eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra › Dostawa sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioteriapią Centrum Pulmonologii i Torkochrurgii w Bystrej



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioteriapią Centrum Pulmonologii i Torkochrurgii w Bystrej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.5.2.) Miejscowość: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: (330 4991801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioteriapią Centrum Pulmonologii i Torkochrurgii w Bystrej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ac6bcd-22cf-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Optymalizacja zabezpieczenia prognozowanych potrzeb na świadczenia hospitalizacyjne w zakresie chorób układu oddechowego w województwie śląskim poprzez przebudowę, modernizację oraz doposażenie kompleksu budynków na potrzeby oddziałów pulmonologicznych z pododdziałem chemioterapii nowotworów Centrum Pulmonologii Torakochirurgii w Bystrej - projekt w ramach RPOO Województwa Śląskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 305 ustawy Pzp w związku z art. 305 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, z póź. zm.)), zwanej dalej „ustawa Pzp

Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w oparciu o art. 275 pkt .1 ustawy Pzp w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji ogłoszonym i opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00279971/01 z dnia 27.07.2022r w zakresie Pakiecie nr 1 Wyposażenie technologiczne – SPRZĘT TELEINFORMATYCZNY zamówienia wszystkie złożone oferty zostały odrzucone, zaś pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/Dz.ZPI/380/16/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169294,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach realizacji projektu „Optymalizacja zabezpieczenia prognozowanych potrzeb na świadczenia hospitalizacyjne w zakresie chorób układu oddechowego w województwie śląskim poprzez przebudowę, modernizację oraz doposażenie kompleksu budynków na potrzeby oddziałów pulmonologicznych z pododdziałem chemioterapii nowotworów Centrum Pulmonologii Torakochirurgii w Bystrej” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w zakresie sprzętu określonego w Pakiecie nr 1: Wyposażenie technologiczne – SPRZĘT 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy do niniejszego zaproszenia oraz posiadające właściwości i spełniające co najmniej wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia (1 – 7) – Opis wymagań dla przedmiotu zamówienia. Oferta musi zawierać wycenę całego asortymentu wskazanego w Pakiecie.

3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotu zamówienia.5) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisami wyspecyfikowanymi
w zał. nr 2 do niniejszego zaproszenia do negocjacji oraz posiadać właściwości i spełniać wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia do negocjacji , musi być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją (element podlegający negocjacji ; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 zaroszenia do negocjacji )
Uwaga! Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy elementów wyposażenia/sprzętu, zaś na wymienione elementy wyposażenia/sprzęt gwarancja biegnie od nowa, tj. od następnego dnia po podpisaniu protokołu z usunięcia wad lub wymiany.
b) Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieużywany (nawet do celów prezentacyjnych), kompletny i w pełni sprawny. Musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji przeznaczenia, musi być wolny od wad fizycznych (materiałowych, konstrukcyjnych, montażowych) i prawnych, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
c) Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym o ogólnym bezpieczeństwie produktu, posiadać wymaganą wytrzymałość mechaniczną oraz w miarę potrzeby, odporność na obciążenia, którym jest poddawany podczas użytkowania,
d) Asortyment musi posiadać wystawioną ważną Deklarację Zgodności, a także być oznakowany znakiem CE.
e) Dostawy wyposażenia / sprzętu oraz montaż odbywać się będą po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym konkretnego terminu dostawy.
f) Zamawiający wymaga, by Wykonawca określił w ofercie cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zaproszeniu do negocjacji warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego odnoszące się do przedmiotu zamówienia (elementy podlegające negocjacji ; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 zaproszenia do negocjacji ).
g) Dostawca zobowiązany jest przy dostawie przedmiotu umowy dostarczyć Zamawiającemu katalogi/ulotki informacyjne producenta/dystrybutora, instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego przedmiotu umowy. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie nie odebraniem dostarczanego towaru.
h) Dostawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca dostawy przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem przy wnoszeniu i instalacji,
i) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku powstałych na terenie dostawy zabrudzeń, uszkodzeń i/Iub awarii wynikłych z jego winy. Dostawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.
j) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, zainstalowania oraz uruchomienia przedmiotu umowy, a także zobowiązany jest (w zależności od potrzeby) do jego oznakowania i rozmieszczenia oraz wypoziomowania.
k) Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania)Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.) informuje, że opis produktu został tak skonstruowany, aby zamówiony produkt był dostępny dla wszystkich - spełniał on kryteria dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162767,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162767,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162767,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M3Net Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-208-51-47,

7.3.3) Ulica: Międzyrzecka 183

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162767,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.