Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00097754/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
EOP.332.12.24 Usługa wsparcia technicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WSPR w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-291bbe43-c4db-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EOP.332.12.24 Usługa wsparcia technicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-291bbe43-c4db-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00569882/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wsparcie techniczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EOP.332.12.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230598,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych, wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie systemów łączności, systemów informatycznych i systemów powiadamiania zespołów ratownictwa medycznego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku, zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi integralną część SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72511000-0 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym
72720000-3 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
72110000-9 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego
72212180-4 - Usługi opracowywania oprogramowania medycznego
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
50312600-1 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji
51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279702,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279702,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279702,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERO IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252763846
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279702,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej 668 Piątnica Poduchowna - Przytuły - Osowiec w miejscowości Radziłów.
- Wykonanie kompletnej renowacji posadzki z deszczułek wraz z robotami towarzyszącymi na auli Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup projektora do Opery i Filharmonii Podlaskiej położonej w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych w nowym budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS i INFOMEDICA w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- "Usługa wdrożenia i utrzymania systemu contact centre Genesys Cloud lub systemu równoważnego dla NASK-PIB (dla projektu 116sos.pl")
- Świadczenie usługi Security Operation Center (SOC) dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
więcej: Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.