eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowań ul. Kościuszki (droga gminna nr 031346C) z ul. Chmielniki (droga gminna nr 031314C) oraz ul. Hallera (droga gminna nr 031329C) w Świeciu



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowań ul. Kościuszki (droga gminna nr 031346C) z ul. Chmielniki (droga gminna nr 031314C) oraz ul. Hallera (droga gminna nr 031329C) w Świeciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 333 23 10

1.5.8.) Numer faksu: 52 333 23 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowań ul. Kościuszki (droga gminna nr 031346C) z ul. Chmielniki (droga gminna nr 031314C) oraz ul. Hallera (droga gminna nr 031329C) w Świeciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58f38a38-37d5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001862/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowań ul. Kościuszki (droga gminna nr 031346C) z ul. Chmielniki (droga gminna nr 031314C) oraz ul. Hallera (droga gminna nr 031329C) w Świeciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250265/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IN.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 632806,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowań ul. Kościuszki (droga gminna nr 031346C) z ul. Chmielniki (droga gminna nr 031314C) w Świeciu

Zakres prac obejmuje przebudowę 2 przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Kościuszki z ulicą Chmielniki w Świeciu. Prace budowlane dotyczyć będą: budowy oświetlenia ulicznego – 4 latarnie oświetleniowe,
w zakresie branży drogowej: ścinaniu drzew, regulacji urządzeń podziemnych,
wymianie istniejącego krawężnika, wykonaniu nowej nawierzchni chodnika i zjazdów, wykonaniu nowej nawierzchni warstwy ścieralnej, wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci betonowych płytek z wypustkami oraz aktywnymi – punktowymi elementami odblaskowymi. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: wykonania, zatwierdzenia oraz poinformowania odpowiednich instytucji o wprowadzeniu/wyłączeniu tymczasowej organizacji ruchu, zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z ich ustawieniem, wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I znajduje się w Załączniku Nr 2A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 150218,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowań ul. Kościuszki (droga gminna nr 031346C) z ul. Hallera (droga gminna nr 031329C) w Świeciu

Zakres obejmuje przebudowę 4 przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania ul. Kościuszki z ulicą Hallera w Świeciu. Prace budowlane dotyczyć będą: budowy oświetlenia ulicznego – 8 latarń oświetleniowych, w zakresie branży drogowej: ścinaniu drzew, regulacji urządzeń podziemnych, wymianie istniejącego krawężnika, wykonaniu nowej nawierzchni chodnika i zjazdów, wykonaniu nowej nawierzchni warstwy ścieralnej, wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci betonowych płytek z wypustkami oraz aktywnymi – punktowymi elementami odblaskowymi.

W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: wykonania, zatwierdzenia oraz poinformowania odpowiednich instytucji o wprowadzeniu/wyłączeniu tymczasowej organizacji ruchu, zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z ich ustawieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II znajduje się w Załączniku Nr 2B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 482588,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184768,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196504,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184768,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Mostowy Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590000451

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 78/1

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184768,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593583,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598495,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593583,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Mostowy Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590000451

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 78/1

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593583,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.