Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00216193/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja elewacji i malowanie okien oraz umieszczenie napisu i logo Biblioteki na elewacji budynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokoła 13
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-010
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 8669402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wimbp@wimbp.rzeszów.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wimbp.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ffe3eda-f311-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja elewacji i malowanie okien oraz umieszczenie napisu i logo Biblioteki na elewacji budynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ffe3eda-f311-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056079/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżąca konserwacja elewacji i malowanie okien oraz umieszczenie napisu i logo Biblioteki na elewacji budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: VIII.261.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 449299,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wykonaniu bieżącej konserwacji elewacji i malowaniu okien i parapetów, wymianie rynien i rur spustowych oraz umieszczenie napisu i logo biblioteki na elewacji budynku położonego przy ul. Sokoła 13 w Rzeszowie, zgodnie z opisem technicznym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- Opisie technicznym (załącznik nr 1 do SWZ),
- Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SWZ)
- Przedmiarze robót (załącznik nr 3 do SWZ),
3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania zapisów zawartych w ww. pozycjach.
4. Budynek jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. Zamawiający uzyskał:
a) pozwolenie konserwatorskie: decyzja nr 84/22 Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, z dn. 14.03.2022 r. (do wglądu w siedzibie Zamawiającego),
b) pozwolenie konserwatorskie: decyzja nr 117/2023 Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, z dn. 24.04.2023 r. (do wglądu w siedzibie Zamawiającego).
5. Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia promesy na przyjęcie zabytków archeologicznych, odkrytych w trakcie prac, a także do uzyskania niezbędnego pozwolenia od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
6. Wykonawcę obciążają również wszelkie prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nieobjęte ww. dokumentacją projektową, w tym m.in.:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
b) likwidacja placu budowy,
c) oraz wszelkie inne prace nie objęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i obowiązujące przepisy prawa.
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) uzgodnienia szczegółowego harmonogramu realizacji poszczególnych prac z Zamawiającym,
b) urządzenia placu budowy we wskazanym miejscu i sposób uzgodniony z Zamawiającym.
c) odpowiedniej organizacji robót nie zakłócającej prawidłowego funkcjonowania instytucji Zamawiającego,
d) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniego pozwolenia na zajęcie pasa drogowego (ul. Sokoła) w celu wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45442110-1 - Malowanie budynków
45442100-8 - Roboty malarskie
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552638,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552638,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J.BUD Jacek Leszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191408695
7.3.3) Ulica: Gbiska 40b
7.3.4) Miejscowość: Strzyżów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552638,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa małej architektury dla zadania pn. "Strefa relaksu w parku miejskim na osiedlu Kmity"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Remont pomieszczeń w budynku RCKiK w Rzeszowie przy ulicy Wierzbowej 14
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.