Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem powierzchni targowej, wykonanie zabudowy, aranżacji oraz zapewnienie wyposażenia stoiska PAIH na targach Nordbygg, które odbędą się w Sztokholmie w dniach 23-26.04.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem powierzchni targowej, wykonanie zabudowy, aranżacji oraz zapewnienie wyposażenia stoiska PAIH na targach Nordbygg, które odbędą się w Sztokholmie w dniach 23-26.04.20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a186375b-fbc9-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286651
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na potrzeby własne Zagranicznego Biura Handlowego w Sztokholmie, Zamawiający przeprowadza
przedmiotowe postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie : art. 7 ustawy z dnia
7 lipca 2017 roku o wykonywaniu zadań z zakresu promocji polskiej gospodarki przez Polską Agencję
Inwestycji i Handlu Spółka Akcyjna (Dz. U. z 2022 poz. 1985 z późn. zm) w związku z art. 304 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA.DE.25.19.2024/WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249406,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni wystawienniczej o łącznej wielkości 150 m2, wynajętej samodzielnie przez Zamawiającego, wskazanej i udostępnionej przez Zamawiającego, na targach Nordbygg, które odbędą się w Sztokholmie w dniach 23-26 kwietnia 2024 r. oraz jego kompleksowa aranżacja.
Pełny opis przedmiotu zamówienia, został określony w Załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79957000-7 - Usługi w zakresie organizacji aukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
63520000-0 - Usługi agencji transportowych
63521000-7 - Usługi agencji przewozu towarowego
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 631235,00 SEK
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631235,00 SEK
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 631235,00 SEK
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stockholmsmässan AB
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 556272-4491
7.3.3) Ulica: Mässvägen 1 Älvsjö
7.3.4) Miejscowość: Stockholm
7.3.5) Kod pocztowy: SE-125 80
7.3.7.) Kraj: Szwecja
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 631235 SEK
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ I TURYSTYCZNEJ W GMINIE ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE POPRZEZ ROZBUDOWĘ SAUNARIUM ORAZ MODERNIZACJĘ STADIONU MIEJSKIEGO - ETAP II "
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Sportowymi i Mistrzostwa Sportowego im. Otylii Jędrzejczak w Żorach.
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
- Utworzenie Gminnego Klubu Dziecięcego w Gzowie
- Dostawa i montaż mebli oraz krzeseł do pomieszczenia 7 i 7A w pawilonie C-2 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-248/24
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i kulturalnej na terenie Gminy Nowa Sarzyna
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.