Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263442/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00280054/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
II Postępowanie na Modernizację systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Jabłoń prowadzona w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłoń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augusta Zamoyskiego
1.5.2.) Miejscowość: Jabłoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-205
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833560006
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugjablon@jablon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugjablon.bip.lubelskie.pl/index.php?id=5821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II Postępowanie na Modernizację systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Jabłoń prowadzona w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19fa1860-415c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014693/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Kalinka, montaż wyposażenia przepompowni ścieków na sieci w m. Jabłoń oraz budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w m. Jabłoń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263442/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1443560,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1213800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci kanalizacyjnej oraz wodociągowej w m. Jabłoń wraz z remontem przepompowni ścieków i z wyposażeniem oczyszczalni w m. Jabłoń, w formule zaprojektuj i wybuduj.W ramach zadania należy m.in. wykonać:
- budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej o dł. ok. 500 mb wraz z przyłączami,
- remont przepompownie ścieków sieciowych -5 kpl,
- remont przepompowni ścieków głównej na terenie oczyszczalni – 1 kpl.
- doposażenie oczyszczalni ścieków w:- wyciągarkę elektryczną na konstrukcji umożliwiającej zmianę lokalizacji urządzenia (tzw. trójnóg), przenośna, udźwig 250-500 kg – 2 szt,
- detektor gazu, detekcja gazów: siarkowodór, metan, tlen.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1a oraz 1b do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 747800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Kalinka w formule zaprojektuj i wybuduj,W ramach przebudowy oczyszczalni ścieków należy wykonać m.in:
- dwie nowe wysokosprawne dmuchawy
- zastosować sondę tlenową i falownik do sterowania pracą dmuchaw
- wymienić dyfuzory w reaktorze biologicznym, orurowanie i armaturę
- wyczyścić reaktor biologiczny (wszystkie strefy) i osadnik wtórny
- w obrębie budynku pompowni głównej. W zakres robót budowlanych powinno wchodzić co najmniej:
- odtworzenie tynków, opaski
- malowanie,
- wymiana orynnowania, podbitki
- naprawa posadzek, wykonanie posadzek z terakoty,
- ułożenie glazury,
- naprawa popękanych ścianek działowych.
- wymienić istniejące sito bębnowe na sito bębnowe z napływem zewnętrznym i praską do skratek
- układ wizualizacji pracy oczyszczalni obejmujący obsługę pracy dmuchaw, pomp, mieszadeł, pompowni na oczyszczalni, mechanicznego oczyszczania ścieków a także przepływu ścieków oczyszczonych
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1a oraz 1b do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 466000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1063950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1138700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1063950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391514928
7.3.4) Miejscowość: Czeberaki 21A
7.3.5) Kod pocztowy: 21-210
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1063950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty i oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 1 w wysokości: 466 000,00 zł brutto.
Uzasadnione faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta. Cena najkorzystniejszej oferty i oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej w zakresie części 2 zamówienia.
INNE PRZETARGI JABŁOŃ
- Przebudowa infrastruktury przedszkolnej w Szkole Podstawowej w Jabłoniu
- "Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Jabłoniu filia w Gęsi wraz ze szczelnym zbiornikiem na ścieki sanitarne V-do 10m3"
więcej: przetargi JABŁOŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Budowa zbiornika przeciwpożarowego oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.