eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych - ZP-12/24



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych - ZP-12/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych - ZP-12/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe271be-f715-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne do kuchenek oddziałowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-12/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych.
2. Usługa świadczona będzie w siedzibie Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29, dla 21 kuchenek szpitalnych zlokalizowanych w 16 budynkach (zgodnie z załącznikiem A do SWZ, stanowiącym mapę terenu z naniesioną lokalizacją budynków, w których są zlokalizowane kuchenki oddziałowe szpitalne i wskazaniem kondygnacji na której w poszczególnych budynkach znajdują się kuchenki – załącznik B do SWZ).
3. Wykonawca zapewni ciągłość i terminowość realizacji Usługi przez cały okres trwania umowy. Żadne okoliczności nie mogą być przyczyną nagłego zaprzestania bądź ograniczenia świadczenia Usługi.
4. Wykonawca w ramach Usługi zapewni:
1) Odpowiedni środek transportu lub środki transportu, tj. samochód lub samochody do przewożenia:
a) termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz termosów i pojemników transportowych po posiłkach (pustych),
b) pojemników na odpady pokonsumpcyjne (pustych) oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi,
c) wody pitnej,
2) Obsługę dystrybucyjną w postaci osób skierowanych do świadczenia Usługi, w tym:
a) osobę kierowcy lub kierowców,
b) osobę pomocnika lub pomocników,
tj. osób wykonujących czynności wskazane we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
5. Usługa realizowana będzie codziennie od dnia 01.08.2024 r. do dnia 31.07.2027 r., w ilości 9 godzin zegarowych dziennie, w godzinach od 5:30 do 14:30, według poniższego planu:
1) dystrybucja posiłków na śniadanie i pustych pojemników na odpady pokonsumpcyjne:
a) odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pustych pojemników na odpady pokonsumpcyjne – w godz. 5:30 – 6:30,
b) wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pustych pojemników na odpady pokonsumpcyjne – w godz. 6:30 – 8:00,
2) dystrybucja wody pitnej: odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu wody pitnej, a następnie jej wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych - w godz. 8:00 – 9:00,
3) dystrybucja posiłków na obiad:
a) odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami – w godz. 9:30 – 10:45,
b) wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami – w godz. 10:45 – 12:45,
4) dystrybucja posiłków na kolację: odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej, załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz ich wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych – w godz. 13:30 – 14:30,
5) odbiór brudnych termosów i pojemników transportowych po posiłkach oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi z poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz przewiezienie ich i wniesienie do budynku kuchni szpitalnej – w godz. 9:00 – 9:30 i 12:45 – 13:30; Zamawiający zastrzega również prawo zlecenia odbioru pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi z poszczególnych kuchenek oddziałowych w innych godzinach niż wskazane powyżej – w miarę zgłaszanych potrzeb w tym zakresie.
6. Zamawiający oświadcza, że dzienna liczba termosów, pojemników transportowych z posiłkami, pojemników na odpady pokonsumpcyjne oraz ilość wody pitnej może być zmienna, ponieważ liczba posiłków jest uzależniona od liczby pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych.
7. Wykonawca realizował będzie Usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami, w tym: higienicznymi, sanitarnymi, BHP oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, gwarantując bezpieczeństwo dystrybucji posiłków.
8. W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę środków transportu do świadczenia Usługi. Każdy środek transportu przeznaczony do świadczenia Usługi używany będzie wyłącznie w siedzibie Zamawiającego i spełniał będzie wymagania Zamawiającego określone szczegółowo we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
9. W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób skierowanych do świadczenia Usługi, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
10. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi niniejszą SWZ, w tym w szczególności wymaganiami określonymi we wzorze umowy - załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1021419,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1173420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1021419,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MCTRANS Maciej Carowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831665685

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1021419,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia: 36 miesięcy od dnia 01.08.2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.