eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Materiały i testy do sterylizacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Materiały i testy do sterylizacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.clo.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Materiały i testy do sterylizacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6862c020-318b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000319/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Materiały i testy do sterylizacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239235/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/37/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225501,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Włóknina zielona 90cm x 90cm nietoksyczna, niepyląca, antystatyczna, wytrzymała na rozerwania do stosowania
w sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu. Ilość: 1.350 arkuszy.
2. Włóknina zielona 100cm x 100cm nietoksyczna, niepyląca, antystatyczna, do stosowania w sterylizacji parą wodną
i tlenkiem etylenu. Ilość: 750 arkuszy.
3. Włóknina 90cm x 90cm w kolorze kontrastującym z włókniną z poz. 1 nietoksyczna, niepyląca, antystatyczna,
do stosowania w sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu. Ilość: 1.500 arkuszy.
4. Włóknina 100cm x 100cm w kolorze kontrastującym z włókniną z poz.2 nietoksyczna, niepyląca, antystatyczna,
do stosowania w sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu. Ilość: 750 arkuszy.
5. Materiał opakowaniowy do sterylizacji składający się z trzech różnych warstw - warstwy wykonanej z podłużnych włókien polipropylenowych odpowiedzialnej za wytrzymałość materiału, warstwy stanowiącej barierę sterylną oraz warstwy absorpcyjnej, gramatura ≥ 70 g/m2, możliwość stosowania w sterylizacji S i EO, rozmiar 120 x 120 cm. Ilość: 480 arkuszy.
6. Wykonane z celulozy wkładki absorpcyjne 300mm x 500mm (do tac narzędziowych poddawanych procesowi sterylizacji w parze wodnej w zakresie temperatur 121 – 134 stopni) stosowane w celu pochłaniania kondensatów podczas autoklawowania. Ilość: 1.500 arkuszy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 16232 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rękaw papierowo - foliowy szer 50 mm dł 200m*. Ilość: 11 rolek.
2. Rękaw papierowo - foliowy szer 75 mm dł 200m*. Ilość: 8 rolek.
3. Rękaw papierowo - foliowy szer 100 mm dł 200m*. Ilość: 45 rolek.
4. Rękaw papierowo - foliowy szer 120 - 125 mm dł 200m*. Ilość: 10 rolek.
5. Rękaw papierowo - foliowy szer 150 mm dł 200m*. Ilość: 10 rolek.
6. Rękaw papierowo - foliowy szer 200 mm dł 200m*. Ilość: 15 rolek.
7. Rękaw papierowo - foliowy szer 250 mm dł 200m*. Ilość: 30 rolek.
8. Rękaw papierowo- foliowy szer 400 mm dł 200m*. Ilość: 23 rolki.
* Rękawy papierowo- foliowe płaskie o długości 200m ze wskaźnikiem chemicznym do S/EO. Papier rękawa
o gramaturze w zakresie od 60 do 70g/m2 min 3 kanały termozgrzewcze. Napisy i wskaźniki umieszczone od strony folii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 17550 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Metkownica trzyrzędowa numeryczna. Nadruk w trzech rzędach w kierunku poprzecznym do rozwijania taśmy
z etykietami (etykieta o wymiarach nie przekraczających 28mm x 29mm). Kompatybilna z etykietami z pozycji 3. Ilość: 1 sztuka.
2. System dokumentacji kontroli sterylizacji w postaci kopert. Liczba cykli do zaprotokołowania na jednej kopercie
10 – 16. Miejsce na zapisy decyzji w sprawie dopuszczenia sterylizatora do pracy oraz zwolnienia każdego wsadu
z podpisem osoby odpowiedzialnej za daną czynność. Ilość: 400 sztuk.
3. Etykiety podwójnie samoprzylepne trzyrzędowe bez wskaźnika kompatybilne z metkownicą z pozycji 1,
500 szt. na rolce. Ilość: 200 rolek.
4. Wałek barwiący do metkownicy trzyrzędowej kompatybilny z metkownicą z pozycji 1. Ilość: 5 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3993 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 4 godzinach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Kompatybilny z autoczytnikiem posiadanym przez zamawiającego, tj . ATTEST AUTO READER 390G. Ilość: 550 sztuk.
2. Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikeim chemicznym. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 3 godzinach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Kompatybilny
z czytnikiem posiadanym przez zamawiajacego Attest Auto Reader 390. Ilość: 1.400 zestawów.
3. Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikeim chemicznym. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Kompatybilny
z czytnikiem posiadanym przez zamawiającego Attest Auto Reader 490. Ilość: 700 zestawów.
4. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach. Odczyt automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Kompatybilny z autoczytnikiem posiadanym przez zamawiającego, tj. ATTEST AUTO- READER 490. Ilość: 1.100 sztuk.
5. Naboje gazowe do posiadanego przez zamawiającego sterylizatora gazowego 3M do modelu 5XL zawierające 100 gram czystego EO zgodne z instrukcją użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora.
Ilość: 240 sztuk.
6. Papier do drukarki sterylizatora Steri Vac 5XL 79mm x 30mm. Ilość: 5 rolek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 134083 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Taśma do zamykania pakietów bez wskaźnika odporna na warunki sterylizacji para wodną. Szerokość rolki do 3cm, 50 metrów na rolce. Ilość: 100 rolek.
2. Taśma ze wskaźnikiem do kontroli sterylizacji parą wodną z naniesioną warstwą kleju. Substancje chemiczne zawarte we wskaźnikach – nietoksyczne i pozbawione metali ciężkich. Szerokość rolki do 3cm, 50 metrów na rolce. Ilość: 10 rolek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1230 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny typu 4 do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu. Substancja ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 15.360 sztuk.
2. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny typu 4 do kontroli sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Substancja ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 13.200 sztuk.
3. Integrator chemiczny typu 5 do kontroli sterylizacji parą wodną z przesuwającą się substancją wskaźnikową
