eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania: „Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania: „Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b66d7dca-2c4f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00049610/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Wykonanie robót budowlanych dla zadania: Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232970/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.62.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1224765,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I: Przebudowa przejść dla pieszych na drodze powiatowej nr 2066 O ul. Piotra Skargi w Kędzierzynie-Koźlu: Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2066 O ulicy Piotra Skargi w Kędzierzynie-Koźlu poprzez przebudowę dwóch przejść dla pieszych przy skrzyżowaniach z ul. Elizy Orzeszkowej i ul. Józefa Bema.
Etap I: Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2066 O ul. Piotra Skargi w Kędzierzynie-Koźlu - przebudowa przejścia dla pieszych od strony DW Nr 408. Etap ten obejmuje poprawę bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2066 O ulicy Piotra Skargi w Kędzierzynie-Koźlu poprzez przebudowę przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu z ul. Elizy Orzeszkowej. Zadanie polegać będzie na wykonaniu korekty łuków wyokrąglających na skrzyżowaniach ul. Piotra Skargi z ul. E. Orzeszkowej, Konwalii i J. Elsnera, wykonaniu poszerzenia chodników w obrębie przejścia dla pieszych, doświetleniu przejścia dedykowaną latarnią, ustawieniu aktywnych znaków, wymianie istniejącej nawierzchni chodników wraz z wymianą krawężników i obrzeży oraz wzmocnieniu konstrukcji jezdni poprzez wymianę podbudowy i warstw jezdnych z dostosowaniem jej konstrukcji do wymogów kategorii ruchu KR4. Długość jezdni - 130,5 mb, szerokość jezdni - 6,0 m ÷ 8,2 m, szerokość chodnika - 1,5 m ÷ 2,75 m
(w obrębie przejść dla pieszych min. 2,0 m w świetle pomiędzy krawężnikiem i obrzeżem). Wykonanie prac w ramach poprawy bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2066 O ul. Piotra Skargi w Kędzierzynie-Koźlu - przebudowa przejścia dla pieszych od strony DW Nr 408 obejmuje m.in.:
- Frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
- Rozebranie krawężników, obrzeży oraz podbudowy;
- Ustawienie krawężników drogowych i obrzeży na ławie betonowej;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
- Wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- Wzmocnieniu konstrukcji jezdni poprzez wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej spoiwem hydraulicznym oraz podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego;
- Ułożeniu warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego;
- Doświetleniu przejścia dla pieszych dedykowana latarnią mocowaną na istniejącym słupie oświetleniowym;
- Ustawieniu aktywnych znaków D-6 przy przejściu dla pieszych;
- Wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz ustawienie znaków pionowych;
- Regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych.
Etap II: Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2066 O ul. Piotra Skargi w Kędzierzynie-Koźlu - przebudowa przejścia dla pieszych od strony ulicy Józefa Bema. Etap ten obejmuje poprawę bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2066 O ulicy Piotra Skargi w Kędzierzynie-Koźlu poprzez przebudowę przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu z ul. Józefa Bema. Zadanie polegać będzie na wykonaniu korekty łuków wyokrąglających na skrzyżowaniu ul. Piotra Skargi z ul. J. Bema, wykonaniu poszerzenia chodników w obrębie przejścia dla pieszych, wzmocnieniu i wymianie podbudowy i nawierzchni istniejącej zatoki autobusowej, doświetleniu przejścia dedykowaną latarnią, ustawieniu aktywnych znaków, wymianie istniejącej nawierzchni chodników wraz z wymianą krawężników i obrzeży oraz wzmocnieniu konstrukcji jezdni poprzez wymianę podbudowy i warstw jezdnych z dostosowaniem jej konstrukcji do wymogów kategorii ruchu KR4. Długość jezdni - 130,0 mb, szerokość jezdni - 7,0 m, szerokość chodnika - 1,5 m ÷ 6,2 m (w obrębie przejść dla pieszych min. 2,0 m w świetle pomiędzy krawężnikiem i obrzeżem).
Wykonanie prac w ramach poprawy bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2066 O ulicy Piotra Skargi w Kędzierzynie-Koźlu - przebudowa przejścia dla pieszych od strony ulicy Józefa Bema obejmuje m.in.:
- Frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
- Rozebranie krawężników, obrzeży oraz podbudowy;
- Ustawienie krawężników drogowych i obrzeży na ławie betonowej;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
- Wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- Wykonanie nowej podbudowy betonowej zatoki autobusowej;
- Ułożenie nawierzchni zatoki autobusowej z brukowca z kamienia obrobionego;
- Wzmocnieniu konstrukcji jezdni poprzez wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej spoiwem hydraulicznym oraz podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego;
- Ułożeniu warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego;
- Doświetleniu przejścia dla pieszych dedykowana latarnią mocowaną na istniejącym słupie oświetleniowym;
- Ustawieniu aktywnych znaków D-6 przy przejściu dla pieszych;
- Wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz ustawienie znaków pionowych;
- Regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych.
Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
1) Dokumentację projektową sporządzoną przez: Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe „MI” Mirosław Sieja ul. Piłsudskiego 10B/1, 47-223 Kędzierzyn-Koźle;
2) PRZEDMIARY ROBÓT (stanowią tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty).
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto czynności określone w SWZ pkt. 5 ppkt 1-34:

Finansowanie zamówienia: zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu państwa w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 839846,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II: Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1404 O Cisek - Bierawa w sąsiedztwie Gminnego Centrum Kultury i Rekreacji w Bierawie.

