eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › EP/220/39/2022 Przebudowa budynku "J" na potrzeby utworzenia Poradni Kardiologicznej na terenie SPWSZ w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
EP/220/39/2022 Przebudowa budynku „J” na potrzeby utworzenia Poradni Kardiologicznej na terenie SPWSZ w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 4 w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSZ w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Arkońska 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 813 9076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.spwsz.szczecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EP/220/39/2022 Przebudowa budynku „J” na potrzeby utworzenia Poradni Kardiologicznej na terenie SPWSZ w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 4 w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f678eb9b-d75e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074860/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa budynku „J” na potrzeby utworzenia Poradni Kardiologicznej na terenie SPWSZ w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168996/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP/220/39/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7258457,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku „J” na potrzeby utworzenia Poradni Kardiologicznej na terenie SPWSZ w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 4 w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 i 1.1-1.7 do SWZ.
3. Zamówienie podstawowe obejmuje:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-technicznej i kosztorysowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej – „STWiORB”) na cały zakres określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową, przy uwzględnieniu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia etapowania inwestycji – ETAP I i ETAP II.
2) Roboty budowlane, obejmujące zakres ujęty w ETAP I dokumentacji projektowej z uwzględnieniem przedłożonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, wszelkich robót, materiałów, pomiarów, badań oraz czynności formalno-prawnych niezbędnych do kompletnego wykonania robót na podstawie Dokumentacji Projektowej oraz STWiORB, niezbędne do przekazania wykonanej części obiektu do użytkowania.
3) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej dotyczącej zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku „J” na potrzeby utworzenia Poradni Kardiologicznej na terenie SPWSZ w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 4.
4) Uzyskanie pozwolenia na częściowe użytkowanie budynku/ zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do użytkowania budynku po przebudowie. Należy przyjąć po wykonaniu ETAP-u I inwestycji uzyskanie zgody na użytkowanie całego budynku (jeżeli takowe przez właściwy organ będzie wymagane).
4. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obligatoryjnej wizji lokalnej.
Zamawiający umożliwia natomiast dokonanie oględzin terenu związanego ze świadczeniem usług i wykonywaniem robót budowlanych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia:
1) w dniu 25.05.2022 r. na godz. 10:00 - dla lokalizacji Arkońska 4. Początek spotkania w Dziale Technicznym Zamawiającego, w budynku „W” (wejście od ul. Broniewskiego).
Wykonawca, który zamierza dokonać oględzin terenu, zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego, w dniu je poprzedzającym do godziny 14:30 na adres: kkowalczyk@spwsz.szczecin.pl lub bulanda@spwsz.szczecin.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

51511400-1 - Usługi instalowania specjalnych systemów przesyłowych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14893258,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16918650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14893258,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Marek Andrych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8581374343

7.3.3) Ulica: 9-go Maja 21/4

7.3.4) Miejscowość: Gryfino

7.3.5) Kod pocztowy: 74-101

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Wykonanie robót sanitarnych - instalacji gazów medycznych, instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - podwykonawca: BIT GLOBAL Sp. z o.o.;
2) Wykonanie dokumentacji projektowej - podwykonawca: Pracownia Projektowa Grażyna Stojek;
3) Część robót budowlanych, instalacyjnych - nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14893258,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

5. Zamawiający przewiduje możliwość współfinansowania realizacji Przedmiotu Umowy ze środków pochodzących z budżetu Województwa Zachodniopomorskiego i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.