eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smołdzino › ,,Odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych w Smołdzinie i Gardnie Wielkiej oraz z Urzędu Gminy Smołdzino w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych w Smołdzinie i Gardnie Wielkiej oraz z Urzędu Gminy Smołdzino w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598117215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.smoldzino.com.pl// https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych w Smołdzinie i Gardnie Wielkiej oraz z Urzędu Gminy Smołdzino w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31321021-568b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001173/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 ,, Odbiór i transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie cmentarzy komunalnych w Smołdzinie i Gardnie Wielkiej oraz z Urzędu Gminy Smołdzino od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301044/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.III.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 57000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: ,,Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających na terenie cmentarzy komunalnych w Smołdzinie i Gardnie Wielkiej oraz z Urzędu Gminy Smołdzino w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022 r.”
2) Wspólny Słownik Zamówień: 20 03 01 odpady komunalne
20 02 03 inne odpady nie ulegające biodegradacji
15 01 01 opakowania z papieru
15 01 06 zmieszane odpady opakowaniowe
15 01 07 opakowania za szkła
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa:
1) Zamawiający zapewni pojemniki na odpady o kodzie 15 01 06 o pojemności 1100 l (w kolorze żółtym), pojemniki na odpady o kodzie 15 01 01 o pojemności 1100 l (w kolorze niebieskim), oraz pojemniki na odpady o pojemności 360 l (w kolorze zielonym) 15 01 07 w ilości:
a) 2 pojemników żółtych i 2 pojemników zielonych na terenie cmentarza komunalnego w Gardnie Wielkiej,
b) 3 pojemników żółtych i 2 pojemniki zielone na terenie cmentarza komunalnego w Smołdzinie,
c) 2 pojemniki żółte, 1 pojemnika niebieskiego i 1 pojemnika zielonego przy Urzędzie Gminy w Smołdzinie.
2) Wykonawca wyposaży na koszt własny, wskazane przez Zlecającego miejsca w ilościach:
a) 1 pojemnika o pojemności 10m3 na terenie cmentarza komunalnego w Smołdzinie,
a) 2 pojemników o pojemności 10 m3 na terenie cmentarza komunalnego w Gardnie Wielkiej,
b) 1 pojemnika o pojemności 1100 l umiejscowionego przy budynku Urzędu Gminy w Smołdzinie w kolorze czarnym na odpady o kodzie 20 03 01 ,
c) dodatkowo w okresie od 15.10.2022 r. do 23.11.2022 r. Wykonawca dostarczy po 1 pojemniku o pojemności 10m3 na cmentarz w Smołdzinie i cmentarz w Gardnie Wielkiej,
3) Odbiór odpadów odbywać się będzie:
a) po napełnieniu pojemników o pojemności 10 m3 w terminie do dwóch dni od wezwania telefonicznego lub pisemnego Zamawiającego,
b) dla pojemników z odpadami o kodach 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07 oraz 20 03 01 zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest:
c) posiadać co najmniej 1 samochód ciężarowy do transportu odpadów, wyposażonymi w element prasujący, pozwalający zmniejszyć kubaturę przewożonych odpadów, przystosowanym do opróżniania pojemników o pojemności 1100 l, oraz co najmniej 1 samochód ciężarowy, przystosowany do przewozu pojemników o pojemności minimum 5 m3,
d) trwale i czytelnie oznakować pojazdy, w widocznym miejscu, z nazwą firmy oraz z danymi adresowymi i numerem telefonu,
e) przeprowadzać okresową dezynfekcję kontenerów używanych do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno – porządkowymi,
f) zabezpieczyć kontenery stanowiące jego własność przed przypadkową utrata lub uszkodzeniem w miejscu ustawienia,
g) konserwować, naprawiać i malować kontenery stanowiące własność Wykonawcy,
h) wyposażyć własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy,
i) garażować pojazdy do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo – transportowej.
5) Odbiór odpadów odbywać się będzie po napełnieniu pojemników nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu w terminie do dwóch dni od wezwania telefonicznego lub pisemnego Zamawiającego.
6) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru całej ilości odpadów komunalnych zgłaszanych przez Zamawiającego.
7) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku przepełnienia pojemnika lub rozsypania odpadów dookoła pojemnika, Wykonawca zobowiązany będzie do ich zebrania i uporządkowania terenu w odległości 1,5 m od pojemnika.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do właściwego zakładu unieszkodliwiania odpadów.
9) Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu karty przekazania odpadów.
10) W toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktyczne wykonane usługi w oparciu o potwierdzone raporty odebranych odpadów i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie.
11) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.
12) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania ofert wariantowych.
13) Wskazane wielkości nie mogą w żadnym wypadku stanowić podstawy do roszczeń Wykonawcy o wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości podanej szacunkowo przez Zamawiającego.
14) Zamawiający dopuszcza łączenie odbioru i transportu pomiędzy zadaniami przez Wykonawcę w tym samym dniu pod warunkiem, że Wykonawca będzie w stanie wyszczególnić na fakturach ilości odpadów w podziale na grupy:
a) osobno odpady pochodzące z cmentarzy w Gardnie Wielkiej i Smołdzinie,
b) osobno odpady pochodzące z budynku Urzędu Gminy.
3. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2022r. do 31.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51074,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51074,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51074,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-000-56-23

7.3.3) Ulica: SZCZECIŃSKA 112

7.3.4) Miejscowość: SŁUSPK

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51074,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.