eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na czterech przejściach dla pieszych w Lisewie na drogach 300735 W i 301736 W



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na czterech przejściach dla pieszych w Lisewie na drogach 300735 W i 301736 W

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pułtuska 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 56 35 wew. 47

1.5.8.) Numer faksu: 23 662 24 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugplonsk.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na czterech przejściach dla pieszych w Lisewie na drogach 300735 W i 301736 W

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c272a567-4b9b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002736/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Lisewie na drogach 300735W i 301736W

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279019/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168257,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na czterech przejściach dla pieszych w Lisewie na drogach 300735 W i 301736 W
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na czterech przejściach dla pieszych w Lisewie na drogach 300735 W i 301736 W
KOD CPV:
45100000 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400 – 6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233200 – 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233222 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

1. Zakres inwestycji obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty rozbiórkowe,
- frezowanie istniejącej nawierzchni,
- wykonanie warstwy odsączającej,
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej,
- wykonanie chodników i dojść z kostki betonowej,
- ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,
- wprowadzenie projektu stałej organizacji ruchu głównie przejść dla pieszych,
- roboty wykończeniowe.

2. Stan istniejący

Skrzyżowanie dróg gminnych posiada nawierzchnię asfaltową, która stanowi obecnie pas terenu przeznaczony do ruchu kołowego szerokości 5,00 – 5,80 m. Szerokość pasa drogowego wynosi 10,00 – 11,30 m. Niniejsze skrzyżowanie zwykłe dotyczy dróg gminnych nr 300735W i 301736W.

ROZWIAZANIA TECHNICZNO – BUDOWLANE
1. Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
Kategoria ruchu – KR1
klasa techniczna drogi – D
prędkość projektowa – V = 30 km/h

szerokość jezdni – 5,00 ÷ 5,40 m
chodniki – 1,50 ÷ 2,50 m
spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2%
spadek poprzeczny nawierzchni chodnika jednostronny – 2%

Projektowana nawierzchnia jezdni posiada przebieg istniejącej jezdni asfaltowej. Ze względu na dostępność terenu dokonano korekty wyokrąglenia łuku połączenia dróg z 11,0 na 6,0 m.
Droga gminna kategorii D jednojezdniowa przeznaczona do ruchu w obu kierunkach o szerokości jezdni 5,00 i 5,40 m, chodniki obustronne o szerokości zmiennej od 1,50 do 2,50 m zlokalizowane przy jezdni. Droga usytuowana w terenie zabudowy.
Jezdnię należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm (na ławie betonowej z oporem) wystającym 12 cm nad poziom krawędzi jezdni. Chodnik należy obramować obrzeżem betonowym 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4.
2. Konstrukcja nawierzchni jezdni:

a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S
wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70)
gr. 4 cm – warstwa ścieralna,
b) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm³/m²
c) nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W
wg PN-EN-13108-1 (lepiszcze asfaltowe 50/70)
w ilości 75 kg/m2 – warstwa wyrównawcza,
d) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 0,5 dm³/m²

3. Konstrukcja chodnika:
a) nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm – warstwa ścieralna,
b) warstwa podsypki cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm,
c) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm gr. 15 cm,
d) warstwa odsączająca gr. 10 cm.

Zgodnie z aktualnym Prawem Budowlanym przepusty o przekroju wewnętrznym do 0,85 m2 nie wymagają pozwolenia na budowę i zgłoszenia robót budowlanych.

Dla sprawnego odprowadzenia wody należy wykonać 4 przepusty o średnicy 400 mm pod koroną drogi z odtworzeniem istniejącej nawierzchni asfaltowej.
4. Odwodnienie oraz warunki gruntowo-wodne
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej urządzenia pasa drogowego powinny zapewniać sprawne odprowadzenie wody.
Odwodnienie projektowanej nawierzchni asfaltowej zostanie zaprojektowane w formie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych.
Spadek poprzeczny daszkowy 2% oraz podłużny umożliwi odprowadzenie wody do istniejących przydrożnych rowów zlokalizowanych poza skrzyżowaniem.

5. Układ wysokościowy drogi
Projektowana niweleta drogi na odcinku do budowy uwzględnia ustalenia wynikające z zapewnienia niezbędnych warunków na utrzymanie drogi klasy D zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 2 marca 1999 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1643 z późn. zmianami.).

POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą.
2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
3. W przypadku konieczności dokonania wycinki drzew, karp i krzewów kolidujących
z projektowanymi elementami, Wykonawca będzie zobowiązany do ich usunięcia w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia i zagospodarowania we własnym zakresie.
4. W przypadku rozbieżności ilości materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, nadrzędnym dokumentem jest projekt budowlany.
5. Warunki realizacji robót:
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SWZ, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego.
b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów (w celu dokonania kontroli) zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów.
c) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych.
e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych dostarczy Zamawiającemu:
• uproszczony kosztorys wraz z tabelą wartości elementów scalonych, który będzie stanowił załącznik do umowy,
• do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy,
• opłaconą polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000, 00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy).
Ubezpieczeniu winny podlegać w szczególności roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Ubezpieczenie powinno być ważne na cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie polisy wystawionej na czas krótszy niż okres realizacji zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem Wykonawcy do utrzymania ciągłości ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia jest krótszy niż okres realizacji przedmiotu umowy, przed wygaśnięciem obowiązującej polisy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu aneks do polisy lub inną polisę zawartą na nie gorszych warunkach w terminie 7 dni przed upływem terminu ważności polisy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej poświadczonej „Za zgodność z oryginałem”.
f) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo – finansowych, wymaganych np. przez instytucję dofinansowującą realizację zadania, w tym kosztorysu powykonawczego podpisanego przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego lub Inspektora nadzoru i projektanta. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji postępowania ewentualne nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288919,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288919,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288919,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe WAPNOPOL Nowakowski Adam

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130197602

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12

7.3.4) Miejscowość: Glinojeck

7.3.5) Kod pocztowy: 06-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288919,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.