w okienku o długości do 10cm (pole testowe wskaźnika podzielone na dwie strefy: odrzucenie i akceptacja)
do zastosowania we wszystkich cyklach parą wodną, nie wymagający interpretacji zmiany koloru. Ilość: 7.000 sztuk.
4. Integrator chemiczny typu 5 do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu. Substancja testowa ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 600 sztuk.
5. Wskaźnik typu 6 do sterylizacji parą wodną o wartościach ustalonych (134 stopnie / 7 minut; 121 stopni / 20 minut) do stosowania z przyrządem PCD *. Ilość: 1.450 sztuk.
6. Wskaźnik chemiczny typu 6 do sterylizacji parą wodną o wartościach ustalonych (134 stopnie / 7 minut; 121stopni / 20 minut) Substancja testowa ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 5.000 sztuk.
7. Jednorazowy pakiet kontrolny typu Bowie Dick (134 stopnie, 3min 30 sek.) nietoksyczny, kontrolujący penetrację
i jakość pary wodnej. Ilość: 550 pakietów.
*przyrząd PCD do każdego opakowania testów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 14679 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Test kontroli dezynfekcji termicznej (93 stopnie /10 minut). Integracja krytycznych parametrów procesu (czas
i temperatura) powoduje jednoznaczną zmianę barwy w polu testowym. Ilość: 1.200 sztuk.
2. Wskaźnik skuteczności mycia maszynowego w myjni dezynfektorze. Arkusz testowy do zastosowania z uchwytem zapewniającym kontrolę procesu mycia z czterech różnych kierunków. Substancja naniesiona na arkusz warstwowo i nierównomiernie. Ilość: 2.600 sztuk.
3. Test kontroli poprawnej pracy zgrzewarek do rękawów papierowo – foliowych. Ilość: 1.000 sztuk.
4. Test kontroli poprawnej pracy zgrzewarek opakowań Tyvek. Ilość: 500 sztuk.
5. Plomby plastikowe bez wskaźnika do zabezpieczenia kontenerów sterylizacyjnych. Ilość: 4.000 sztuk.
6. Przeźroczyste osłonki do zabezpieczania ostrych narzędzi, szerokość 15mm. Ilość: 6.000 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 15686 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rękaw Tyvek. Rozmiar szerokość 100mm długość 100m*. Ilość: 3 rolki.
2. Rękaw Tyvek. Rozmiar szerokość 200mm długość 100m*. Ilość: 3 rolki.
3. Rękaw Tyvek. Rozmiar szerokość 250mm długość 100m*. Ilość: 20 rolek.
4. Rękaw Tyvek. Rozmiar szerokość 350mm długość 100m*. Ilość: 20 rolek.
* Rękaw Tyvek ze wskaźnikiem VH202 - płaski, bezcelulozowy – gramatura min 74 g/m², zgrzew minimum 3 kanały, wyraźnie nadrukowany wskaźnik procesu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 23717 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kaseta z nadtlenkiem wodoru (20 cykli z jednej kasety) kompatybilna ze sprzętem posiadanym przez zamawiającego (Crystal 50). Ilość: 20 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 34344 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wskaźnik do sterylizacji radiacyjnej promieniami gamma, wskaźnik procesu w formie okrągłych nalepek. Zdecydowana zmiana barwy po ekspozycji. Ilość: 5.000 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 738 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Papier termoczuły szerokość 112mm dł. 25m do rejestracji procesów w sterylizatorach Securex / Unisteri / Selectomat/ Formomat/ Sterivap. Trwałość zapisu do 10 lat. Ilość: 11 rolek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 597 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16319,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16319,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16319,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media-MED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062

7.3.3) Ulica: Promienistych 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16319,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-23 do 2022-11-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13773,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16661,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13773,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Śląski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252455022

7.3.3) Ulica: Wojkowicka 35

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13773,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-23 do 2022-11-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3962,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5753,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3962,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A. w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3962,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-23 do 2022-11-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132769,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132769,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132769,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270204212

7.3.3) Ulica: Aleja Katowicka 117, Kajetany

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132769,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-23 do 2022-11-22

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1125,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1223,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1125,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241

7.3.3) Ulica: Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1125,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-23 do 2022-11-22

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13638,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15004,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13638,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A. w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13638,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-23 do 2022-11-22

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15965,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18552,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15965,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A. w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999

7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15965,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-23 do 2022-11-22

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.