eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi polegające na pracach ogrodniczo-porządkowych terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - Obszar Okęcie w 2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi polegające na pracach ogrodniczo-porządkowych terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy – Obszar Okęcie w 2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 34300

1.5.8.) Numer faksu: 22 44 43203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi polegające na pracach ogrodniczo-porządkowych terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy – Obszar Okęcie w 2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30518dd4-2fe5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001123/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.6 Prace ogrodniczo-porządkowe terenów zieleni obszar Okęcie i Włochy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TPBN 31/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 338256,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany wg kodu CPV
77.31.00.00-6 – usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,
77.31.30.00-7 – usługi utrzymania parków,
77.31.41.00-5 – usługi w zakresie trawników.
2) Prace polegają na całorocznym utrzymaniu terenów zieleni poprzez:
a) utrzymanie czystości obiektów,
b) utrzymanie czystości terenu zieleni wokół siedziby Urzędu Dzielnicy Włochy,
c) utrzymanie zimowe obiektów,
d) usuwanie podrzutów zanieczyszczeń,
e) czyszczenie powierzchni utwardzonych,
f) wymianę piasku w piaskownicach,
g) wymianę piasku na polach piaskowych,
h) odcięcie brzegów trawnika,
i) konserwację nawierzchni żwirowej utwardzonej,
j) konserwację ławek parkowych,
k) konserwację koszy na śmieci,
l) dostawę i montaż słupków zabezpieczających,
m) wiosenne grabienie,
n) jesienne grabienie,
o) koszenie trawników,
p) renowację trawników,
q) zakładanie i pielęgnację kwietników,
r) nasadzenie krzewów,
s) pielenie krzewów,
t) pielęgnację krzewów,
u) odmładzanie krzewów,
v) cięcie i pielęgnację żywopłotów,
w) podlewanie interwencyjne,
x) naprawę parkowej nawierzchni utwardzonej,
y) prace konserwacyjne i porządkowe różne.
3) Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym.
4) Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek obmiarowych / krotności zabiegów, podanej w kosztorysie ofertowym w przypadku, gdy w trakcie realizowania Umowy wystąpi konieczność wykonania większej ilości określonego zakresu prac (kosztem zmniejszenia innego zakresu prac). Dokonywane w ten sposób zmiany
nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 4 ust.1.Umowy.
5) Sposób wykonania i szczegółowy zakres usług określają Projektowane postanowienia umowy oraz załączniki:
a)Załącznik nr 1 do umowy –Charakterystyka terenów zieleni objętych pracami – obszar Okęcie;
b)Załącznik nr 2 do umowy – Warunki wykonania umowy oraz standardy jakościowe wykonania prac;
c)Załącznik nr 7 do SWZ – Kosztorys ofertowy
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 Prawa zamówień publicznych)
1) Zamawiający wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do realizacji zamówienia, Usługi polegające na pracach ogrodniczo-porządkowych terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy – Obszar Okęcie w 2022 roku osób na podstawie stosunku pracy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonują wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. osoby/osobę wykonujące czynności polegające na wykonaniu prac ogrodniczo-porządkowych
terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy Obszar Okęcie określonych w załączniku nr 2 do umowy.
3) Wykonawca zobowiązuje podwykonawcę do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonują wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Zamawiający informuje, że nie wymaga złożenia Oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218997,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569152,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218997,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAGUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522 284 39 25

7.3.3) Ulica: Aleja Krakowska 110/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-971

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218997,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.