eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2022 w województwie śląskim"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i realizacja badania pt. „Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2022 w województwie śląskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276855696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 30

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-048

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupkatowice.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/770963

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i realizacja badania pt. „Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2022 w województwie śląskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75ed70c5-0115-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037389/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253765

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/2/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 146341,46 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39947,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja badania:
Efektywność wsparcia finansowanego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2022 w województwie śląskim.

W szczególności:
• realizacja badania winna przebiegać zgodnie z celami głównymi oraz nakreśloną przez Zamawiającego problematyką badawczą,
• przeprowadzenie badania zgodnie z zasadami doboru prób do badań opracowanymi przez Zamawiającego,
• zaprojektowanie i przeprowadzenie badania jako indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych według zestandaryzowanych kwestionariuszy wywiadu opracowanych przez Zamawiającego przy wykorzystaniu techniki CATI i/lub CAWI. Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji kwestionariuszy wywiadu, która wymaga akceptacji,
• kontrola pracy ankieterów przez Wykonawcę i Zamawiającego,
• zakodowanie zebranych danych empirycznych wśród pracodawców i pracowników powiatowych urzędów pracy zgodnie z kluczami kodowymi opracowanymi przez Wykonawcę i zaakceptowanymi przez Zamawiającego w postaci dwóch baz danych,
• opracowanie danych w postaci tablic wynikowych dla każdej grupy respondentów zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego,
• opracowanie przez Wykonawcę raportu z badania według wskazań Zamawiającego,
• opracowanie krótkiej infografiki według wskazań Zamawiającego,
• zapewnienie koordynatora badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22451,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22451,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biostat Zdzisław Wolny

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grupa BST Sp. z o.o., Polska Agencja Ewaluacji Sektora Publicznego Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532151245

7.3.3) Ulica: Stanisława Fliegera nr 18 lok. 24

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-060

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22451,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wyjaśnienie do pkt. 8.3 Pod pojęciem "65 dni" Zamawiający rozumie 65 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.