Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00278617/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych - ZP-12/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych - ZP-12/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe271be-f715-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne do kuchenek oddziałowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-12/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych.
2. Usługa świadczona będzie w siedzibie Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29, dla 21 kuchenek szpitalnych zlokalizowanych w 16 budynkach (zgodnie z załącznikiem A do SWZ, stanowiącym mapę terenu z naniesioną lokalizacją budynków, w których są zlokalizowane kuchenki oddziałowe szpitalne i wskazaniem kondygnacji na której w poszczególnych budynkach znajdują się kuchenki – załącznik B do SWZ).
3. Wykonawca zapewni ciągłość i terminowość realizacji Usługi przez cały okres trwania umowy. Żadne okoliczności nie mogą być przyczyną nagłego zaprzestania bądź ograniczenia świadczenia Usługi.
4. Wykonawca w ramach Usługi zapewni:
1) Odpowiedni środek transportu lub środki transportu, tj. samochód lub samochody do przewożenia:
a) termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz termosów i pojemników transportowych po posiłkach (pustych),
b) pojemników na odpady pokonsumpcyjne (pustych) oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi,
c) wody pitnej,
2) Obsługę dystrybucyjną w postaci osób skierowanych do świadczenia Usługi, w tym:
a) osobę kierowcy lub kierowców,
b) osobę pomocnika lub pomocników,
tj. osób wykonujących czynności wskazane we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
5. Usługa realizowana będzie codziennie od dnia 01.08.2024 r. do dnia 31.07.2027 r., w ilości 9 godzin zegarowych dziennie, w godzinach od 5:30 do 14:30, według poniższego planu:
1) dystrybucja posiłków na śniadanie i pustych pojemników na odpady pokonsumpcyjne:
a) odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pustych pojemników na odpady pokonsumpcyjne – w godz. 5:30 – 6:30,
b) wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pustych pojemników na odpady pokonsumpcyjne – w godz. 6:30 – 8:00,
2) dystrybucja wody pitnej: odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu wody pitnej, a następnie jej wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych - w godz. 8:00 – 9:00,
3) dystrybucja posiłków na obiad:
a) odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami – w godz. 9:30 – 10:45,
b) wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami – w godz. 10:45 – 12:45,
4) dystrybucja posiłków na kolację: odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej, załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz ich wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych – w godz. 13:30 – 14:30,
5) odbiór brudnych termosów i pojemników transportowych po posiłkach oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi z poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz przewiezienie ich i wniesienie do budynku kuchni szpitalnej – w godz. 9:00 – 9:30 i 12:45 – 13:30; Zamawiający zastrzega również prawo zlecenia odbioru pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi z poszczególnych kuchenek oddziałowych w innych godzinach niż wskazane powyżej – w miarę zgłaszanych potrzeb w tym zakresie.
6. Zamawiający oświadcza, że dzienna liczba termosów, pojemników transportowych z posiłkami, pojemników na odpady pokonsumpcyjne oraz ilość wody pitnej może być zmienna, ponieważ liczba posiłków jest uzależniona od liczby pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych.
7. Wykonawca realizował będzie Usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami, w tym: higienicznymi, sanitarnymi, BHP oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, gwarantując bezpieczeństwo dystrybucji posiłków.
8. W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę środków transportu do świadczenia Usługi. Każdy środek transportu przeznaczony do świadczenia Usługi używany będzie wyłącznie w siedzibie Zamawiającego i spełniał będzie wymagania Zamawiającego określone szczegółowo we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
9. W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób skierowanych do świadczenia Usługi, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
10. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi niniejszą SWZ, w tym w szczególności wymaganiami określonymi we wzorze umowy - załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1021419,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1173420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1021419,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MCTRANS Maciej Carowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831665685
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. MCTRANS MACIEJ CAROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. MCTRANS MACIEJ CAROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1021419,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 57 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
- Przygot., wyd. posiłków dzieciom do czasu podjęcia nauki w szk. podst., uczniom do czasu uk. szk. ponadpodst. i os. dorosłym z ter. m-ta i g-ny P-sk wraz z dow. do m-ca zam. wskaz. przez Zam. w 2024r.
- Świadczenia usług żywienia Pacjentów Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi kateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Celbowie
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola nr 3 w Wieluniu
- "Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Kociołkach."
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.