Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232576/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów gminnych na miejsca handlowe – plac targowy w Krościenku nad Dunajcem – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 262-30-77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kroscienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kroscienko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów gminnych na miejsca handlowe – plac targowy w Krościenku nad Dunajcem – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca3e2f5e-f85e-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005868/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie terenów gminnych na miejsca handlowe wraz z niezbędną infrastrukturą – plac targowy w Krościenku nad Dunajcem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232576/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1659633,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie na miejsca handlowe, terenów gminnych zlokalizowanych przy ul. Targowej oraz przy Alei Wędkarzy w miejscowości Krościenko nad Dunajcem. 2. Zadanie obejmuje budowę obiektów handlowych wraz z koniecznymi elementami infrastruktury technicznej w postaci instalacji: elektrycznych, instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacji wodociągowej, gazowej wraz z instalacjami wewnętrznymi (instalacji elektrycznych, wod-kan, CO, gazowej, wentylacji grawitacyjnej) oraz utwardzenie terenu w postaci dojść i dojazdu, miejsca na gromadzenie odpadów stałych, miejsc postojowych i małej architektury. 3. W ramach etapu I planowana jest budowa nowego obiektu handlowego oznaczonego na planszy projektu zagospodarowania jako budynek A, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą tj. instalacje wewnętrzne i zalicznikowe, przyłącz kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz instalacja kanalizacji deszczowej. Również w ramach etapu I, planowana jest przebudowa istniejącego budynku, obecnie mieszkalnego, na budynek handlowy z zapleczem sanitarnym, oznaczonego na planszy projektu zagospodarowania jako budynek B, wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. instalacje wewnętrzne i zalicznikowe. Część terenu objętego etapem I stanowi ulica Targowa, gdzie planowany jest remont drogi oraz rozbudowa sieci wraz z przyłączami istniejącej kanalizacji deszczowej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki do SWZ. 5. Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ jest materiałem pomocniczym (nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia) i nie jest wiążący dla stron. Brak w Przedmiarze robót pozycji robót niezbędnych do wykonania celem prawidłowej realizacji zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z ich wykonania oraz nie uprawnia Wykonawcy do wystąpienia z roszczeniem do Zamawiającego o zwiększenie należnego wynagrodzenia. 6. Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyżej wymienionym postępowaniu, prowadzonym w trybie podstawowym, opublikowanym na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00232576/01 z dnia 30.06.2022 r., w wyznaczonym terminie tj. do dnia 15.07.2022r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta. W toku badania i oceny ofertę odrzucono, w związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu (…)”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Przebudowa i rozbudowa budynku SP im. Lanckorońskich, zlok. na dz. nr 568/3 w m. Zakliczyn, gm. Zakliczyn, poleg. na budowie windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych wraz z inst. elektryczną.
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.