eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Budowa ulicy Polnej - etap I i II



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Polnej - etap I i II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Polnej - etap I i II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49a56e6e-1596-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036429/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa ulicy Polnej- etap I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 397886,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia:
1) pomiary przy robotach drogowych wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanej nawierzchni;
2) frezowanie jezdni z betonu asfaltowego;
3) wykonanie wykopu w gruncie kat. III-IV, z transportem urobku na odkład;
4) ustawienie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem;
5) profilowanie ręczne, z zagęszczaniem mechanicznym, podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. II-IV;
6) wykonanie podbudowy z chudego betonu cementowego Rm=5MPa pod: zjazdy, jezdnię i chodnik;
7) wykonanie podbudowy pod jezdnię z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm;
8) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej jezdni emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,5kg/m2;
9) wykonanie warstwy wiążącej jezdni z AC 16W 35/50 KR1-2, o grubości 5cm;
10) wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z AC 11S 50/70 KR1-2, o grubości 4cm;
11) wykonanie drogi dla pieszych (chodnika) z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8cm, na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem;
12) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr. 8cm, na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem;
13) wykonanie pasa ostrzegawczego z żółtych płyt betonowych z wypustkami, o wym. 35x35x8cm lub kostki brukowej betonowej z wypustkami, o gr. 8cm, na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem;
14) ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych;
15) wykonanie regulacji pionowej: obudów kluczy zaworów wodociągowych, włazów studzienek rewizyjnych, z użyciem zaprawy szybkowiążącej;
16) wykonanie renowacji zieleńca.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa
i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy - dodatkowy (załącznik nr 5 do SWZ).
3. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, warunkami Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz zgodnie
z dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do SWZ).
4. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia przez Zarządcę Drogi projekt czasowej organizacji ruchu - oznakowania robót w czasie trwania budowy. Każda zmiana, w stosunku do zatwierdzonego Projektu organizacji ruchu, wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu.
Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404499,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501517,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404499,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORUND Maciej Maliszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212640576

7.3.3) Ulica: Spokojna 16

7.3.4) Miejscowość: Podnieśno, Suchożebry

7.3.5) Kod pocztowy: 08-125

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404499,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.