eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › Wymiana wodociągu z rur azbestowo-cementowych w miejscowości Paczynka przy ul. Wiejskiej.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wodociągu z rur azbestowo-cementowych w miejscowości Paczynka przy ul. Wiejskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Toszek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Toszek

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 237 80 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umtoszek@toszek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/toszek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wodociągu z rur azbestowo-cementowych w miejscowości Paczynka przy ul. Wiejskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c8cae9c-491b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002316/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 "Wymiana wodociągu z rur azbestowo-cementowych w miejscowości Paczynka przy ul. Wiejskiej."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276068/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.13.2021.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265914,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Wymiana wodociągu z rur azbestowo-cementowych w miejscowości Paczynka przy ul. Wiejskiej”.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy sieci wodociągowej rozdzielczej polegającej na przebudowie/wymianie istniejących rur cementowo-betonowych (azbestocement) na rury PE100 wraz z armaturą, zasuwami domowymi i hydrantami DN80.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
a) Zadanie inwestycyjne obejmuje:
• przebudowę/wymianę sieci wodociągową PEØ110 o długości 316 mb, wraz
z podłączeniem do istniejącej sieci,
• zabudowę 2 szt. obejm do nawiercania wyposażonych w zasuwy domowe,
• zabudowę 1 szt. hydrantu podziemnych,
• zabudowę 1 szt. hydrantu nadziemnego,
• przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
• uruchomienie wodociągu.
Zakres opracowania nie obejmuje przebudowy istniejących przyłączy wody, jedynie zabudowę obejm z nawiertakami oraz zasuw celem umożliwienia podłączenia przyłączy dla ewentualnej przebudowy przyłączy do budynków mieszkalnych.

b) Zadanie należy wykonać, zgodnie z:
• Projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją nr 121/20 z dnia 17.02.2020 r. Starosty Gliwickiego,
• Projektem przyjętym zgłoszeniem robót budowlanych przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Katowicach.

Planowane przedsięwzięcie inwestycyjne obejmuje przebudowę sieci wodociągowej biegnącej przez teren działki stanowiących drogę krajową DK 94 oraz tereny działek stanowiących własność Gminy Toszek , a także osoby fizycznej. Zamawiający uzyskał w tym zakresie niezbędne decyzje i uzgodnienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna: Projekt budowlany, STWiOR, Przedmiar robót, oraz warunki techniczne i uzgodnienia, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245309,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411062,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245309,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTECH SP. Z O.O. UL.HAGERA 41 41-800 ZABRZE KOR. UL.GRANICZNA 100 44-153 SMOLNICA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482454167

7.3.3) Ulica: UL.HAGERA 41

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245309,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.