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 1404 O Cisek – Bierawa (ul. Powstańców w Bierawie) poprzez przebudowę przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu z ul. Kościelną. Zadanie polegać będzie na wykonaniu korekty łuków wyokrąglających na skrzyżowaniu ul. Powstańców z ul. Kościelną, wykonaniu poszerzenia chodników w obrębie przejścia dla pieszych, doświetleniu przejścia dedykowaną hybrydową latarnią solarną, ustawieniu aktywnych znaków, wymianie istniejącej nawierzchni chodników wraz z wymianą krawężników i obrzeży oraz wzmocnieniu konstrukcji jezdni poprzez wymianę podbudowy i warstw jezdnych z dostosowaniem jej konstrukcji do wymogów kategorii ruchu KR4.
Długość jezdni - 109,0 mb, szerokość jezdni - 6,0 m ÷ 8,0 m, szerokość chodnika - 1,7 m ÷ 6,2 m (w obrębie przejść dla pieszych min. 2,0 m w świetle pomiędzy krawężnikiem i obrzeżem).
Wykonanie prac w ramach poprawy bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 1404 O Cisek-Bierawa - przebudowa przejścia dla pieszych w sąsiedztwie Gminnego Centrum Kultury
i Rekreacji w Bierawie obejmuje m.in.:
- Frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
- Rozebranie krawężników, obrzeży oraz podbudowy;
- Ustawienie krawężników drogowych i obrzeży na ławie betonowej;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
- Wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej;
- Wzmocnieniu konstrukcji jezdni poprzez wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej spoiwem hydraulicznym oraz podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego;
- Ułożeniu warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego;
- Doświetleniu przejścia dla pieszych dedykowana hybrydową latarnią solarną;
- Ustawieniu aktywnych znaków D-6 przy przejściu dla pieszych;
- Wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz ustawienie znaków pionowych;
- Regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
1) Dokumentację projektową sporządzoną przez: Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe „MI” Mirosław Sieja ul. Piłsudskiego 10B/1, 47-223 Kędzierzyn-Koźle;
2) PRZEDMIARY ROBÓT (stanowią tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty).

Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) Wykonanie prac geodezyjnych, jeżeli jest to konieczne;
2) Wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy;
3) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i poinformowanie na piśmie właściwych służb o jej wprowadzeniu (w odpowiednim terminie);
4) Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót;
5) Dokonanie niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. z zarządcą drogi, nieruchomości) i koszty z tym związane, jeżeli są konieczne;
6) Zabezpieczenie przed uszkodzeniem drzew usytuowanych w pobliżu wykonywanych robót, jeżeli jest to konieczne;
7) Wycinka drzew będących w kolizji z inwestycją i karczowanie ich pni, jeżeli jest to konieczne;
8) Wykup drewna z wycinki, jeżeli jest konieczne;
9) Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy;
10) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401);
11) W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania
czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela;
12) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót;
13) Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje
się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy;
14) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nie ujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.;
15) Przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie;
16) Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Jednostce organizacyjnej propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji;
17) Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Jednostki organizacyjnej jak i do osób trzecich;
18) Wykonawca winien zabezpieczyć Jednostkę organizacyjną przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia;
19) Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg;
20) Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Jednostce organizacyjnej wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Jednostce organizacyjnej oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód;
21) Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć na żądanie Jednostki organizacyjnej w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi;
22) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
23) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
24) Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych;
25) Zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych, podczas realizacji zadania, odpadów oraz zgłoszenie informacji o wytwarzanych odpadach do systemu BDO, a o sposobie ich zagospodarowania poinformować Jednostkę organizacyjną;
26) Zwrot kosztów pobranych od Jednostki organizacyjnej mediów (woda, energia elektryczna) jeżeli takowe wystąpią;
27) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
28) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru końcowego robót;
29) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dostarczenie jej wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru końcowego robót;
30) Wykonanie kosztorysu powykonawczego w układzie elementów scalonych/działów zgodnym
z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i przedstawienia wraz z ostatnią fakturą (końcową) po całkowitym wykonaniu zadania i podpisaniu bezusterkowego protokołu ostatecznego odbioru robót;
31) Przedstawienia wraz z fakturą częściową co najmniej zestawienia kosztowego wykonania robót w układzie elementów scalonych/działów zgodnym z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
32) Oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu i dokonanie bezusterkowego odbioru przez Organ zarządzający ruchem co będzie podstawą do przeprowadzenia odbioru technicznego robót;
33) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2020 r. poz. 1219) jeżeli wykonanie robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia tego wymaga.
34) Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i ustawienie 3 tablic informacyjnych dwustronnych o zrealizowanym zadaniu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych wydanymi przez Radę Ministrów i zgodnie z zapisami SWZ.


Finansowanie zamówienia: zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu państwa w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 384919,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1113023,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1181010,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1113023,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276796918

7.3.3) Ulica: ul. Nad Bytomką 1

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Częściowo roboty rozbiórkowe, drogowe, oznakowanie, kanalizacyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1113023,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363063,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405440,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363063,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276796918

7.3.3) Ulica: ul. Nad Bytomką 1

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Częściowo roboty rozbiórkowe, drogowe, oznakowanie, kanalizacyjne.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363063,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.