy zakres prac do wykonania dla każdej z części:
I. Budowa dwóch obiektów małej architektury służących rekreacji codziennej: zestawu zabawowego i bujaka oraz wiaty w miejscowości Huta Poręby:
Budowa dwóch obiektów małej architektury tj. zestawu zabawowego oraz bujaka. Element uzupełniający zagospodarowanie przestrzeni stanowić będzie budowa wiaty drewnianej o powierzchni zabudowy 26,4 m2. Wszystkie elementy powinny zostać umieszczone na wcześniej przygotowanym i wyplantowanym terenie po rozebranym garażu blaszanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 32174,8 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głównym zamierzeniem inwestycyjnym jest rozwój infrastruktury turystyczneji rekreacyjnej na terenie gm. Nozdrzec w m. Huta Poręby, Izdebki, Wesoła realizowanym w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę obiektów małej architektury oraz wiat służących rekreacji codziennej. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części:
I. Budowa dwóch obiektów małej architektury służących rekreacji codziennej: zestawu zabawowego i bujaka oraz wiaty w miejscowości Huta Poręby;
II. Budowa wiaty wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Izdebki;
III. Budowa obiektów małej architektury: siedmiu obiektów rekreacji codziennej, tablicy regulaminowej oraz dwóch ławek parkowych w ramach otwartej strefy aktywności ruchowej w miejscowości Wesoła;
Szczegółowy zakres prac do wykonania dla każdej z części:
II. Budowa wiaty wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Izdebki:
Budowa wiaty drewnianej o powierzchni zabudowy 34,8 m2 wraz z utwardzeniem. Wiata drewniana powinna zostać wykonana z okrąglaków (bali) na rzucie sześciokąta foremnego. Przedmiot zamówienia w ww. części obejmuje również wykonanie ogrodzenia panelowego systemowego oraz utwardzenie terenu, które powinno zostać wykonane z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o łącznej powierzchni 331,0 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 133333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głównym zamierzeniem inwestycyjnym jest rozwój infrastruktury turystyczneji rekreacyjnej na terenie gm. Nozdrzec w m. Huta Poręby, Izdebki, Wesoła realizowanym w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę obiektów małej architektury oraz wiat służących rekreacji codziennej. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części:
I. Budowa dwóch obiektów małej architektury służących rekreacji codziennej: zestawu zabawowego i bujaka oraz wiaty w miejscowości Huta Poręby;
II. Budowa wiaty wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Izdebki;
III. Budowa obiektów małej architektury: siedmiu obiektów rekreacji codziennej, tablicy regulaminowej oraz dwóch ławek parkowych w ramach otwartej strefy aktywności ruchowej w miejscowości Wesoła;
Szczegółowy zakres prac do wykonania dla każdej z części:
I. Budowa obiektów małej architektury: siedmiu obiektów rekreacji codziennej, tablicy regulaminowej oraz dwóch ławek parkowych w ramach otwartej strefy aktywności ruchowej w miejscowości Wesoła:
Budowa obiektów małej architektury tj. siedmiu obiektów rekreacji codziennej (biegacz, rowerek, wioślarz, orbitrek, prasa nożna, wyciskanie siedząc na pojedynczym słupie, wahadło), tablicy regulaminowej oraz dwóch ławek parkowych. Wszystkie elementy powinny zostać umieszczone na wcześniej przygotowanym i wyplantowanym terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 32174,8 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53125,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66507,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66507,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.3) Ulica: Borki
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54070,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171336,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183494,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183494,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL — KAM Tomasz Pitera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842239124
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Korczyna Krasna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-420
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149182,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27930,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43001,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27930,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133542365
7.3.3) Ulica: Borki
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNY OŚRODEK CERTYFIKACJI I NADZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22708 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.