eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoszowice › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 5.860.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stoszowice w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 5.860.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stoszowice w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stoszowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stoszowice 97

1.5.2.) Miejscowość: Stoszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-213

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748164510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stoszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stoszowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62ee8887-4b71-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 5.860.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stoszowice w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62ee8887-4b71-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003769/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kredyt długoterminowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277813/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 627979,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego w wysokości do 5 860 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów osiemset sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stoszowice w 2021 roku, w tym na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych środkami z budżetu Unii Europejskiej oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytów i pożyczek.
Okres zaciągania kredytu:
Kredyt uruchamiany do dnia 22.12.2021 r. na wniosek Zamawiającego złożony w banku na 3 dni robocze przed uruchomieniem kredytu.
Okres spłaty kredytu:
- w roku 2022 – 2.500.000,00 zł, jednorazowa spłata, płatna do 31.12.2022 r.,
- w roku 2023 - 96.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 8.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2024 - 96.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 8.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2025 - 96.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 8.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2026 - 96.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 8.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2027 - 96.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 8.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2028 - 120.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 10.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2029 - 120.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 10.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2030 – 264.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 22.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2031 - 300.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 25.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2032 - 300.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 25.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2033 - 408.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 34.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2034 - 408.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 34.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2035 - 480.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 40.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,
- w roku 2036 - 480.000,00 zł, raty miesięczne, 12 rat po 40.000,00 zł, płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca,

Od dnia udzielenia kredytu do końca 2036 roku spłacane będą odsetki.

Karencja w spłacie kredytu:
Spłata rat kapitałowych rozpocznie się od 31.12.2022 r.
Warunki realizacji zamówienia:
Płatność odsetek z tytułu kredytu regulowana będzie wg trzymiesięcznej stopy procentowej WIBOR 3M i stałej marży banku. Stawka bazowa WIBOR 3M będzie ulegała zmianie w okresach trzy miesięcznych.
a) Odsetki liczone będą w oparciu o rzeczywiste saldo zadłużenia wg formuły:
odsetki = saldo kredytu * łączne oprocentowanie * rzeczywista liczba dni w okresie rozrachunkowym
b) Odsetki będą płatne co miesiąc, począwszy od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu.
c) Za okres obrachunkowy przyjmuje się 365/366 dni.
d) Bank zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, po uprzednim powiadomieniu Banku przez Zamawiającego w terminie 1 dnia roboczego o zamiarze dokonania takiej spłaty.
e) Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- wykorzystania jedynie części kredytu postawionego do jego dyspozycji,
- niepobierania przez Bank prowizji i opłat od niewykorzystanej kwoty kredytu,
- niepobierania przez Bank prowizji i opłat od przyznanego/uruchomionego kredytu.
g) Zamawiający przyjmuje, iż jedynym elementem ceny możliwym do określenia w ofercie przez Bank jest marża.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627979,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627979,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627979,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871024870

7.3.3) Ulica: Rynek 10

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627979,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2036-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.