eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołowsko › Wykonanie drenażu opaskowego z uporządkowaniem instalacji kanalizacji deszczowej oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych pawilonu nr 2 Sanatorium Uzdrowiskowego "ZIMOWIT" w Dusznikach- Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie drenażu opaskowego z uporządkowaniem instalacji
kanalizacji deszczowej oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych pawilonu
nr 2 Sanatorium Uzdrowiskowego „ZIMOWIT” w Dusznikach- Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890314440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa, 3

1.5.2.) Miejscowość: Sokołowsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-351

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie drenażu opaskowego z uporządkowaniem instalacji
kanalizacji deszczowej oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych pawilonu
nr 2 Sanatorium Uzdrowiskowego „ZIMOWIT” w Dusznikach- Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-309b7d8f-22cd-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym dot. „Wykonanie
drenażu opaskowego z uporządkowaniem instalacji kanalizacji deszczowej oraz
wykonanie izolacji ścian fundamentowych pawilonu nr 2 Sanatorium Uzdrowiskowego
„ZIMOWIT” w Dusznikach- Zdroju.” ZP/19/2022 nie wpłynęły żadne oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8139fc10-d29a-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/33/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1047222,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych, polegających na wykonaniu drenażu opaskowego wraz z
uporządkowaniem instalacji kanalizacji deszczowej oraz wykonaniem izolacji ścian fundamentowych w zakresie Pawilonu nr
2 Sanatorium Uzrowiskowego „ZIMOWIT” w Dusznikach - Zdroju, zgodnie z poniższą dokumentacją:
1) Drenaż opaskowy wraz z uporządkowaniem instalacji kanalizacji deszczowej oraz wykonanie izolacji ścian
fundamentowych Pawilonu nr 2 Sanatorium Uzdrowiskowego „ZIMOWIT” w Dusznikach-Zdroju:
a) PB – Budowa drenażu opaskowego wraz z uporządkowaniem instalacji kanalizacji deszczowej oraz wykonanie izolacji
ścian fundamentowych w pawilonie nr 1 i 2 w obiekcie Sanatorium Uzdrowiskowego ZIMOWIT zlokalizowanego przy ul.
Chopina 3 w Dusznikach-Zdrój dz. nr 112, 91/4, 108 obręb nr 0002 Zdrój
b) Zaświadczenie ZPAiB.6743.6.30.2020 z dnia 01.12.2020r. dot. braku sprzeciwu do zamiaru wykonania robót
budowlanych
c) Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1047222,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1047222,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1047222,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Zięba ZIEBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990000031

7.3.3) Ulica: Hufcowa 26

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-244

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Hydro-Nurt ul. Hufcowa 26 NIP:8992883974, Roboty związane z drenażem opaskowym


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1047222,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.