Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268212/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów rybnych, konserw, mrożonek i wody do Aresztu Śledczego w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 5651207
1.5.8.) Numer faksu: 87 5650328
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_suwalki@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-suwalkach
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów rybnych, konserw, mrożonek i wody do Aresztu Śledczego w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-760bb964-448d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa produktów rybnych, konserw, mrożonek, wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268212/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 93512,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SREBRZYK TUSZA (MROŻONA)-produkt głęboko mrożony, glazura 15 % (+/- 2 %);
Wymagania: brak oznak rozmrożenia, nie uszkodzona glazura ochronna, tusze całe, bez głowy, bez obcych zanieczyszczeń, tkanka mięsna jasna (bez przekrwień i przebarwień); niedopuszczalna obecność pasożytów. Tkanka mięsna sprężysta po rozmrożeniu, nie rozpadająca się, o prawidłowym zapachu, niedopuszczalna zbyt miękka i mazista. Zapach właściwy dla ryb mrożonych, po rozmrożeniu zapach świeżej ryby danego gatunku, niedopuszczalny zapach gnilny.
Sposób mrożenia: SHP „shatter pack”: ryby układane warstwami, przekładane folią, mrożone w blokach.
Opakowanie: tusze ułożone warstwowo z zastosowaniem przekładek z folii umożliwiających łatwe oddzielenie każdej tuszy, tzw. shatter pack, zapakowane w pudła kartonowe. Opakowania powinny być całe, bez uszkodzeń mechanicznych, czyste, bez obcych zapachów oraz wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie zbiorcze powinno posiadać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane: nazwa gatunku ryby, termin przydatności do spożycia lub data produkcji, zawartość glazury, warunki przechowywania oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Opakowanie jednostkowe: masa netto 5 kg, masa netto bez glazury 4,25 kg. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
Termin przydatności do spożycia: min 60 dni od daty dostawy do magazynu zamawiającego.
15221000-3 - 850,00 kg
FILET ŚLEDZIOWY
-filet śledziowy bez skóry w zalewie solankowej;
Wymagania: płaty mięsa śledzia o równej wielkości, błyszczące o naturalnym, jasnym zabarwieniu właściwym dla śledzi, całe, nie uszkodzone, oprawienie staranne, smak i zapach: właściwy dla ryb, bez naleciałości znamionujących początek rozkładu, tkanka mięsna: mięso właściwie związane, sprężyste, bez rozwarstwień i uszkodzeń; solanka: nie powinna wykazywać obcych zapachów oraz smaku jełkiego lub gorzkiego. Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
Cechy dyskwalifikujące: płaty o luźnej konsystencji (rozpadające się), przebarwienia świadczące o nieświeżości; zapach mięsa: jełki, kwaśny, gnilny, inny obcy; smak mięsa: jełki, kwaśny, gorzki, metaliczny, chemiczny, inny obcy, słodki z równoczesnym występowaniem różowej barwy mięsa; mazista tekstura tkanki mięsnej, występowanie pasożytów szkodliwych dla zdrowia ludzkiego.
Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych opakowaniach z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Opakowanie – wiaderko plastikowe, wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Waga z zalewą 6 kg, waga po odsączeniu 4 kg.
Termin przydatności do spożycia min. 14 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
15230000-9 - 220,00 kg
BURGER RYBNY PANIEROWANY (MROŻONY)
- produkt głęboko mrożony,
- mielone mięso ryby / farsz rybny, bez ości, łusek i skóry, bez dodatków, panierowany, wstępnie podsmażony;
Wymagania: powierzchnia całkowicie pokryta panierem, okrągłe, wielkość i kształt wyrobów wyrównane w opakowaniu jednostkowym (masa 1 szt co najmniej 60-70g) niedopuszczalne zabrudzenia, zapleśnienia, zdeformowania oraz rozmrożenie produktu. Nie rozpadające się po obróbce cieplnej.
Opakowanie: wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Każde opakowanie powinno posiadać etykietę z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania. Opakowanie jednostkowe do 20 kg. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
Termin przydatności do spożycia min. 60 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
15229000-9 - 2 400,00kg
FARSZ RYBNY
- produkt głęboko mrożony,
Wymagania: granulacja farszu (1-3cm) bez ości, łusek i skóry.
Opakowanie: bloki głęboko mrożone pakowane w karton, warstwy przełożone folią (wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością). Każde opakowanie powinno posiadać etykietę z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Opakowanie jednostkowe do 10 kg.
Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
15229000-9 - 1 850,00 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone
4.5.5.) Wartość części: 41102,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Paprykarz rybny- konserwa rybna sterylizowana;
Wymagania: mięso rybne rozdrobnione z dodatkiem ryżu, warzyw, koncentratu pomidorowego, oleju oraz przypraw. Wszystkie składniki konserwy powinny być równomiernie wymieszane; dopuszcza się niewielką ilość wydzielonego oleju. Barwa: charakterystyczna dla użytych składników, dopuszcza się lekkie pociemnienia. Smak i zapach: charakterystyczny dla użytych składników, zharmonizowany, bez posmaków i zapachów obcych. Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych puszkach metalowych posiadających uchwyt do otwierania ręcznego bez użycia otwieracza mechanicznego (samo otwieracz), z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Waga netto 130 - 330 g
Termin przydatności do spożycia min. 6 m-cy od dnia dostawy do Zamawiającego.
15240000-2-1 600,00 kg
Sałatka rybna z warzywami
- konserwa rybna sterylizowana;
Wymagania: mięso rybne rozdrobnione z dodatkiem warzyw, koncentratu pomidorowego, oleju oraz przypraw. Wszystkie składniki konserwy powinny być równomiernie wymieszane; dopuszcza się niewielką ilość wydzielonego oleju. Barwa: charakterystyczna dla użytych składników, dopuszcza się lekkie pociemnienia. Smak i zapach: charakterystyczny dla użytych składników, zharmonizowany, bez posmaków i zapachów obcych. Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych puszkach metalowych posiadających uchwyt do otwierania ręcznego bez użycia otwieracza mechanicznego (samo otwieracz), z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Waga netto 130 - 330 g.
Termin przydatności do spożycia min. 6 m-cy od dnia dostawy do Zamawiającego.
15240000-2 - 1 680,00 kg
Pasztet sojowy
- roślinny produkt spożywczy o naturalnym smaku soi (produkt bez dodatków);
- konserwa mielona sterylizowana;
Wymagania: struktura i konsystencja: miękka, jednolita. Smak i zapach: niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych puszkach aluminiowych ( tzw. alupak) z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Opakowanie jednostkowe 100-130 g - nie dopuszcza się puszki metalowej. Dostawca zobowiązuje się dostarczać produkty o jednej, stałej gramaturze.
Termin przydatności do spożycia min. 6 m-cy od dnia dostawy do Zamawiającego.
15890000-3 - 1 020,00 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 27773,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Marchew z groszkiem-produkt głęboko mrożony;
Wymagania: składniki marchew 60%, groch zielony 40% (dozwolona zmiana proporcji do 20%).
Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie powinno posiadać etykietę z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
15331170-9 - 460,00 kg
Mieszanka warzywna
-produkt głęboko mrożony;
Wymagania: 7 składników1) warzyw – proporcje zmienne.
Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie powinno posiadać etykietę z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
15331170-9 - 1 500,00 kg
Kalafior
-produkt głęboko mrożony;
Wymagania: skład: kalafior;
Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie powinno posiadać etykietę z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
15331170-9 - 1 180,00 kg
Brokuł
-produkt głęboko mrożony;
Wymagania: skład: brokuł;
Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie powinno posiadać etykietę z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
15331170-9 - 430,00 kg
Pieczarka plastry
-produkt głęboko mrożony;
Wymagania: skład: pieczarka plastry;
Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie powinno posiadać etykietę z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
15331170-9 - 70,00 kg
Mieszanka kompotowa
-produkt głęboko mrożony;
Wymagania: składniki: min. 5 rodzajów owoców, z wyjątkiem jabłek – proporcje zmienne.
Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie powinno posiadać etykietę z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
15332100-5 - 190,00 kg
Pierogi z serem
-produkt głęboko mrożony;
Wymagania: udział farszu – nie mniej niż 30 %
Opakowanie: dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Każde opakowanie powinno posiadać etykietę z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy, adresu producenta oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania. Opakowanie jednostkowe do 10 kg. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
15896000-5 - 570,00 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15332100-5 - Przetworzone owoce
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 22647,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Woda źródlana/mineralna niegazowanaOpakowanie: pojemność opakowania PET 1,5L
Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego.
15981000-8 - 1 950 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 1989,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34287,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45948,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34287,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481998168
7.3.3) Ulica: Tartaczna 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34287,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33979,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41733,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33979,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal "MAŁ-MAR" Józef Kwieciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188
7.3.3) Ulica: Brzeska 2
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33979,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20633,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24080,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20633,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481998168
7.3.3) Ulica: Tartaczna 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20633,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1846,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1846,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mona - Kontra Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441961922
7.3.3) Ulica: Majora Hubala 6
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1846,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w roku 2024 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- Dostawa mrożonek dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.