eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usuwanie nieszczelności instalacji gazowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie nieszczelności instalacji gazowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie nieszczelności instalacji gazowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72b09550-26c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1710 ze zm.) – zwanej dalej Ustawą, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.055.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252075,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uszczelnień instalacji gazowych w zasobach KZGM w Katowicach w szczególności:
- przewinięcie instalacji w miejscach stwierdzonych nieszczelności bez użycia materiału,
- wymianie kurka gazowego o średnicy od 15 mm do 25 mm w lokalu,
- wymianie kurka gazowego o średnicy od 32 mm do 65 mm w budynku,
- wymianie odcinka rury czarnej spawanej/skręcanej o średnicy od 15 mm do 25mm w lokalu,
- wymianie odcinka rury miedzianej lutowanej/zaciskanej o średnicy od 10 mm do 28mm w lokalu,
- wymianie odcinka rury czarnej spawanej/skręcanej o średnicy od 32 mm do 65 mm w budynku (piony, poziomy),
- wymianie podejścia pod gazomierz,
- wymianie kształtek na instalacji wewnętrznej – stalowych i miedzianych (kolana, mufy, nyple, śrubunki o średnicy od 15 mm do 28 mm),
- wymianie kształtek na instalacji w budynku (kolana, mufy, nyple, śrubunki o średnicy od 32 mm do 65 mm),
- napełnieniu instalacji gazowej po usunięciu nieszczelności,
- wykonaniu próby szczelności instalacji gazowej po każdej naprawie.
2. W nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego występują lokale zarówno z instalacją skręcaną, mieszaną jak i spawaną. Zestawienie ilościowe oraz rodzajowe instalacji gazowej zawiera załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający będzie zlecał usuwanie nieszczelności w zależności od potrzeb do wysokości środków, jakie zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, wskazanych w § 4 ust 2 projektowanych postanowień umowy. Rozliczenie prac polegających na usuwaniu nieszczelności instalacji gazowej będzie odbywać się kosztorysem powykonawczym zgodnie z zapisami § 4 pkt 1 projektowanych postanowień umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 1 do zaproszenia, w szczególności załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy,
2) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do zaproszenia.
5. Informacje istotne dla realizacji zamówienia:
1) Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi za wady wynosi – 24 miesiące.
2) Minimalny, gwarantowany przez Zamawiającego zakres zamówienia to 50% kwoty przeznaczonej na jego realizację.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 7 ust. 2 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 1 do zaproszenia).
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w trakcie jej obowiązywania spełniał wymagania określone przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 2 ust 11-14 projektowanych postanowień umowy.
8. Na realizację zamówienia zamawiający przeznacza 273.306,46 zł brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FOMBB MAREK FLOREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540005448

7.3.3) Ulica: Hallera 32H/3

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-321

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276306,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.