eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa pasz objętościowych i treściwych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pasz objętościowych i treściwych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012878673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-461

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22/619-40-41

1.5.8.) Numer faksu: +48 22/619-58-98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68fb3d18-4601-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pasz objętościowych i treściwych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68fb3d18-4601-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000134/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa pasz obiętościowych i treściwych na 2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269602/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ-28-9/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 314656,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa słomy owsianej prasowanej. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 58 000 kg słomy owsianej prasowanej do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w miesiącu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 4000 do ok. 9 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.1. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma

4.5.5.) Wartość części: 39440 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa zielonki i kolb kukurydzy. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie zielonki z traw i roślin motylkowych (185 000 kg), zielonki z kukurydzy – pędy (1 000 kg), kolb kukurydzy (1 000 szt.) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w okresie od 25.04.2022 r. do 15.11.2022 r. Przeciętna częstotliwość dostaw: zielonka- codziennie (7 dni w tygodniu), zielonka z kukurydzy – 2-4 razy w tygodniu; kukurydza – kolby - 1–2 razy w tygodniu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: zielonka – od ok 900 do ok 1 200 kg, zielonka z kukurydzy – od ok 20 do ok 80 kg., kolby kukurydzy – od ok 20 do ok 80 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03451000-6 - Rośliny

4.5.5.) Wartość części: 123940 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pszenicy, ziarna kukurydzy i owsa Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczenie pszenicy (1 000 kg), ziarna kukurydzy ( 900 kg), owsa (4 100 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 r. z przeciętną częstotliwością 1 – 3 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu : od ok 100 kg do ok 1 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.3. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03211100-4 - Pszenica

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03211000-3 - Zboża

4.5.5.) Wartość części: 5352 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa nasion paszowych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie słonecznika paszowego pasiastego (1 100 kg), kanara (900 kg), konopi (140 kg), prosa (1 100 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 3 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu: od ok. 50 do ok. 800 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.4. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03111300-5 - Nasiona słonecznika

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03111000-2 - Nasiona

4.5.5.) Wartość części: 11100 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pestek z dyni i siemienia lnianego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pestek z dyni (360 kg) i siemienia lnianego (750 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu: od ok. 50 do ok. 200 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.5. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03111700-9 - Nasiona warzyw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03111000-2 - Nasiona

4.5.5.) Wartość części: 8988 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa ryżu białego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczenie ryżu białego (2 400 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 r. z przeciętną częstotliwością 1 – 3 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok 100 kg do ok 1 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.6. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15614000-5 - Ryż przetworzony

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa ryżu brązowego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie ryżu brązowego (200 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 2 razy w roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 50 do 100 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.7. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15614000-5 - Ryż przetworzony

4.5.5.) Wartość części: 540 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa płatków owsianych gruboziarnistych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 2 700 kg płatków owsianych gruboziarnistych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 100 do ok. 1 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.8. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15613380-5 - Płatki owsiane

4.5.5.) Wartość części: 7722 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa otrębów pszennych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 2 500 kg otrębów pszennych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 300 do ok. 800 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.9. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15615000-2 - Otręby

4.5.5.) Wartość części: 2375 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa mieszanki dla gołębi. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 3 000 kg mieszanki dla gołębi do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 500 do ok. 1000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.10. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona

4.5.5.) Wartość części: 5310 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa mieszanki dla ptaków egzotycznych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie: mieszanki dla dużych papug (300 kg); mieszanka dla małych ptaków egzotycznych (240 kg); mieszanka dla dzikich ptaków (270 kg); mieszanka dla kanarków (180 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 300 do ok. 500 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.11. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona

4.5.5.) Wartość części: 8971,20 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa granulatów różnych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla: antylop (7 800 kg), jeleni (2 400 kg), gryzoni (2 000 kg), koniowatych 1 300 kg), kangurów (1 300 kg), królików (1 300 kg), ptaków wodnych (3 800 kg), strusi (900 kg), żubrów (800 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością nie rzadziej niż 2 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 300 do ok. 800 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.12. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 38751 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa granulatów dla żyraf. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla żyraf (2 000 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale lub 1 raz na pół roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 500 - 800 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.13. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 7400 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa granulatów dla słoni. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla słoni (600 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 500 - 800 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.14. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 3060 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa granulatów dla afrykańskich ssaków kopytnych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla afrykańskich ssaków kopytnych trawożernych (1 400 kg), granulatów dla afrykańskich ssaków kopytnych liściożernych (1 360 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością nie rzadziej niż raz w półroczu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 600 - 1000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.15. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 15870 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pokarmu dla flamingów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla flamingów bytowych (450 kg), pokarmu dla flamingów rozpłodowych (300 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz na pół roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 150 - 300 kg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.16. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 4896 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pokarmu dla bażantów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla bażantów dorosłych bytowych (420 kg), dla bażantów dorosłych rozpłodowych (100 kg), dla bażantów młodych (120 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz na pół roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 60 - 200 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.17. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 2557 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pokarmu dla ptaków wodnych i żurawi. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla: ibisów (150 kg), ptaków wodnych (495 kg), żurawi (405 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz na pół roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 100 - 200 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.18. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 8959,50 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pokarmu dla ptaków miękkojadów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla: tukanów – 16% białka (180 kg), tukanów 20% białka (180 kg), ptaków miękkojadów (350 kg), ptaków owadożernych (30 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 200 - 400 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.19. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 12225 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39718,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43442 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39718,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hubert Mateusz Zdzieborski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241756844

7.3.4) Miejscowość: Strupiechów 21

7.3.5) Kod pocztowy: 07-111

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39718,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135034 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135034 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135034 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Skindzier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76111109431

7.3.4) Miejscowość: Nowy Secymin 12

7.3.5) Kod pocztowy: 05-155

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135034 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANUM ANIMAL NUTRITION Mirosława Jasińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271006622

7.3.4) Miejscowość: Lubanów 18A

7.3.5) Kod pocztowy: 98-235

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2559,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2559,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANUM ANIMAL NUTRITION Mirosława Jasińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271006622

7.3.4) Miejscowość: Lubanów 18A

7.3.5) Kod pocztowy: 98-235

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2559,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17884,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19375,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17884,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 26

7.3.4) Miejscowość: Leszno-Przybyszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17884,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6156 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8432,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6156 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 26

7.3.4) Miejscowość: Leszno-Przybyszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6156 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10824,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10824,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Hodowlane.pl Łukasz Styrylski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130055344

7.3.3) Ulica: ul. Skotnicka 11

7.3.4) Miejscowość: Tomaszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-085

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10824,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39718,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43442 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39718,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.